Добриот вкус на Steiku Haoss ресторан

Steiku Haoss / Познат е по својот врвен специјалитет – говедски шницли, но и препознатливото уредување во стилот на вестернот и американскиот запад
Сабота
10.10.2020
Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.
 

Семејната компанија за угостителството Cantus Group од Летонија работи од 1992 година. Нивното гастрономско портфолио  го опфаќа и синџирот ресторани  Steiku Haoss,  познат по врвниот специјалитет говедски шницли, но и по просторот уреден  со елементи на вестерн и американскиот запад. – Постојано внесуваме новитети и ги подобруваме своите концепти, настојуваме да бидеме над просекот, донесувајќи ги најдобрите според квалитет, дизајн и вкус – вели Давид Цима, регионален менаџер во синџирот Steiku Haoss.

Под овој бренд за сега работат три ресторани во Рига, главниот град на Летонија. Меѓутоа, Компанијата од лани е насочена и кон ширење надвор од границите, со што франшизата стана достапна и за земјите од регионов.

Бараме амбициозни и мотивирани претприемачи , приматели на франшиза, кои ќе го користат нашиот know-how  и искуство и ќе го водат и развиваат овој гастрономски концепт и на својот пазар – вели Цима.

Кандидатите за приматели на франшиза, додава Цима, би требало да имаат детална деловна стратегија и развоен план за пазарот (територијата) каде ќе работи Steiku Haoss. Соодветниот простор и добрата локација за ресторан, исто така имаат клучна улога при изборот на идниот партнер. Но, тоа не е се. – Од примателот на франшизата се очекува да има и некакво деловно искуство, пред се за маркетинг, финансии, управување со трошоци. Секако, доколку има таква можност, да биде и добар познавач на локалната култура и локалните гастрономски навики – објаснува Давид Цима.

Се препорачува расторанот да се наоѓа на атрактивна и фрекфентна локација, како трговски центри или пешачи и деловни зони. Оптималната големина на локалот е од 350 м2 до 550 м2, а идеално место е зграда која е на агол, со отворени простор и големи прозори – излози.

Во текот на овие 25 години постоење, Steiku Haoss го усовршуваше подготвувањето на извонредниот бифтек и денеска со гордост можеме да кажеме дека сме угледен ресторан со првокласна кујна и исклучителна услуга. Тоа секако ќе биде и првата предност за нашите идни приматели на франшиза – вели Цима.

Покрај тоа, партнерот може да смета и на поддршка од давателот на франшиза во сите развојни фази – од изнаоѓање на соодветна локација, изработка на проект и уредување на просторот, потоа обука и помош при изборот на работници до креирање на маркетиншката стратегија и отворање на ресторанот. Од друга страна, пак, за пренесувањето на know-how  и постојаната поддршка од давателот, примателот на франшизата месечно ќе издвојува франшизен надомест (6% од месечната продажба).

Вкупната инвестиција за отпочнување со франшизата Steiku Haoss изнесува околу 300 илјади евра. Компанијата нуди single-unit  франшиза (за отворање еден ресторан), но може да се земе и мастер франшиза (за повеќе ресторани  во поголема територија).


Говедски бифтек со врвен квалитет / Еден од адутите на оваа ресторанска франшиза

погледнете ги текстовите

Кога кафето ќе стане повеќе од задоволство /12.08.2021

Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.

CHIPAS пристигна во градот Високо, БиХ /29.04.2021

Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Sвездата од Јадранот на американскиот пазар /20.10.2020

Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.

најчитани

Подготвени за франшизинг /18.05.2019

Што да се предвиди и како да се подготви бизнисот за да биде „франшизен“

И старо и младо /03.02.2019

Почетокот на годината е време за рекапитулација, време кога и магазинот Entrepreneur се навраќа на пазарот на франшизите во Америка и ја преставува годишната листа на 500 најуспешни.

Од Дубровник во свет /23.01.2019

Директ Букер за кратко време стана бренд во Дубровник – не само како агенција за издавање приватно сместување, туку и компанија која ја промовира туристичката понуда на целиот регион. Своето знаење го преточија во франшиза.

Создавање на нови искуства - оваа франшиза од регионот така го освојува светот! /02.12.2019

Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

популарно во форумот