Нови пералници на франшизната мапа - едноставно и профитабилно
Иван Кукуљан е новиот примател на LG Laundry Lounge франшизата во Хрватска. Пералницата за облека која работи на принципот самопослужување ја отворил во гратче во близина на Ријека, во Кастав. Неговата сопруга, која исто така ќе биде вклучена во работата, повеќе години работела во туризмот, од каде што и потекнува нивната идеја за отворање на перални на принципот самопослужување, вели Кукуљан. Можноста за развивање на бизнисот ја гледаат во зголемувањето на побарувачката за овој вид услуги и подобрите услови на пазарот.
– Кастав е во голема експанзија, економски и демографски. Таквата состојба ги зголемува потребите за ваквите услуги во пералните – вели Кукуљан. Според него, LG Laundry Lounge им бил интересен како бренд бидејќи е добро позната марка за технички уреди.
– Силината на брендот е важна заради маркетиншките активности. Отворени сме и за понатамошно ширење на мрежата и отворање на нови простори - вели тој и додава дека во овој момент најважно им е клиентите да бидат задоволи.
Во компанијата Bright World, задолжена за ширење на концептот и давање на франшизата LG Laundry Lounge во земјите во источна Европа, велат дека бројот на клиентите во пералниците во Европа се зголемува и дека луѓето не ја носат во нив својата облека само заради перењето, туку и заради еколошката свесност. Имено, во машините во пералниците лесно можат да се исперат поголеми количини облека отколку во обичните машини, што значи дека се користат помалку хемиски средства, вода, струја...- Ние би рекле дека не се работи само за едноставни услуги, туку за искуство кое потрошувачите го имаат во нашите пералници – велат во компанијата Bright World.
Според нив, LG Laundry Lounge може да биде идеална дополнителна работа. Се работи за бизнис кој не бара голема ангажираност, а користењето на машината е автоматизирано. Самите перални се уредени како пријатно место во кое луѓето можат да се послужат со кафе, да користат интернет или да гледаат телевизија.
Покрај во Хрватска, LG Laundry Lounge во регионов работи и во Србија и Црна Гора. Концептот потекнува од Њујорк, каде е отворена првата франшиза на LG пералниците.
погледнете ги текстовите
Да се води „Еспортс арена“ може да биде добра деловна можност, особено ако се купува франшиза од докажан концепт. Што нуди системот Friendly Fire и кои се условите кои што треба да ги исполнат потенцијалните приматели на оваа франшиза, ни открива сопственикот на овој концепт, Давид Косир.
LG Laundry Lounge, синџирот на пералници за алишта со самопослужување, наскоро ќе добие нови франшизни единици во Скопје, Љубљана и Прага. Давателот на франшизата со совет до своите приматели во време на COVID-19 задолжително да се придржуваат кон правилата.
Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.
ProfitApp International е сопственик на истоимената апликација во чија основа е програмата за лојалност, која ги поврзува компаниите од различни гранки со купувачите. Ова е прва црногорска франшиза која бележи експанзија во регионот.
Иако приватните музеи на Балканот се вистинска реткост, „Музејот на илузии“ отворен пред три години во Загреб веднаш стана хит.
најчитани
Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.
Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.
Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…
Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?
Cofix, ланецот на кафетерии со поволни цени, се појави на израелскиот пазар како сериозен конкурент на Starbucks. Денес, по постигнатите завидни резултати на постоечките пазари, имаат намера да го прошират својот бизнис низ цела Европа.