LG Laundry Lounge / Низ годините, особено во западните земји, перењето на алиштата во јавните пералници било вообичаено, но заедно со зголемувањето на патниците и туристите овој тренд се прошири низ целиот свет.
Вторник
19.03.2019
Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.
 

Низ годините, особено во западните земји, перењето на алиштата во јавните пералници било вообичаено, но заедно со зголемувањето на патниците и туристите овој тренд се прошири низ целиот свет.

Пред неколку години, познатата енергетска компанија LG Electronics  создаде концепт за модерни сервиси за перење кој започна да работи под брендот LG Laundry Lounge. Првите простории беа  отворени во Њујорк во 2012 година, а следната филијала во 2015 во Европа. Тоа беше пробно отворање во Загреб, главниот град на Хрватска и Хрватската компанија "Bright World" стана мастер франшиза, одговорна  за развивањето на франшизната мрежа на Јадранот.

Само по неколку месеци, втората самостојна франшиза беше востановена во Задар, град на хрватскиот дел од Јадранскиот брег. Една година подоцна, "Bright World" беше назначен како врвна франшиза  за целата централна и источна Европа. –Ваквата одлука дојде откако успешно ги започнавме работите во Хрватска. Но, со самото тоа што сме проактивни, организиравме неколку едукативни семинари за заинтересираните за започнување на овој бизнис. Така, со  ваквото знаење и искуство, бевме подготвени да го превземеме развојот на франшизната мрежа низ централна и источна Европа бидејќи се работи за слични земји – објаснува Марио Мартинек, сопственик на "Bright World".

-Ние сфативме дека зголемувањето на бројот на сервиси за перење станува видлив тренд во овој дел од Европа, иако пазарот се уште не е заситен.  Тоа подразбира дека многу претприемачи од централна и источна Европа  имаат можност да започнат бизнис кој ќе им обезбеди пристоен профит – вели Мартинек.

Развивањето на франшизната мрежа се покажа плодна и надвор од Хрватска – во 2017 “Bright World” потпиша договор за единечна франшиза и LG Laundry Lounge беше отворена во Подгорица, главниот град на Црна Гора. Следната година, 2018, регионална мастер франшиза беше договорена за Србија и кратко потоа првата LG Laundry Lounge единица беше основана во Белград, главниот град на Србија. – Со тоа што голем број на единки биле тестирани и докажани на различни пазари и со тоа што се прифатливи и профитабилни, заедно со концептот кој е исплатлив и профитабилен, забележуваме можност и потенцијал за развојот во земјите од централна и источна Европа, вели Мартинек.

За луѓето кои се заинтересирани за оваа франшиза, еднa од главните предности  е тоа што не бара многу ангажман,  па затоа  би било одлична дополнителна работа за сите кои веќе имаат друг  бизнис.  – Сепак, со мала инвестиција од околу 20.000 евра, секој би можел да започне успешен бизнис и да очекува враќање на инвестираното после 12 месеци,  вели Мартинек.

Да додадеме дека оние кои избрале да ја купат оваа франшиза не треба да платат ниту  членарина за влез,  ниту пак права за користење, бидејќи веќе истите се вклучени во цената за купување на машините.  – Како и да е,“Bright World” ќе ги обезбеди сите потребни средства и поддршка за планирање на бизнисот, избирајќи ја локацијата, уредувањето на внатрешноста и одржувањето на машините, вели Марио Мартинек додавајќи дека франшизeрите  може да сметаат и на нивната маркетиншка поддршка.

Во првите пет години, истакнува Мартинек, недостатоците се  покриени  од осигурувањето или гаранцијата.  Единствените трошоци на франшизата се кирија,  осигурување, струја, вода и детергенти. Од друга страна пак, пералницата работи 24 часа, нема потреба за постојано вработување, туку е потребен работник со скратено работно  време  кој ќе води грижа за хигиената или одржувањето.  Сопственикот  исто така работи само со готовина, па не се грижи дали ќе чека за плаќање и сметки, дециден е Мартинек.

Прва и главна задача за идниот франшизер ќе биде да најде простор од најмалку 30 метри квадратни на атрактивна локација. Бидејќи е можно да се перат и сушат многу големи работи, како ќебиња или пердувести јакни, идеална локација за LG Laundry Lounge  би била станбена зона, студентски кампус или хостели, но овој бизнис исто така е и одлична можост  за секоја туристичка дестинација со сопственици на станови кои ќе можат да ги перат својата долна облека и постелнина, а туристите нивната облека.

На крајот Мартинек  истакнува дека  бидејќи LG  целеше кон создавање  „современ допир“  за сите корисници на ова искуство ги создал  своите  пералници  не само како удобно, туку и пријатно место – место за дружење, со интернет, телевизија, кафемат, детско катче – вистинска домашна атмосфера. – Во тој случај, одењето во пералниците не се смета за изгубено време,  туку како добра можност  да се ужива во безделничењето. Тоа ќе биде другата причина  луѓето да доаѓаат и да се враќаат. И уште една придобивка за нашите  идни франшизи – вели Мартинек.


LG Салон за перење / Прва и главна задача за идниот франшизер ќе биде да најде простор од најмалку 30 метри квадратни на атрактивна локација

погледнете ги текстовите

Што е Discovery Day? /02.04.2019

Discovery Day ( Ден за запознавање) е вообичаерн термин, но и „обичај“ во многу земји во кои франшизната форма на водење бизнис е многу развиена. Наједноставно, Discovery Day е ден во кој, како заинтересиран кандидат за купување франшиза, за прв пат, „во живо“ се запознавате со франшизниот систем. И обратно!

CHIPAS ги поместува границите /27.03.2019

Сараевски CHIPAS отвори нов, репрезентативен објект кој под уште еден покрив ќе понуди се по што е познат – солено и слатко мени, специфичен ентериер, домашна атмосфера.

DepilConcept доаѓа во Србија /11.03.2019

Португалскиот бренд во областа на долготрајното отстранување на влакната DepilConcept ја отвора првата франшизна клиника во Белград. Примателот на мастер франшизата најавува ширење на мрежата и јакнење на брендот.

Брзото читење го освојува регионот /01.03.2019

Франшизниот концепт „Училиште за брзо читање и мудро учење“ наменет главно за деца кои сакаат да научат брзо читање и техники на учење и помнење, пристига на пазарот во Хрватска.

Улога по мерка на големите играчи /26.02.2019

Со купувањето на мастер франшиза, примателите на франшизата од самиот почеток влегуваат во сериозна игра . Иако добивката во тој случај е поголема, многу поголеми се обврските.

најчитани

Секогаш на врвот /22.03.2019

Во последните 11 години, колку што FranchiseDirect ја објавува листата на 100 најуспешни франшизи во светот, само два бренда се менувале на самиот врв. Од оваа година еден е во блага предност.

Франшизен пакет /17.07.2018

Франшизен пакет е основата на франшизниот систем, бидејќи го содржи комлетниот бизнис пакет кој го нуди сопственикот на франшизата.

СКОК ЗА ПРОФИТ /13.02.2019

Jump Planet, полскиот концепт на забавен парк со трамбулини нуди франшиза и во земјите од регионов. Што се очекува од примателите на франшиза?

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот know-how и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Легендата за ЛЕГО коцките /09.04.2019

Кога ќе се соберат сите хуманоидни фигурички кои до сега ги направил LEGO, се забележува дека има нешто помалку од бројот на луѓе на Земјата – четири милијарди.

популарно во форумот