Добриот вкус на Steiku Haoss ресторан

Steiku Haoss / Познат е по својот врвен специјалитет – говедски шницли, но и препознатливото уредување во стилот на вестернот и американскиот запад
Сабота
10.10.2020
Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.
 

Семејната компанија за угостителството Cantus Group од Летонија работи од 1992 година. Нивното гастрономско портфолио  го опфаќа и синџирот ресторани  Steiku Haoss,  познат по врвниот специјалитет говедски шницли, но и по просторот уреден  со елементи на вестерн и американскиот запад. – Постојано внесуваме новитети и ги подобруваме своите концепти, настојуваме да бидеме над просекот, донесувајќи ги најдобрите според квалитет, дизајн и вкус – вели Давид Цима, регионален менаџер во синџирот Steiku Haoss.

Под овој бренд за сега работат три ресторани во Рига, главниот град на Летонија. Меѓутоа, Компанијата од лани е насочена и кон ширење надвор од границите, со што франшизата стана достапна и за земјите од регионов.

Бараме амбициозни и мотивирани претприемачи , приматели на франшиза, кои ќе го користат нашиот know-how  и искуство и ќе го водат и развиваат овој гастрономски концепт и на својот пазар – вели Цима.

Кандидатите за приматели на франшиза, додава Цима, би требало да имаат детална деловна стратегија и развоен план за пазарот (територијата) каде ќе работи Steiku Haoss. Соодветниот простор и добрата локација за ресторан, исто така имаат клучна улога при изборот на идниот партнер. Но, тоа не е се. – Од примателот на франшизата се очекува да има и некакво деловно искуство, пред се за маркетинг, финансии, управување со трошоци. Секако, доколку има таква можност, да биде и добар познавач на локалната култура и локалните гастрономски навики – објаснува Давид Цима.

Се препорачува расторанот да се наоѓа на атрактивна и фрекфентна локација, како трговски центри или пешачи и деловни зони. Оптималната големина на локалот е од 350 м2 до 550 м2, а идеално место е зграда која е на агол, со отворени простор и големи прозори – излози.

Во текот на овие 25 години постоење, Steiku Haoss го усовршуваше подготвувањето на извонредниот бифтек и денеска со гордост можеме да кажеме дека сме угледен ресторан со првокласна кујна и исклучителна услуга. Тоа секако ќе биде и првата предност за нашите идни приматели на франшиза – вели Цима.

Покрај тоа, партнерот може да смета и на поддршка од давателот на франшиза во сите развојни фази – од изнаоѓање на соодветна локација, изработка на проект и уредување на просторот, потоа обука и помош при изборот на работници до креирање на маркетиншката стратегија и отворање на ресторанот. Од друга страна, пак, за пренесувањето на know-how  и постојаната поддршка од давателот, примателот на франшизата месечно ќе издвојува франшизен надомест (6% од месечната продажба).

Вкупната инвестиција за отпочнување со франшизата Steiku Haoss изнесува околу 300 илјади евра. Компанијата нуди single-unit  франшиза (за отворање еден ресторан), но може да се земе и мастер франшиза (за повеќе ресторани  во поголема територија).


Говедски бифтек со врвен квалитет / Еден од адутите на оваа ресторанска франшиза

погледнете ги текстовите

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Sвездата од Јадранот на американскиот пазар /20.10.2020

Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.

Достава на храна – предности и недостатоци /22.04.2020

Се повеќе угостители размислуваат за воведување на домашна достава како мерка со која би се намалиле последиците предизвикани од коронавирусот. Да ги разгледаме предностите и недостатоците на оваа стратегија.

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

најчитани

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

"Лесни раце" градат франшиза /17.12.2018

Андреј Томљеновиќ од Осиек веќе четири години самостојно се бавел со вградување на авто-фолии. Размислувајќи за проширување на својот бизнис, дошол до Car Foil Shop.

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

Секогаш на врвот /22.03.2019

Во последните 11 години, колку што FranchiseDirect ја објавува листата на 100 најуспешни франшизи во светот, само два бренда се менувале на самиот врв. Од оваа година еден е во блага предност.

Доминација на големите системи /09.03.2021

Годинашната листа на порталот FranchiseDirect потврди дека, дури и за време на пандемијата, американските франшизи останаа најуспешни и најзастапени во светот. Повеќето од нив се системи од областа на гастрономијата.

популарно во форумот