Побрзајте во Париз

Саем на франшиза во Париз / На Францускиот пазар работат речиси 2000 франшизни системи. Тие годишно остваруваат приход од околу 60 милијарди евра, а секторот и натаму расте.
Среда
06.02.2019
Најголемиот и најзначајниот европски саем на франшизата – Саем на франшиза во Париз, оваа година се одржува од 17 до 20 март. Читателите на порталот Franchising.mk можат да сметаат на бесплатни влезници.
 

Ако барате можност да видите што се случува и што нуди пазарот на франшиза, саемскиот комплекс Porte de Versailles во Париз овој март ќе биде идеална дестинација.  На најголемиот европски саем на франшизата кој ќе се одржи од 17 до 20 март  ќе се најдат повеќе од 580 компании, ќе се престават 500 франшизни брендови од речиси 90 гранки. Очекувано, најголемиот дел од излагачите ќе бидат од Франција, но на Саемот секоја година се појавуваат  и по стотина франшизни брендови од странство. По правило, најмногу излагачи доаѓаат од Италија, Шпанија и САД, а оваа година ќе се престават и системите од Финска, Ирска, Унгарија, Велика Британија.... Како што најавуваат организаторите, Саемот и оваа година ќе го посетат повеќе од 36.000 лица, потенцијални приматели на франшиза, претприемачи и инвеститори.

На Францускиот пазар работат речиси 2000 франшизни системи.  Тие годишно остваруваат приход од околу 60 милијарди евра, а секторот и натаму расте. Тоа го гледаме и на изложбениот простор на саемот кој секоја година се зголемува.  Овогодинешното 38 издание на Саемот може да се пофали со поголем број излагачи во однос на минатата година, вели Силви Годи, директорка на Франшизa Експо Париз (Franchise Expo Paris).

Во рамките на Саемот се одржуваат и стотина конференции, работилници и семинари на кои посетителите можат да добијат совет и одговори на основните прашања за франшизната соработка: што е потребно за купување франшиза, како да дојдат до изворот на финансирање, но и како се создава и гради франшизниот концепт.

Меѓу официјалните партнери на Саемот во Париз веќе со години се наоѓа и компанијата ПРОФИТ систем (PROFIT system), водечка консултантска куќа од областа на франшизингот во средна и источна Европа, издавач на Франшизинг порталот во овој регион. Затоа, читателите на порталот  Franchising.mk ќе можат да добијат бесплатни влезници. Потребно е само до 14 февруари 2019 година да се пријават на страницата Franchise Expo Paris. Потоа, од 15 до 28 февруари влезниците ќе можат да се купат по цена од 14 евра, а после тој период, ќе чинат двојно повеќе, 28 евра.

Посетителите и оваа година ќе можат да ја искористат персонализираната онлајн опција „My franchise“ (Моја франшиза) која ќе им овозможи  според личниот интерес да ги планираат посетите и состаноците со давателите на франшиза, така што полесно ќе го испланираат и времето поминато на саемот.


Саем на франшиза во Париз / Во рамките на Саемот се одржуваат и стотина конференции, работилници и семинари на кои посетителите можат да добијат совет и одговори на основните прашања за франшизната соработка

погледнете ги текстовите

Италија: бизнис искуства и решенија во време на COVID-19 /01.04.2020

Италија беше првата европска земја во која се појави новиот корона вирус. После неколку недели од епидемијата, ја анализираме економската состојба во Италија и мерките на Владата во Рим.

Едукацијата се сели „онлајн“ /25.03.2020

Полскиот франшизен синџир на училишта за англиски јазик Early Stage не запре со работата и покрај затворањето на училиштата. Часовите ги одржуваат online. Дали и примателите на франшиза го користат ова решение?

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

Кои се најуспешните франшизи? /28.02.2020

Листата на порталот FranchiseDirect за оваа година покажува дека американските франшизи се најуспешни и најзастапени во светот. Меѓу нив најбројни се гастрономските системи.

Прилика за македонските франшизи да настапат на Franchise Expo Paris 2020! /10.02.2020

Се приближува најголемиот европски саем за франшиза - Franchise Expo Paris. Организаторите годинава подготвуваат специјален павилјон за концепти од Централна и Источна Европа. Исто така, се нуди можност за франшизните системи од нашиот регион.

најчитани

За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот /04.03.2020

Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

5 митови за франшизингот - да не направиме грешка во чекори... /11.03.2020

Има повеќе погрешни претпоставки за франшизингот, па не е ни чудно што луѓето кои размислуваат за купување франшиза, често ја менуваат одлуката. Ова се некои од најчестите заблуди...

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

популарно во форумот