регион

регион | 18.05.2019

Подготвени за франшизинг

Што да се предвиди и како да се подготви бизнисот за да биде „франшизен“

Што да се предвиди и како да се подготви бизнисот за да биде „франшизен“

регион | 27.04.2019

Идеа за работа во заштитата на телефонот

Американската франшиза Mobile Outfitters, специјализирана за услуги за заштита и стилизирање на мобилните телефони со квалитетна фолија, веќе неколку години работи во Хрватска и Србија. Бараат приматели за франшизата и во Македонија.

регион | 27.03.2019

CHIPAS ги поместува границите

Сараевски CHIPAS отвори нов, репрезентативен објект кој под уште еден покрив ќе понуди се по што е познат – солено и слатко мени, специфичен ентериер, домашна атмосфера.

регион | 19.03.2019

LG Салон за перење

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

регион | 11.03.2019

DepilConcept доаѓа во Србија

Португалскиот бренд во областа на долготрајното отстранување на влакната DepilConcept ја отвора првата франшизна клиника во Белград. Примателот на мастер франшизата најавува ширење на мрежата и јакнење на брендот.

регион | 01.03.2019

Брзото читење го освојува регионот

Франшизниот концепт „Училиште за брзо читање и мудро учење“ наменет главно за деца кои сакаат да научат брзо читање и техники на учење и помнење, пристига на пазарот во Хрватска.

регион | 20.02.2019

Првиот чекор

Coders Lab, најголемата мрежа на IT (информатичка технологија) училишта во Полска, за прв пат влегува на пазарот во овој дел од Европа. Франшизниот договор е потпишан за Романија. Франшизата им е достапна и на земјите од овој регион.

регион | 13.02.2019

СКОК ЗА ПРОФИТ

Jump Planet, полскиот концепт на забавен парк со трамбулини нуди франшиза и во земјите од регионов. Што се очекува од примателите на франшиза?

регион | 30.01.2019

Како Какао

Центарот за нега на убавина CACAO работи шест години и својот работен концепт го нуди преку франшиза. Првата франшиза е отворена во Загреб, а втората во Подгорица. Ширењето продолжува во Србија. Како го постигнале сето ова?

регион | 23.01.2019

Од Дубровник во свет

Директ Букер за кратко време стана бренд во Дубровник – не само како агенција за издавање приватно сместување, туку и компанија која ја промовира туристичката понуда на целиот регион. Своето знаење го преточија во франшиза.

регион | 18.12.2018

Самопослужно перење, како и насекаде во светот

Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.

регион | 12.12.2018

Катче за подобар бизнис

Франшизните пултови се особено погодни за трговци кои сакаат да ја збогатат постојната понуда. Добар пример даваат две дами претприемачи кои своите продавници ги надополнија со катче за накит Две шмизли.

регион | 20.07.2018

Освежување во светот на накитот

Оккета, грчки бренд на накит, часовници и други модни додатоци, работи повеќе од една година во Белград, а франшизата сега е достапна и за други градови во Србија.

регион | 20.07.2018

JUMBO расте на Балканот

Џамбо, грчки синџир продавници за играчки, ја прошири мрежата за франшиза во регионот. Последната продавница беше отворена во Гњилане, Косово.

регион | 19.07.2018

Малите растат

Малац генијалац, синџир на франшиза на ментални аритметички училишта, ги организираше неодамнешните меѓународни олимписки игри во менталното компјутерирање. Во исто време, ова училиште во мрежата има се повеќе и повеќе франшизни единици, но исто така и нов пазар.