Puffy Lil’pancakes
информација за франшизниот ситем
опис на франшизниот систем
Puffy Lil´pancakes се вкусни малечки и меки палачинки, прекриени со различни преливи и сосови-од сладок џем до кралска чоколада. Овој бизнис, кој преку франшиза може да биде и ваш, е многу интересен и се одликува со:
Едноставност
Бизнисот е насочен кон еден важен производ. Опремата, начинот на подготовка и синџирот за снабдување се оптимизирани и едноставни за воспоставување и тековно работење. Ова е бизнис кој е лесно да се започне и да се води.
Иновативност и едноставност
Производот кој го нудиме е единствен на пазарот, препознатлив и омилен, бидејќи сите знаат што се палачинки. Со иновативниот пристап нудиме различност.
Достапност
Овој бизнис може да се започне и да се води со мала инвестиција. Во зависност од формата може да започнете и само со 25.000 евра. Доволен е простор од 8 м2 и само еден до тројца вработени, со што ги прави оперативните трошоци оптимални.
Овиј концепт е со многу висока профитабилност и мали променливи трошоци кои овозможуваат лесен, не стресен и брз поврат на инвестираното.
Puffy на пазарот е веќе пет години и е присутен во Италија, Германија, Швајцарија, Австрија, Словенија и Хрватска. На сите пазари постигнува одлични резултати што овозможува лесно доаѓање до купувачите.
Флексибилноста има важна улога во Puffy концептот бидејќи нуди дури три различни формати: фиксна продавница, Food truck (Камион со храна) и Stand Alone (Седи сам) за трговските центри. Како опција ги нудиме single-unit подружници (една подружница) или мастер франшизи.
сопствени деловни единици
1 во Љубљана
1 Food truck (која работи во повеќе земји)
франшизна единица
-
фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза
поддршка за примателот на франшиза
- Договорот се склучува на 5 или 10 години
- Можност за избор на повеќе формати
- Puffy mix (маса за палачинки)
- Преливи и додатоци
- Асистенција при избор на локацијата
- Тренинг (со нашиот тим) од 7-10 дена
очекувана вкупна инвестиција
- Влезен франшизен надомест од 10.000 евра (во зависност од форматот)
- Редовен франшизен надомест од 6%
- Очекуван износ на вкупната инвестиција започнува од 25.000 евра
основни барања
- Доволно пари за започнување со работа (мин.25.000 евра)
- Предност-искуство во угостителство
- Работа со полно работно време
информација за давателот на франшиза
Puffy international ltd
3 Gower Street, London, United Kingdom
контакт особа за кандидатите
Aleksander Štravs
дознај повеќе
погледнете ги текстовите
најчитани
Cofix, ланецот на кафетерии со поволни цени, се појави на израелскиот пазар како сериозен конкурент на Starbucks. Денес, по постигнатите завидни резултати на постоечките пазари, имаат намера да го прошират својот бизнис низ цела Европа.
Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.
Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?
Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.
Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?
Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.
Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.
Се повеќе угостители размислуваат за воведување на домашна достава како мерка со која би се намалиле последиците предизвикани од коронавирусот. Да ги разгледаме предностите и недостатоците на оваа стратегија.
McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.
Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска
Ланецот ресторани Surf’n’Fries, познат по помфритот, необичните сосови и оригиналната амбалажа, пристигна и во соседството. Првиот ресторан од овој франшизен ланец отворен е во Белград.
Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.
Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?
Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.
PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.