Вторник
01.10.2019
Најголемиот саем за франшизи во Централна и Источна Европа се одржува од 17 до 19 октомври во Варшава, Полска. Тоа е одлична можност за средба и запознавање на „двете страни“ во франшизингот - давателите на франшиза и претприемачите кои би сакале да купат франшиза.
 

Саемот за франшизи во Варшава кој ќе се одржи од 17 до 19 октомври во ,,Палатата на култура и наука" во Варшава, претставува еден од нејголемите саеми за франшизи во Европа, на кој ќе се сретнат давателите и потенцијалните купувачи на франшиза. Овој ремониран настан, оваа година се одржува по 17ти пат и на него се очекува над 200 франшизни компании да ги претстават своите деловни концепти - франшизи и над 7000 посетители.

Организатор на саемот за франшиза во Варшава е компанијата PROFIT System, а стратешки партнер е трговскиот ланец Žавка.

За повеќе информации за саемот, посетете го сајтот www.franchiseexpo.pl.

Истражувањето на PROFIT System исто така покажува дека скоро 86% од кандидатите за франшиза посетуваат еден од саемите за франшизи пред да одлучат која франшиза да ја купат, а процесот на селекција трае во просек околу шест месеци. Искуството покажува дека Пољаците ја бираат својата франшиза внимателно, и очекуваат голема поддршка од давателот на франшиза. Посетата на компаниите кои ги презентираат своите деловни концепти на саемот за франшиза во Варшава, воедно претставува и дел од процесот на проверка на квалитетот на франшизниот концепт.  

Според зборовите на  кандидатите, тие на овие состаноци го проучуваат промотивниот материјал на компаниите, го споредуваат квалитетот и содржината на изложбените штандови, се распрашуваат за најважните одредби од договорот и ги анализираат финансиските предвидувања. Од друга страна, за нив е подеднакво важно да ја „почувствуваат хемијата“ кога зборуваат со давателите на франшизи.

Ако размислувате да започнете бизнис, треба да бидете добро подготвени за очекуваните разговори со франшизните компании. Изберете десетина брендови и однапред подгответе прашања, затоа што не е веројатно дека ќе можете да ги посетите сите штандови. Затоа, подобро е да се фокусирате на компаниите што сте ги избрале и кои ги посакувате. Исто така, добро е да учествувате на форумот и на многуте предавања за франшиза што ќе се организираат во рамките на саемот.

На полскиот пазар доминираат домашни концепти - тоа значи дека осум од десет франшизи се домашни брендови. Покрај тоа, франшизниот сектор е исто така и најголемиот работодавач. Со просечно вработување од 5-6 лица по франшизен објект, вкупниот број на вработени во филијалите за франшиза надминува 405 000 луѓе. Кога ќе се соберат сите даватели и приматели на франшиза, се добиваат повеќе од половина милион луѓе коишто работат на полскиот франшизен пазар. Франшизните компании се генерално мали семејни бизниси кои вработуваат неколку лица. Франшизата е еден од основните модели за проширување и развој на малиот бизнис.

Според предвидувањата на консултантската фирма PROFIT system, околу 1 300 франшизни брендови ќе бидат достапни во Полска до крајот на 2019 година. Денес, на овој пазар работат повеќе од 80 000 продажни места кои се дел од некоја франшиза, што само по себе е рекорд во поширокото опкружување. Се чини дека претприемачите во Полска преку купување франшиза бараат безбеден начин да започнат свој бизнис, велат експертите. 

Пронајдете ја вашата франшиза на саемот за франшизи во Полска!

Читателите на Franchising.mk можат да добијат гратис влезници, и тоа многу едноставно: 

Посетете го линкот  bilet.franczyza.pl, регистрирајте се и внесете го промотивниот код (promo code) IENIJZ

После тоа, ќе добиете е-маил со бесплатна влезница која важи за сите денови на саемот. Испечатете ја или зачувајте ја електронски на вашиот мобилен телефон и понесете ја со себе.

Промотивниот код важи до 19 октомври 2019 година.

Се гледаме во Варшава!


PROFIT system

погледнете ги текстовите

Избери и започни со свој бизнис /05.10.2021

Се наближува 19-тото издание на најголемиот саем за франшиза во Централна и Источна Европа. Варшава повторно ќе биде домаќин на повеќе од 200 компании кои бараат идни деловни партнери - франшизни приматели.

Право на територијална ексклузивност /16.07.2021

Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?

Во исчекување на саемите за франшизи /14.05.2021

Двата најголеми меѓународни саеми за франшизи во Европа го потврдија “враќањето во игра“ и објавија датуми за одржување за оваа година.

Вмрежување на Европа /23.04.2021

Полското училиште за програмирање за возрасни Coders Lab е отворено во две нови европски земји, а моментално се активни и нови дополнителни поволности за потенцијалните партнери од регионот.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

најчитани

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Нов ланец за обувки на Балканот /06.04.2022

Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Со DepilConcept до сопствен бизнис /05.08.2019

Од април 2019 во Србија работи DepilConcept, португалски франшизен систем специјализиран за епилација. Примателите на мастер франшиза за овој пазар откриваат што го издвојува DepilConcept од другите - како концепт и како бизнис.

популарно во форумот