Кога кафето ќе стане повеќе од задоволство

МЕРОН / Романскиот франшизен систем бара приматели на франшиза кои би отвориле и воделе кафетерија под овој бренд, првенствено во земјите на ЕУ
Четврток
12.08.2021
Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.
 

Брендот МЕРОН е основан од тим инвеститори од романскиот град Клуж пред околу шест години, кога беше отворена првата кафетерија под ова име. Покрај тоа што сакаа да ги задоволат вкусовите на љубителите на "specialty coffee" , основачите уште од самиот почетокот имаа амбиција да го прошират концептот на другите пазари низ светот. Во моментов, постојат 19 кафетерии во Романија - од кои, девет во рацете на приматели на франшизата. Од седиштето на компанијата велат дека е вистинско време за проширување на франшизната мрежа надвор од границите на домашниот пазар. Тие се насочени, пред се, кон земјите од Европската Унија, но се отворени за соработка и со заинтересирани страни од земјите од регионот.

Претприемачите кои својата иднина ја гледаат во угостителскиот сектор, а особено во понудата на врвно, свежо печено кафе, би требало да имаат многу позитивен став кон овој глобално популарен пијалок. На тој начин, посочува компанијата, тие лесно би се вклопиле во тимот на љубители на кафе кое што се развива во МЕРОН. - Нашата мисија е да ја промовираме "specialty coffee" индустријата - кафе со највисок квалитет, во секој сегмент од создавањето. Печеме кафе. Пиеме кафе. Учиме за кафе. Даваме кафе. Нашата страст кон "specialty coffee"  ја делат земјоделците кои внимателно ги следат и контролираат сите фази на одгледување, берба и преработка на зрната кафе - вели менаџерот за франшиза на компанијата.

Љубов и претприемништво

За да започнат бизнис и да отворат МЕРОН кафетерија, потребно е франшизните приматели да инвестираат помеѓу 100 и 120 илјади евра. Со вклучувањето во франшизната мрежа, примателите ќе добијат поддршка околу сите прашања поврзани со работењето, поддршка која нема да биде ограничена само на почетокот на соработката.

Примателот може да смета на помош при изборот на соодветна локација за кафетеријата, дизајнот и уредувањето на локалот, обука на менаџерите и целиот тим на вработени. Секако, трансферот на целосното знаење е загарантиран, а примателот исто така ќе добие и Оперативен прирачник, како збир на насоки и упатства поврзани со сите процеси во секојдневното работење.

Кога размислуваат за профилот на идеалниот партнер за франшиза, во МЕРОН веруваат дека не е доволно само да се сака кафето. Франшизните приматели исто така, треба да имаат силни лидерски вештини и способност да мотивираат и управуваат со тим од вработени, што секако бара, и одредени комуникациски вештини. Како и кај секој франшизен систем, од примателите на франшизата се очекува да бидат подготвени да ги следи упатствата, постапките и процедурите утврдени од давателот на франшизата.


За љубителите на врвниот вкус на кафето / Мисијата на МЕРОН е промоција на "specialty coffee" индустријата – кафе со највисок квалитет, во секој сегмент од создавањето

погледнете ги текстовите

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Добриот вкус на Steiku Haoss ресторан /10.10.2020

Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.

Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината /05.01.2020

Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.

Icy Bobo од сега е YORTIE /20.07.2019

Франшизниот систем Icy Bobo, како концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, во целост е ребрендиран. Сега работи под брендот YORTIE.

најчитани

"Лесни раце" градат франшиза /17.12.2018

Андреј Томљеновиќ од Осиек веќе четири години самостојно се бавел со вградување на авто-фолии. Размислувајќи за проширување на својот бизнис, дошол до Car Foil Shop.

JUMBO расте на Балканот /20.07.2018

Џамбо, грчки синџир продавници за играчки, ја прошири мрежата за франшиза во регионот. Последната продавница беше отворена во Гњилане, Косово.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Сигурна поддршка во франшизното семејство /22.09.2021

Околностите ги натераа Војислав Пековиќ и Александра Милосављевиќ да отворат училиште за ментална аритметика „Малац генијалац“ во Скопје, наместо во Белград. Велат дека, потенцијал за отворање на нови училишта постои речиси во сите градови во Северна Македонија.

DepilConcept доаѓа во Србија /11.03.2019

Португалскиот бренд во областа на долготрајното отстранување на влакната DepilConcept ја отвора првата франшизна клиника во Белград. Примателот на мастер франшизата најавува ширење на мрежата и јакнење на брендот.

популарно во форумот