По франшиза во Будимпешта

Саемот на Франшиза во Будимпешта
Саемот на Франшиза во Будимпешта / Уште една можност франшизните бизниси да ги престават своите концепти и да пронајдат партнери заинтересирани за купување франшиза.
Недела
27.01.2019
7 февруари 2019 година е ден резервиран за Саемот на франшизи во Будимпешта - Franchise Börse.
 

Во февруари 2018, по десет години мирување, во главниот град на Унгарија повторно беше одржан Саемот на франшизи, кој според соопштението на Унгарската франшизна асоцијација ги надмина сите очекувања.  Тогаш своите франшизни концепти ги преставија повеќе од 20 компании. Саемот го посетија повеќе стотини луѓе – потенцијални приматели на франшиза и инвеститори. Добриот одѕив воедно беше и награда и поттик за организаторот кој најави дека новата „берза на франшизата“ ќе се одржи и следната година.

Новото преставување закажано е за 7 февруари 2019 во хотелот Novotel Budapest Centrum. Посетителите кои се заинтересирани за купување франшиза ќе можат да изберат помеѓу неколку десетини унгарски, но и интернационални франшизи. Оние пак, кои сакаат да се запознаат со овој вид бизнис ќе имаат можност основите на франшизингот да ги совладаат низ семинари и конференции, но и преку непосредни консултации со стручните лица од оваа област.

Според податоците на организаторот на Саемот, Унгарската франшизна асоцијација, за посетителите кои на страницата на Асоцијацијата ќе се регистрираат до 4 февруари 2019 година влезот ќе биде бесплатен. Влезниците во продажба ќе чинат 1500 форинти (4,6 евра).


најчитани

СКОК ЗА ПРОФИТ /13.02.2019

Jump Planet, полскиот концепт на забавен парк со трамбулини нуди франшиза и во земјите од регионов. Што се очекува од примателите на франшиза?

Од Дубровник во свет /23.01.2019

Директ Букер за кратко време стана бренд во Дубровник – не само како агенција за издавање приватно сместување, туку и компанија која ја промовира туристичката понуда на целиот регион. Своето знаење го преточија во франшиза.

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот know-how и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Како да одбереш, а да не зажалиш? /15.02.2019

„Едноставно – одбери го најдоброто што се нуди на пазарот на франшиза!“, порачува Михал Вишњевски, директор за франшизен консалтинг во Профит систем (PROFIT system) групата.

популарно во форумот