Вторник
01.10.2019
Најголемиот саем за франшизи во Централна и Источна Европа се одржува од 17 до 19 октомври во Варшава, Полска. Тоа е одлична можност за средба и запознавање на „двете страни“ во франшизингот - давателите на франшиза и претприемачите кои би сакале да купат франшиза.
 

Саемот за франшизи во Варшава кој ќе се одржи од 17 до 19 октомври во ,,Палатата на култура и наука" во Варшава, претставува еден од нејголемите саеми за франшизи во Европа, на кој ќе се сретнат давателите и потенцијалните купувачи на франшиза. Овој ремониран настан, оваа година се одржува по 17ти пат и на него се очекува над 200 франшизни компании да ги претстават своите деловни концепти - франшизи и над 7000 посетители.

Организатор на саемот за франшиза во Варшава е компанијата PROFIT System, а стратешки партнер е трговскиот ланец Žавка.

За повеќе информации за саемот, посетете го сајтот www.franchiseexpo.pl.

Истражувањето на PROFIT System исто така покажува дека скоро 86% од кандидатите за франшиза посетуваат еден од саемите за франшизи пред да одлучат која франшиза да ја купат, а процесот на селекција трае во просек околу шест месеци. Искуството покажува дека Пољаците ја бираат својата франшиза внимателно, и очекуваат голема поддршка од давателот на франшиза. Посетата на компаниите кои ги презентираат своите деловни концепти на саемот за франшиза во Варшава, воедно претставува и дел од процесот на проверка на квалитетот на франшизниот концепт.  

Според зборовите на  кандидатите, тие на овие состаноци го проучуваат промотивниот материјал на компаниите, го споредуваат квалитетот и содржината на изложбените штандови, се распрашуваат за најважните одредби од договорот и ги анализираат финансиските предвидувања. Од друга страна, за нив е подеднакво важно да ја „почувствуваат хемијата“ кога зборуваат со давателите на франшизи.

Ако размислувате да започнете бизнис, треба да бидете добро подготвени за очекуваните разговори со франшизните компании. Изберете десетина брендови и однапред подгответе прашања, затоа што не е веројатно дека ќе можете да ги посетите сите штандови. Затоа, подобро е да се фокусирате на компаниите што сте ги избрале и кои ги посакувате. Исто така, добро е да учествувате на форумот и на многуте предавања за франшиза што ќе се организираат во рамките на саемот.

На полскиот пазар доминираат домашни концепти - тоа значи дека осум од десет франшизи се домашни брендови. Покрај тоа, франшизниот сектор е исто така и најголемиот работодавач. Со просечно вработување од 5-6 лица по франшизен објект, вкупниот број на вработени во филијалите за франшиза надминува 405 000 луѓе. Кога ќе се соберат сите даватели и приматели на франшиза, се добиваат повеќе од половина милион луѓе коишто работат на полскиот франшизен пазар. Франшизните компании се генерално мали семејни бизниси кои вработуваат неколку лица. Франшизата е еден од основните модели за проширување и развој на малиот бизнис.

Според предвидувањата на консултантската фирма PROFIT system, околу 1 300 франшизни брендови ќе бидат достапни во Полска до крајот на 2019 година. Денес, на овој пазар работат повеќе од 80 000 продажни места кои се дел од некоја франшиза, што само по себе е рекорд во поширокото опкружување. Се чини дека претприемачите во Полска преку купување франшиза бараат безбеден начин да започнат свој бизнис, велат експертите. 

Пронајдете ја вашата франшиза на саемот за франшизи во Полска!

Читателите на Franchising.mk можат да добијат гратис влезници, и тоа многу едноставно: 

Посетете го линкот  bilet.franczyza.pl, регистрирајте се и внесете го промотивниот код (promo code) IENIJZ

После тоа, ќе добиете е-маил со бесплатна влезница која важи за сите денови на саемот. Испечатете ја или зачувајте ја електронски на вашиот мобилен телефон и понесете ја со себе.

Промотивниот код важи до 19 октомври 2019 година.

Се гледаме во Варшава!


Profil mężczyzny
PROFIT system

погледнете ги текстовите

Вложување во иднината на децата /30.09.2019

Образовниата институција Maple Bear повеќе години ја развива франшизната мрежа на своите градинки и училишта надвор од границите на Канада. Од овој септември 2019 година, Maple Bear ја отвори и првата градинка во Романија.

Украина е отворена за франшизи /24.07.2019

PROFIT system, една од најголемите европски консултантски компании специјализирани за франшизинг, потпиша договор за соработка со Franchise Group, која е лидер во областа на франшизното советување во Украина.

Провери и поправи /18.06.2019

Од што е направена и како треба да изгледа совршената Dominos’s пица? Вештачката интелигенција го знае одговорот.

Учи, создавај, заработувај /28.05.2019

Роберт Стопа вложил неколку илјади евра за да ја купи франшизата Едукидо. Инвестираното многу брзо го вратил и купил лиценца да развива бизнис во уште две дејности во Полска.

Секогаш на врвот /22.03.2019

Во последните 11 години, колку што FranchiseDirect ја објавува листата на 100 најуспешни франшизи во светот, само два бренда се менувале на самиот врв. Од оваа година еден е во блага предност.

најчитани

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Училиште за програмирање за млади, бизнис со одличен потенцијал! /17.09.2019

КЛИКЕР ИТ центар за деца наскоро ќе биде отворен на три нови локации со помош на франшизниот модел на работење. Основачот Миомир Попесков открива што ова училиште за програмирање го прави различно од останатите.

Брзиот транспорт брзо расте /27.06.2019

Flash Europe кој е европски лидер во давање професионални услуги за итен транспорт, започнува со франшизна програма во овој регион. Кој може да стане примател на франшизата, открива франшизниот менаџер Френк ван Дорн.

Образованието како глобален бизнис /08.10.2019

Канадскиот систем Maple Bear е еден од најголемите светски франшизи во областа на образованието. Што нуди оваа франшиза и кои би биле идеалните партнери во земјите од регионов, објаснува Јан Бидан, генерален директор за централна и источна Европа

JUMBO расте на Балканот /20.07.2018

Џамбо, грчки синџир продавници за играчки, ја прошири мрежата за франшиза во регионот. Последната продавница беше отворена во Гњилане, Косово.

популарно во форумот