JUMBO
JUMBO / Договорот за франшиза за територијата на Македонија беше потпишан во 2010 година со фирмата Веропулос Дооел
Петок
20.07.2018
Џамбо, грчки синџир продавници за играчки, ја прошири мрежата за франшиза во регионот. Последната продавница беше отворена во Гњилане, Косово.
 

Џамбо, една од водечките малопродажни синџири играчки во Грција, е основана во 1986 година во Атина. Денес работи во неколку земји - Кипар, Бугарија, Романија, каде што поседува сопствени продавници, а франшизираните продавници се отворени на територијата на Македонија, Албанија, Србија и Косово и Босна и Херцеговина.

Договорот за франшиза за територијата на Македонија беше потпишан во 2010 година со фирмата Веропулос Дооел. Првата продавница беше отворена во август истата година. Следната година, 2011 година, тие потпишуваат договор со Kid Zone, кој е дел од албанската инвестициска компанија Balfin Group, за територијата на Албанија. Првата Jumbo продавница во Албанија беше отворена кон крајот на 2011 година. Со истата компанија, беше потпишан договор за франшиза за територијата на Косово, но исто така и за Босна и Херцеговина.

Сепак, договорот за франшиза за Србија беше потпишан од Veropoulos 2016 година, а првиот Jumbo беше отворен истата година во рамките на Vero Super Market во Нов Белград.

Во моментов, во Македонија се три Џамбо франшизи, како што има во Србија, во Косово четири од нив, каде најновите продавница неодамна отвори во Гњилане, две во Албанија и еден во Босна и Херцеговина. Во последниот финансиски извештај на Групацијата Џумбо се наведува дека очекува франшизните партнери да продолжат да ја прошируваат својата мрежа на продавници Џумбо во наредниот период. На пазарите каде Jumbo работи директно, тие имаат 73 продавници.

Џамбо група во периодот од јули 2016 година да јуни 2017 година, приходите од 681.430.000, што е 6,88 отсто во споредба со претходната година, кога приходите од 637.560.000, се вели во официјалното финансискиот извештај на компанијата. Вредноста на вкупната продажба во франшизите во набљудуваниот период изнесуваше 20,9 милиони евра.


Igor Bogojević
Игор Богојевиќ
Партнер

најчитани

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

Од Дубровник во свет /23.01.2019

Директ Букер за кратко време стана бренд во Дубровник – не само како агенција за издавање приватно сместување, туку и компанија која ја промовира туристичката понуда на целиот регион. Своето знаење го преточија во франшиза.

Најдобрите партнери имаат воља да учат и работат /01.12.2018

За искуствата во франшизното работење разговараме со Ѓорѓе Станковиќ, сопственик на концептот Car Foil Shop

Како Какао /30.01.2019

Центарот за нега на убавина CACAO работи шест години и својот работен концепт го нуди преку франшиза. Првата франшиза е отворена во Загреб, а втората во Подгорица. Ширењето продолжува во Србија. Како го постигнале сето ова?

Првиот чекор /20.02.2019

Coders Lab, најголемата мрежа на IT (информатичка технологија) училишта во Полска, за прв пат влегува на пазарот во овој дел од Европа. Франшизниот договор е потпишан за Романија. Франшизата им е достапна и на земјите од овој регион.

популарно во форумот