Вторник
01.10.2019
Најголемиот саем за франшизи во Централна и Источна Европа се одржува од 17 до 19 октомври во Варшава, Полска. Тоа е одлична можност за средба и запознавање на „двете страни“ во франшизингот - давателите на франшиза и претприемачите кои би сакале да купат франшиза.
 

Саемот за франшизи во Варшава кој ќе се одржи од 17 до 19 октомври во ,,Палатата на култура и наука" во Варшава, претставува еден од нејголемите саеми за франшизи во Европа, на кој ќе се сретнат давателите и потенцијалните купувачи на франшиза. Овој ремониран настан, оваа година се одржува по 17ти пат и на него се очекува над 200 франшизни компании да ги претстават своите деловни концепти - франшизи и над 7000 посетители.

Организатор на саемот за франшиза во Варшава е компанијата PROFIT System, а стратешки партнер е трговскиот ланец Žавка.

За повеќе информации за саемот, посетете го сајтот www.franchiseexpo.pl.

Истражувањето на PROFIT System исто така покажува дека скоро 86% од кандидатите за франшиза посетуваат еден од саемите за франшизи пред да одлучат која франшиза да ја купат, а процесот на селекција трае во просек околу шест месеци. Искуството покажува дека Пољаците ја бираат својата франшиза внимателно, и очекуваат голема поддршка од давателот на франшиза. Посетата на компаниите кои ги презентираат своите деловни концепти на саемот за франшиза во Варшава, воедно претставува и дел од процесот на проверка на квалитетот на франшизниот концепт.  

Според зборовите на  кандидатите, тие на овие состаноци го проучуваат промотивниот материјал на компаниите, го споредуваат квалитетот и содржината на изложбените штандови, се распрашуваат за најважните одредби од договорот и ги анализираат финансиските предвидувања. Од друга страна, за нив е подеднакво важно да ја „почувствуваат хемијата“ кога зборуваат со давателите на франшизи.

Ако размислувате да започнете бизнис, треба да бидете добро подготвени за очекуваните разговори со франшизните компании. Изберете десетина брендови и однапред подгответе прашања, затоа што не е веројатно дека ќе можете да ги посетите сите штандови. Затоа, подобро е да се фокусирате на компаниите што сте ги избрале и кои ги посакувате. Исто така, добро е да учествувате на форумот и на многуте предавања за франшиза што ќе се организираат во рамките на саемот.

На полскиот пазар доминираат домашни концепти - тоа значи дека осум од десет франшизи се домашни брендови. Покрај тоа, франшизниот сектор е исто така и најголемиот работодавач. Со просечно вработување од 5-6 лица по франшизен објект, вкупниот број на вработени во филијалите за франшиза надминува 405 000 луѓе. Кога ќе се соберат сите даватели и приматели на франшиза, се добиваат повеќе од половина милион луѓе коишто работат на полскиот франшизен пазар. Франшизните компании се генерално мали семејни бизниси кои вработуваат неколку лица. Франшизата е еден од основните модели за проширување и развој на малиот бизнис.

Според предвидувањата на консултантската фирма PROFIT system, околу 1 300 франшизни брендови ќе бидат достапни во Полска до крајот на 2019 година. Денес, на овој пазар работат повеќе од 80 000 продажни места кои се дел од некоја франшиза, што само по себе е рекорд во поширокото опкружување. Се чини дека претприемачите во Полска преку купување франшиза бараат безбеден начин да започнат свој бизнис, велат експертите. 

Пронајдете ја вашата франшиза на саемот за франшизи во Полска!

Читателите на Franchising.mk можат да добијат гратис влезници, и тоа многу едноставно: 

Посетете го линкот  bilet.franczyza.pl, регистрирајте се и внесете го промотивниот код (promo code) IENIJZ

После тоа, ќе добиете е-маил со бесплатна влезница која важи за сите денови на саемот. Испечатете ја или зачувајте ја електронски на вашиот мобилен телефон и понесете ја со себе.

Промотивниот код важи до 19 октомври 2019 година.

Се гледаме во Варшава!


PROFIT system

погледнете ги текстовите

Италија: бизнис искуства и решенија во време на COVID-19 /01.04.2020

Италија беше првата европска земја во која се појави новиот корона вирус. После неколку недели од епидемијата, ја анализираме економската состојба во Италија и мерките на Владата во Рим.

Едукацијата се сели „онлајн“ /25.03.2020

Полскиот франшизен синџир на училишта за англиски јазик Early Stage не запре со работата и покрај затворањето на училиштата. Часовите ги одржуваат online. Дали и примателите на франшиза го користат ова решение?

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

Кои се најуспешните франшизи? /28.02.2020

Листата на порталот FranchiseDirect за оваа година покажува дека американските франшизи се најуспешни и најзастапени во светот. Меѓу нив најбројни се гастрономските системи.

Прилика за македонските франшизи да настапат на Franchise Expo Paris 2020! /10.02.2020

Се приближува најголемиот европски саем за франшиза - Franchise Expo Paris. Организаторите годинава подготвуваат специјален павилјон за концепти од Централна и Источна Европа. Исто така, се нуди можност за франшизните системи од нашиот регион.

најчитани

Секторот на убавина во време на пандемија: неколку искуства /29.04.2020

Епидемијата од коронавирусот влијае и на бизнисот поврзан со нега и убавина. Како се справуваат франшизните системи во оваа, новонастаната состојба? Пренесуваме искуства од Полска.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината /05.01.2020

Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

популарно во форумот