Брзото читање ја „освои“ и Македонија!

Училиште за брзо читање и мудро учење / Наменета е за деца од училишна возраст, но и за возрасни кои сакаат со помалку здодевност, труд и потрошено време да постигнат подобри резултати во училиштето, на факултет или во работата.
Вторник
14.01.2020
Франшизниот систем „Училиште за брзо читање и мудро учење“ пристигнува и во нашата земја. Потпишан е договор за мастер франшиза.
 

Мирослав Самарџиќ е коосновач во „Училиште за брзо читање и мудро учење“. Вели дека потпишувањето на договорот за мастер франшиза за пазарот во Македонија е логично
продолжување на настаните и дека со тоа и во практика се заокружува влезот на регионалниот пазар. – Оваа година беше многу успешна за нас. Потпишавме договори и за пазарите во Хрватска, Словенија, Босна и Херцеговина и Црна Гора. Со потпишувањето на договорите ги исполнивме нашите цели, вели Самарџиќ и додава дека после неколкуте кампањи во Македонија, се пријавиле многу кандидати заинтересирани за франшизна соработка.

- Пријатно се изненадив од интересот, но и предзнаењето за франшизингот на оние кои се
јавија. Во сферата на едукацијата на овој пазар веќе има развиена франшизна мрежа, па луѓето знаат што подразбира франшизната соработка и тоа е добар предуслов за натамошно ширење на мрежата – истакнува Самарџиќ.

Цанка Велкова е директор на Едукативниот центар за франшизно работење на компанијата St. George, која стана примател на мастер франшиза за пазарот во Македонија. Таа вели дека најмногу ја привлекла програмата „Училиште за брзо читање и мудро учење“

Ние веќе сме во образовната сфера, имаме свое училиште за англиски јазик во Кавадарци, а сме и дистрибутери на учебници од издавачката куќа „Pearson“ за повеќе од 300 редовни училишта и различни училишта за странски јазици. Значи, оваа област ни е блиска, исто како и франшизингот, бидејќи работев како менаџер во еден меѓународен франшизен систем. Програмата „Училиште за брзо читање и мудро учење“ ни се допадна и мислам дека таквите обуки им се потребни на нашите деца – вели таа.

Според нејзините сознанија, во Македонија немаат конкуренција во оваа област. – Колку што знам, нема вака добро организиран систем. Можно е слични техники да применуваат поединци во своите предавања, но вака јасна и детална програма нема – вели Цанка Велкова која најавува брзи промотивни активности на „Училиштето“ и барање поединечни приматели на франшизата.


Македонија на франшизната мапа / Потпишување на договорот за мастер франшиза за „Училиште за брзо читање и мудро учење“
Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Нови млади претприемачи во Скопје: кои се тие и зошто избрале франшиза за образование за деца? /21.02.2020

Покрај примателите на мастер франшиза, на „Училиште за брзо читање и мудро учење“ се придружија и два одделни приматели на франшиза во Македонија!

Случајот на Edukido - што е неопходно за успех во едукативна франшиза? /23.01.2020

„Практиката покажува дека колку повеќе примателите на франшиза се потпираат на нашето искуство и препораки, толку им се подобри резултатите во работењето“ вели Ана Јурак, менаџер во одделението за деловни корисници на едукативниот концепт Edukido.

Образованието како глобален бизнис /08.10.2019

Канадскиот систем Maple Bear е еден од најголемите светски франшизи во областа на образованието. Што нуди оваа франшиза и кои би биле идеалните партнери во земјите од регионов, објаснува Јан Бидан, генерален директор за централна и источна Европа

Брзото читење го освојува регионот /01.03.2019

Франшизниот концепт „Училиште за брзо читање и мудро учење“ наменет главно за деца кои сакаат да научат брзо читање и техники на учење и помнење, пристига на пазарот во Хрватска.

Коцка, коцка, коцкичка... учиме со Едукидо /17.12.2019

Полскиот едукативен концепт Едукидо планира ширење на франшизната мрежа надвор од границите на Полска. Покрај национална мастер франшиза се нуди и одделна франшиза.

најчитани

Секторот на убавина во време на пандемија: неколку искуства /29.04.2020

Епидемијата од коронавирусот влијае и на бизнисот поврзан со нега и убавина. Како се справуваат франшизните системи во оваа, новонастаната состојба? Пренесуваме искуства од Полска.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината /05.01.2020

Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

популарно во форумот