Унгарска франшиза на сладоледи на стапче

Anjuna Ice Pops /
Среда
11.09.2019
„Сакавме да создадеме место каде секој ден ќе биде лето“ - велат сопствениците на Anjuna, унгарска франшиза за продажба на сладолед на стапче, која сакаат да ја пренесат и на други пазари - вклучително и Македонија.
 

 

Разнобојните сладоледи под брендот Anjuna се појавија на улиците на Будимпешта во летото 2016 година и брзо станаа хит. Тие се прават исклучиво од природни состојки, без употреба на вештачки бои и адитиви - во чекор со глобалниот тренд на ‘free from’ храна. Со јакнењето на поздрави навики во исхраната, а особено со базата на вегански потрошувачи, за Anjuna се отвора широка ниша на пазарот за летни слатки, со која дотогаш, според мислењето на основачите Јожеф Салај и Милан Сабо, доминирале традиционалните форми на сладолед - во корнет или во чашка, припремени во занаетчиски или индустриски услови. 

 

Како што Милан Сабо се сеќава, пред неколку години во продавница за деликатесни производи наишол на кутија сладолед од кокос, кој всушност бил направен од вистинско кокосово млеко и месо (пулпа), без никакви адитиви. Се чини дека истиот производ бил доста скап за увоз и едноставно го снемало од полиците за неколку месеци, иако имал добра продажба. Благодарение на ова, кај нив се родила идеја за сладолед кој ќе биде направен од овошје и билни состојки. Од пресудно значење за новиот бизнис ќе биде подоцнежното патување во Индија каде не само што ја финализирале идејата за крајниот производ - овошен сладолед на стапче - туку и формирале целосна животна филозофија... 

 

Во 2015, соочени со период во животот полн со предизвици, ги пакуваат ранците и се упатуваат кон бреговите на Анјуна. - Анјуна нè фасцинираше уште од првиот момент, тоа беше најспиритуалното патување во нашите животи - Знаевме дека би сакале да задржиме тоа чувство, да го затвориме во кутија, да го земеме со нас и да го споделиме со другите. Сакавме да создадеме место каде секој ден ќе биде лето. Сладоледот беше совршена идеја која можеше да одговори на ова барање. Дури и при одлучувањето за името на брендот - Анјуна се наметна како најдобро решение. Фигурата на слон на логотo на Anjuna е референца на хинду-богот Ганеш, но повеќе како модел, реминисценција, отколку некаква религиозна конотација - вели едниот од основачите, Сабо.

 

Овошните сладоледи на стапче секако не биле новост, туку на пример веќе одамна биле популарни во Америка така што немало посебна причина зошто тие не би биле прифатени во Унгарија. Концептот веќе бил разработен, само требало да се започне, па така сите пари што ги заработиле како професионални играчи на покер, го дале за машина за правење сладолед! „Кога денес размислуваме за тоа, беше луда идеја, но можеби токму таа лудост нè доведе до ова денес“, ја коментира Сабо тогашната одлука.

 

Си поставиле за цел да направат ништо помалку од - најдобриот сладолед во светот. Ова е причината зошто Anjuna сладоледите се прават исклучиво од овошје и растителни млека, без додавање вода, па затоа не се споредливи по квалитет со сладоледите кои можат да се купат во обична продавница. Производите кои се продаваат како здрави, природни и без “додатоци“ (free from), неретко се гледаат со скептицизам, се перцепираат како преценети и без вкус, и конечно, како уште еден начин да се земат пари од потрошувачите. - Нема потреба да се запрашаме зошто квалитетната храна е скапа, туку зошто некои производи се толку ефтини? - реторички коментира Сабо. Користењето висококвалитетни и скапи состојки не е нов тренд, туку враќање кон природната храна која со помош на нови технологии се прилагодува на вкусот и потребите на современиот потрошувач. „Сè што треба да направите е да го прочитате и споредите списокот на состојки кои се употребуваат во нашите и во други сладоледи, и одговорот е јасен“, додава Сабо.

 

Сметаат дека започнале „револуција“ на домашниот пазар, меѓутоа и дека нивните амбиции во никој случај не се задоволени - целта е Anjuna да се појави на улиците од Барселона до Калифорнија. Уште од првиот момент почнале да размислуваат за развој на франшиза како оптимално решение за посакуваниот раст. Во моментов постојат пет продавници за сладолед „Anjuna“ во Будимпешта и една во Балатон - три во сопственост на компанијата, три во рацете на приматели на франшиза. Давателот на франшиза е одговорен за производство и дистрибуција, а партнерите се фокусирани на пружање на најдобро искуство на потрошувачот (customer experience) кога ќе се најде во една од продавниците на Anjuna. Ширењето на франшизата во странски земји е еден од следните чекори, а Македонија со својот туристички потенцијал и огромниот број на сончеви денови во годината секако ќе биде една од првите на листата! 

 

Подготвено и адаптирано според текст од порталот Franchising.hu, автор на оригиналниот текст: Шаш Нори 


Јожеф Салај и Милан Сабо / Сопственици на брендот Anjuna Ice Pops
Санда Србиновска
Новинар

погледнете ги текстовите

Кога кафето ќе стане повеќе од задоволство /12.08.2021

Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.

CHIPAS пристигна во градот Високо, БиХ /29.04.2021

Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Sвездата од Јадранот на американскиот пазар /20.10.2020

Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.

најчитани

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

Нов ланец за обувки на Балканот /06.04.2022

Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.

популарно во форумот