Yortie
информација за франшизниот ситем
опис на франшизниот систем
YORTIE (ex Icy Bobo) ја предводи револуцијата која ќе го промени начинот на правење сладолед. Со свежи состојки на самото место за секој купувач, овој концепт во целост го менува досегашното разбирање на сладоледот. Течната основа за сладоледот се истура на замрзнатата плоча каде смесата се сечка и меша се додека течноста не стане кремлива. Потоа се додаваат останатите потребни состојки и се продолжува со сечкањето за да се добие кремливата текстура. Смесата потоа се размачкува во многу тенок слој по плочата и почнувајќи од едната страна со шпакла се прават ленти и се формираат ролнички сладолед. Ролничките се редат во чаша за сладолед, се дополнуваат и украсуваат со различни преливи. Со неограничено комбинирање на додатоци, различната основа на сладоледот (веганска, млечна или од јогурт) крајниот производ го прави исклучително интересен и привлекува големо внимание.
Нашите продажни места се мобилни единици изработени од висококвалитетен kerrock материјал (вештачки камен), кои дополнети со нордиска мов и различни LED светла ги прави многу привлечни.
Користејќи иновативен пристап и вештини, концептот сме го прилагодиле со најновите светски трендови и побарувањата на денешниот начин на живеење. Така, ролниците сладолед не само што се вкусни, туку се и естетски привлечни што го прави најфотографиран сладолед во светот.
сопствени деловни единици
1 Словенија
франшизна единица
1 Словенија,
2 Хрватска,
2 Германија
фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза
поддршка за примателот на франшиза
- Модел за докажување тестиран на три пазари
- Единствени продажни места кои го комбинираат луксузниот дизајн и функционалноста
- Големопродажни цени за состојките
- Сеопфатен маркетинг и покриеност на социјалните мрежи
- Постојана поддршка
- Почетна обука за вработените
- Оперативен прирачник со детално упатство за работењето
- Детални упатства и поддршка во секојдневното работење
- Купување на најдобри материјали и состојки за сладоледот
- Брендирана амбалажа и униформи
очекувана вкупна инвестиција
- Франшизен надомест - 2.000 евра
- Редовен надомест - 6% од месечната продажба
- вкупна сума на инвестиција – 15.000-230.000 евра
основни барања
Примател на одделна (single-unit) франшиза
Примател на одделна франшиза може да биде лице кое започнува со претприемништво без претходно искуство, но кој е подготвен да учи. Примател може даа биде и постоечки претприемач заинтересиран за co-brending бидејќи веќе има бизнис и продажно место.
Примател на мастер франшиза
Примател на мастер франшиза треба да биде личност која веќе има бизнис, а е заинтересирана да го развива YORTIE брендот на локалниот пазар.
информација за давателот на франшиза
контакт особа за кандидатите
Ms. Larissa Kasar (англиски јазик)
дознај повеќе
погледнете ги текстовите
најчитани
Cofix, ланецот на кафетерии со поволни цени, се појави на израелскиот пазар како сериозен конкурент на Starbucks. Денес, по постигнатите завидни резултати на постоечките пазари, имаат намера да го прошират својот бизнис низ цела Европа.
Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.
Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?
Франшизниот систем Icy Bobo, како концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, во целост е ребрендиран. Сега работи под брендот YORTIE.
Франшизниот систем Icy Bobo, концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, предвидува проширување на мрежата низ Европа. Свои партнери бараат и во нашиот регион.
Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.
Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?
Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.
Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.
Се повеќе угостители размислуваат за воведување на домашна достава како мерка со која би се намалиле последиците предизвикани од коронавирусот. Да ги разгледаме предностите и недостатоците на оваа стратегија.
McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.
Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска
Ланецот ресторани Surf’n’Fries, познат по помфритот, необичните сосови и оригиналната амбалажа, пристигна и во соседството. Првиот ресторан од овој франшизен ланец отворен е во Белград.
Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.
Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?
Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.
PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.