Yortie

информација за франшизниот ситем

опис на франшизниот систем

YORTIE  (ex Icy Bobo) ја предводи револуцијата која ќе го промени начинот на правење сладолед. Со свежи состојки на самото место за секој купувач, овој концепт во целост го менува досегашното разбирање  на сладоледот. Течната основа за сладоледот се истура на замрзнатата плоча каде смесата се сечка и меша се додека течноста не стане кремлива. Потоа се додаваат останатите потребни состојки и се продолжува со сечкањето за да се добие кремливата текстура. Смесата  потоа се размачкува во многу тенок слој по плочата и почнувајќи од едната страна со шпакла се прават ленти и се формираат  ролнички  сладолед.  Ролничките се редат во чаша за сладолед, се дополнуваат и украсуваат со различни преливи. Со неограничено комбинирање на  додатоци, различната основа на сладоледот (веганска, млечна или од јогурт) крајниот производ  го прави исклучително интересен и привлекува големо внимание.

Нашите продажни места се  мобилни единици изработени од висококвалитетен kerrock материјал (вештачки камен), кои дополнети со нордиска мов и различни LED  светла ги прави многу привлечни.

Користејќи иновативен пристап и вештини, концептот сме го прилагодиле со најновите светски трендови и побарувањата на денешниот начин на живеење. Така, ролниците сладолед не само што се вкусни, туку се и естетски привлечни што го прави најфотографиран сладолед во светот.

сопствени деловни единици

1 Словенија

франшизна единица

1 Словенија, 
2 Хрватска,
2 Германија

фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза

поддршка за примателот на франшиза

  1. Модел за докажување тестиран на три пазари
  2. Единствени продажни места кои го комбинираат луксузниот дизајн и функционалноста
  3. Големопродажни цени за состојките
  4. Сеопфатен маркетинг и покриеност на социјалните мрежи
  5. Постојана поддршка
  6. Почетна обука за вработените
  7. Оперативен прирачник со детално упатство за работењето
  8. Детални упатства и поддршка во секојдневното работење
  9. Купување на најдобри материјали и состојки за сладоледот
  10. Брендирана амбалажа и униформи

очекувана вкупна инвестиција

  • Франшизен надомест  - 2.000 евра
  • Редовен надомест - 6% од месечната продажба
  • вкупна сума на инвестиција – 15.000-230.000 евра

основни барања

Примател на одделна (single-unit) франшиза

Примател на одделна франшиза може да биде лице кое започнува со претприемништво без претходно искуство, но кој е подготвен да учи. Примател може даа биде и постоечки претприемач заинтересиран за co-brending бидејќи веќе има бизнис и продажно место. 

Примател на мастер франшиза

Примател на мастер франшиза треба да биде личност која веќе има бизнис, а е заинтересирана да го развива YORTIE брендот на локалниот пазар.


информација за давателот на франшиза

MANDALA BRANDS LTD

71-75 Shelton Street Covent Garden London WC2H 9JQ UK

info@yortie.com

yortie.com

контакт особа за кандидатите

Ms. Larissa Kasar (англиски јазик)

дознај повеќе

Пополнете ја контакт формата подолу доколку сакате повеќе информации, информациите содржани во формата ќе бидат проследени директно до Yortie

порака
Име и презиме *
Град *
Телефон *
E-mail *

погледнете ги текстовите

најчитани

CHIPAS пристигна во градот Високо, БиХ /29.04.2021

Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Sвездата од Јадранот на американскиот пазар /20.10.2020

Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.

Добриот вкус на Steiku Haoss ресторан /10.10.2020

Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.

Достава на храна – предности и недостатоци /22.04.2020

Се повеќе угостители размислуваат за воведување на домашна достава како мерка со која би се намалиле последиците предизвикани од коронавирусот. Да ги разгледаме предностите и недостатоците на оваа стратегија.

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот /04.03.2020

Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска

Одличниот Surf’n’Fries е веќе во Белград. Дали наскоро го гледаме и во Скопје? /13.02.2020

Ланецот ресторани Surf’n’Fries, познат по помфритот, необичните сосови и оригиналната амбалажа, пристигна и во соседството. Првиот ресторан од овој франшизен ланец отворен е во Белград.

Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината /05.01.2020

Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.

Место на пазарот за познатата пицерија /31.12.2019

Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?

Нов Subway во Загреб /12.12.2019

Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.

PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.