MR.RAZOR

информација за франшизниот ситем

опис на франшизниот систем

НАЈВАЖНИОТ факт е дека работиме со ЉУБОВ и дека целиот УСПЕХ произлезе само од ЉУБОВТА КОН РАБОТАТА.
Денеска, пазарот поврзан со берберските услуги во светот расте константно, од година во година.

Побарувачката за услугите во салоните за мажи е се поголема, потврдено и преку растот на бројот на берберници во Европа и САД. 
MR.RAZOR Barbershop е премиум берберница на модерното време. Замислена како спој помеѓу традиционалната  берберница во која може да добиете класично потстрижување и бричењењ. како онаа современата, која ги следи сите светски трендови.

Нашата мисија е да им се понуди на нашите клиенти врвна услуга и пријатно искуство. За врвната услуга заслужни се бројните едукации и стекнатото искуство во познатите свтески салони, од Милано преку Лондон, до Њу Јорк. Пријатното искуство е обезбедено преку одличната атмосфера, уникатно уредениот интериер, посветениот персонал, а тука е и понудата на врвно „whiskey“ или „craft“ пивата. Нашиот бренд е познат по врвната услуга која вклучува потстрижувањем бричење, фенирање, миење коса, стилизирање, а не истакнуваат нашите посебни техники на работа со огин, восок и конец, како и уникатно потстрижување со ГЕОМЕТРИСКАТА техника. Секој наш клиент излегува со СОВРШЕН профил. Во нашата берберница се користат препарати за „styling“ од најдобрите производители, а некои од нив можат и да се купат во самата берберница.

MR.RAZOR брендот едноставно мара да го имате!

сопствени деловни единици

2

франшизна единица

-

фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза

поддршка за примателот на франшиза

Да се биде дел од MR.RAZOR тимот значи да се добие целата потребна дополнителна едукација за вас и вашите вработени: од потстрижување и бричење до водење на салонот. Освен знаења и вештини за управување, ќе се стекнете и со комуникациски вештини и основи на продажбата и маркетингот. Нашата цел е квалитетна, стандардизирана услуга обезбедена од страна на едуцираниот кадар преку врвен професионален алат, персонализирана услуга и семејна атмосфера, како и советување и едукација на корисниците.
Двонеделната задолжителна обука се одржува делумно во нашите, а потоа во вашите деловни простории. Во секој момент ќе имате на располагање советодавна и стручна помош.

Со франшизата Mr.Razor добивате:

  • Право на бренд
  • „Brand book“
  • Верификација на локацијата
  • Едукација на персоналот
  • Помоши советување во текот на отварањето
  • Книга на архитектонските стандарди
  • Логистичка поддршка
  • Маркетинг поддршкаи промоција
  • Поддршка во текот на работењето
  • Поврзување со производителите на производите за стилизирање на коса и брада

очекувана вкупна инвестиција

  • Од 27.800 – 58.000 ЕУР вкупно, во зависност од избраниот формат
  • Во наведениот износ е вклучен и „Initial franchisee fee“, опремување, прво полнење со потребни залихи...
  • Royalty (редовен франшизен надомест): 10%
  • Маркетинг надоместок: 1-3%, во зависност од форматот

основни барања

  • Потребно е претходно искуство поврзано со дејноста на MR.RAZOR (потстрижување и бричење). 
  • Кандидатот е full time involvement особа, со минимум 3,5 години работно искуство, личност со визија, има желба да напредува, реализира и го сака она што го работи.
  • Потребен е деловен простор со големина од минимум 20m2, максимум до 60m2, a идеално 35m2.

информација за давателот на франшиза

Mišković Company J.d.o.o.

Dr. Franje Tuđmana 38, Zadar

+385 95 502 1324

mr.razor.barbershop@gmail.com

mrrazor-barbershop.com

контакт особа за кандидатите

Ivan Mišković

дознај повеќе

Пополнете ја контакт формата подолу доколку сакате повеќе информации, информациите содржани во формата ќе бидат проследени директно до MR.RAZOR

порака
Име и презиме *
Град *
Телефон *
E-mail *

погледнете ги текстовите

најчитани

Можност во чудесниот свет на музеите /07.02.2022

Тие сакаа да понудат уникатно искуство кое ќе ги спои забавата и образованието и ќе привлече посетители од сите возрасти. „Музејот на сетилата“ за кратко време стана неизбежна атракција и ги наведе основачите сега да понудат и франшиза.

Преку франшиза во светот на гејмингот /08.04.2021

Да се води „Еспортс арена“ може да биде добра деловна можност, особено ако се купува франшиза од докажан концепт. Што нуди системот Friendly Fire и кои се условите кои што треба да ги исполнат потенцијалните приматели на оваа франшиза, ни открива сопственикот на овој концепт, Давид Косир.

Сервисите за перење алишта – сигурен бизнис /03.09.2020

LG Laundry Lounge, синџирот на пералници за алишта со самопослужување, наскоро ќе добие нови франшизни единици во Скопје, Љубљана и Прага. Давателот на франшизата со совет до своите приматели во време на COVID-19 задолжително да се придржуваат кон правилата.

Нови пералници на франшизната мапа - едноставно и профитабилно /17.02.2020

Мрежата на пералници за облека LG Laundry Lounge се шири во Хрватска. Оваа франшизна единица отворена е во Кастав, во близината на Ријека.

Создавање на нови искуства - оваа франшиза од регионот така го освојува светот! /02.12.2019

Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Европски етички кодекс за франшизи /26.10.2018

Овој Европски етички кодекс е надградена верзија на Кодексот на Европската франшизна федерација (ЕФФ), кој e усвоен во 1972 година, а неговата последна измена е во 2016 година, изменета првпат по 2003 година, откога датира неговата претходна верзија.

Каков бизнис може да стане франшизата? /26.10.2018

Успешното работење може да доведе до отворање на работилници или филијали, отворање на нови фирми или - по пат на франшиза. Во споредба со првите два начини, деловен развој по пат на франшиза бара помали инвестиции и носи помал ризик.

Франшизен пакет /17.07.2018

Франшизен пакет е основата на франшизниот систем, бидејќи го содржи комлетниот бизнис пакет кој го нуди сопственикот на франшизата.

Мобилна апликација која ќе ви донесе профит /21.11.2019

ProfitApp International е сопственик на истоимената апликација во чија основа е програмата за лојалност, која ги поврзува компаниите од различни гранки со купувачите. Ова е прва црногорска франшиза која бележи експанзија во регионот.

Успехот не е илузија /22.05.2019

Иако приватните музеи на Балканот се вистинска реткост, „Музејот на илузии“ отворен пред три години во Загреб веднаш стана хит.

Идеа за работа во заштитата на телефонот /27.04.2019

Американската франшиза Mobile Outfitters, специјализирана за услуги за заштита и стилизирање на мобилните телефони со квалитетна фолија, веќе неколку години работи во Хрватска и Србија. Бараат приматели за франшизата и во Македонија.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

Самопослужно перење, како и насекаде во светот /18.12.2018

Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.

PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.