Кога кафето ќе стане повеќе од задоволство

МЕРОН / Романскиот франшизен систем бара приматели на франшиза кои би отвориле и воделе кафетерија под овој бренд, првенствено во земјите на ЕУ
Четврток
12.08.2021
Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.
 

Брендот МЕРОН е основан од тим инвеститори од романскиот град Клуж пред околу шест години, кога беше отворена првата кафетерија под ова име. Покрај тоа што сакаа да ги задоволат вкусовите на љубителите на "specialty coffee" , основачите уште од самиот почетокот имаа амбиција да го прошират концептот на другите пазари низ светот. Во моментов, постојат 19 кафетерии во Романија - од кои, девет во рацете на приматели на франшизата. Од седиштето на компанијата велат дека е вистинско време за проширување на франшизната мрежа надвор од границите на домашниот пазар. Тие се насочени, пред се, кон земјите од Европската Унија, но се отворени за соработка и со заинтересирани страни од земјите од регионот.

Претприемачите кои својата иднина ја гледаат во угостителскиот сектор, а особено во понудата на врвно, свежо печено кафе, би требало да имаат многу позитивен став кон овој глобално популарен пијалок. На тој начин, посочува компанијата, тие лесно би се вклопиле во тимот на љубители на кафе кое што се развива во МЕРОН. - Нашата мисија е да ја промовираме "specialty coffee" индустријата - кафе со највисок квалитет, во секој сегмент од создавањето. Печеме кафе. Пиеме кафе. Учиме за кафе. Даваме кафе. Нашата страст кон "specialty coffee"  ја делат земјоделците кои внимателно ги следат и контролираат сите фази на одгледување, берба и преработка на зрната кафе - вели менаџерот за франшиза на компанијата.

Љубов и претприемништво

За да започнат бизнис и да отворат МЕРОН кафетерија, потребно е франшизните приматели да инвестираат помеѓу 100 и 120 илјади евра. Со вклучувањето во франшизната мрежа, примателите ќе добијат поддршка околу сите прашања поврзани со работењето, поддршка која нема да биде ограничена само на почетокот на соработката.

Примателот може да смета на помош при изборот на соодветна локација за кафетеријата, дизајнот и уредувањето на локалот, обука на менаџерите и целиот тим на вработени. Секако, трансферот на целосното знаење е загарантиран, а примателот исто така ќе добие и Оперативен прирачник, како збир на насоки и упатства поврзани со сите процеси во секојдневното работење.

Кога размислуваат за профилот на идеалниот партнер за франшиза, во МЕРОН веруваат дека не е доволно само да се сака кафето. Франшизните приматели исто така, треба да имаат силни лидерски вештини и способност да мотивираат и управуваат со тим од вработени, што секако бара, и одредени комуникациски вештини. Како и кај секој франшизен систем, од примателите на франшизата се очекува да бидат подготвени да ги следи упатствата, постапките и процедурите утврдени од давателот на франшизата.


За љубителите на врвниот вкус на кафето / Мисијата на МЕРОН е промоција на "specialty coffee" индустријата – кафе со највисок квалитет, во секој сегмент од создавањето

погледнете ги текстовите

CHIPAS пристигна во градот Високо, БиХ /29.04.2021

Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Добриот вкус на Steiku Haoss ресторан /10.10.2020

Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.

Icy Bobo од сега е YORTIE /20.07.2019

Франшизниот систем Icy Bobo, како концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, во целост е ребрендиран. Сега работи под брендот YORTIE.

најчитани

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Право на територијална ексклузивност /16.07.2021

Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?

Нов ланец за обувки на Балканот /06.04.2022

Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.

Закрепнувањето носи нови франшизи /22.06.2022

– Туристичкиот сектор закрепнува, а со тоа расте и интересот за франшизата на CityPa – вели Жељко Гобац, основач на CityPal платформата, преку кој туристите се запознаваат со најдобрите локални препораки

популарно во форумот