Вторник
01.10.2019
Најголемиот саем за франшизи во Централна и Источна Европа се одржува од 17 до 19 октомври во Варшава, Полска. Тоа е одлична можност за средба и запознавање на „двете страни“ во франшизингот - давателите на франшиза и претприемачите кои би сакале да купат франшиза.
 

Саемот за франшизи во Варшава кој ќе се одржи од 17 до 19 октомври во ,,Палатата на култура и наука" во Варшава, претставува еден од нејголемите саеми за франшизи во Европа, на кој ќе се сретнат давателите и потенцијалните купувачи на франшиза. Овој ремониран настан, оваа година се одржува по 17ти пат и на него се очекува над 200 франшизни компании да ги претстават своите деловни концепти - франшизи и над 7000 посетители.

Организатор на саемот за франшиза во Варшава е компанијата PROFIT System, а стратешки партнер е трговскиот ланец Žавка.

За повеќе информации за саемот, посетете го сајтот www.franchiseexpo.pl.

Истражувањето на PROFIT System исто така покажува дека скоро 86% од кандидатите за франшиза посетуваат еден од саемите за франшизи пред да одлучат која франшиза да ја купат, а процесот на селекција трае во просек околу шест месеци. Искуството покажува дека Пољаците ја бираат својата франшиза внимателно, и очекуваат голема поддршка од давателот на франшиза. Посетата на компаниите кои ги презентираат своите деловни концепти на саемот за франшиза во Варшава, воедно претставува и дел од процесот на проверка на квалитетот на франшизниот концепт.  

Според зборовите на  кандидатите, тие на овие состаноци го проучуваат промотивниот материјал на компаниите, го споредуваат квалитетот и содржината на изложбените штандови, се распрашуваат за најважните одредби од договорот и ги анализираат финансиските предвидувања. Од друга страна, за нив е подеднакво важно да ја „почувствуваат хемијата“ кога зборуваат со давателите на франшизи.

Ако размислувате да започнете бизнис, треба да бидете добро подготвени за очекуваните разговори со франшизните компании. Изберете десетина брендови и однапред подгответе прашања, затоа што не е веројатно дека ќе можете да ги посетите сите штандови. Затоа, подобро е да се фокусирате на компаниите што сте ги избрале и кои ги посакувате. Исто така, добро е да учествувате на форумот и на многуте предавања за франшиза што ќе се организираат во рамките на саемот.

На полскиот пазар доминираат домашни концепти - тоа значи дека осум од десет франшизи се домашни брендови. Покрај тоа, франшизниот сектор е исто така и најголемиот работодавач. Со просечно вработување од 5-6 лица по франшизен објект, вкупниот број на вработени во филијалите за франшиза надминува 405 000 луѓе. Кога ќе се соберат сите даватели и приматели на франшиза, се добиваат повеќе од половина милион луѓе коишто работат на полскиот франшизен пазар. Франшизните компании се генерално мали семејни бизниси кои вработуваат неколку лица. Франшизата е еден од основните модели за проширување и развој на малиот бизнис.

Според предвидувањата на консултантската фирма PROFIT system, околу 1 300 франшизни брендови ќе бидат достапни во Полска до крајот на 2019 година. Денес, на овој пазар работат повеќе од 80 000 продажни места кои се дел од некоја франшиза, што само по себе е рекорд во поширокото опкружување. Се чини дека претприемачите во Полска преку купување франшиза бараат безбеден начин да започнат свој бизнис, велат експертите. 

Пронајдете ја вашата франшиза на саемот за франшизи во Полска!

Читателите на Franchising.mk можат да добијат гратис влезници, и тоа многу едноставно: 

Посетете го линкот  bilet.franczyza.pl, регистрирајте се и внесете го промотивниот код (promo code) IENIJZ

После тоа, ќе добиете е-маил со бесплатна влезница која важи за сите денови на саемот. Испечатете ја или зачувајте ја електронски на вашиот мобилен телефон и понесете ја со себе.

Промотивниот код важи до 19 октомври 2019 година.

Се гледаме во Варшава!


Profil mężczyzny
PROFIT system

погледнете ги текстовите

Храна и козметика од канабис- индустрија кој цвета! /05.12.2019

Cbweed е италијански произведувач и дистрибутер на производи на база на коноп, кој своето производство го шири преку франшиза и е заинтересиран продажната мрежа да ја развива низ Европа.

Се зголемуваат хотелските франшизи и во Европа /18.11.2019

Големите хотелски ланци во Европа се почесто се определуваат за франшизниот модел на работење, се наведува во извештајот „Hotel Franchising in Europe 2019“ на консултантската куќа HVC.

Супи во чаши кои се јадат- украинска франшиза со еколошка амбалажа! /17.11.2019

Украинскиот синџир Soup Culture кој е познат по подготовка и продажба на супи во чаши кои се јадат, има франшизи во седум земји и планира ширење на мрежата низ Европа.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Вложување во иднината на децата /30.09.2019

Образовниата институција Maple Bear повеќе години ја развива франшизната мрежа на своите градинки и училишта надвор од границите на Канада. Од овој септември 2019 година, Maple Bear ја отвори и првата градинка во Романија.

најчитани

Магијата со работа се создава /02.12.2019

Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.

Франшиза по мерка, за оние со стил! /26.11.2019

Бугарскиот бренд Brutale кој се карактеризира со елегантни машки костуми шиени по мерка, тргнува во експанзија во Европа. Приматели на франшиза бараат и меѓу претприемачите од овој Македонија.

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Кога ќе се спојат пријатното и полезното /06.02.2019

Ивана Коприванац стана примател на Husse франшиза во пресуден момент во животот. Иако со досегашните резултати е задоволна, смета дека претприемачот секогаш мора да тежнее кон подобро.

Мобилна апликација која ќе ви донесе профит /21.11.2019

ProfitApp International е сопственик на истоимената апликација во чија основа е програмата за лојалност, која ги поврзува компаниите од различни гранки со купувачите. Ова е прва црногорска франшиза која бележи експанзија во регионот.

популарно во форумот