За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот

Никогаш доволно пицерии
Никогаш доволно пицерии / „Нашиот пазар има голем потенцијал“, вели Михаел Свибен од компанијата All about pizza која Domino's го донесе во Хрватска
Среда
04.03.2020
Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска
 

Американскиот франшизен синџир на пицерии Domino's, кој има повеќе од 16.300 подружници во повеќе од 85 земји во светот, оваа пролет ќе ја отвори и првата подружница во Хрватска, дознава хрватскиот портал poslovni.hr. За носењето на брендот во Хрватска заслуги имаат Михаел Свибен и Нилс Давид Горнал (Mihael Sviben и Nils David Gornall) од компанијата All about pizza.

Приказната започнавме да ја создаваме пред повеќе од една година. Соработуваме со инвеститори кои веќе имаат подружници на Domino’s Pizzа во Јапонија, Германија, Нов Зеланд и Австралија. Го запознав на катамаран и од разговорот сфатив дека тој е една од водечките личности во Domino’s Pizza. Иако сум машински инжинер, отсекогаш сум сакал да се впуштам во претприемништво, за што има потенцијал на нашиот пазар. Иако веќе имаме силни играчи на пазарот и квалитет, Хрватите сакаат пица, а ние нудиме пица на американски начин која е поразлична од се што моментно е достапно на нашиот пазар – ги открива деталите Свибен за Poslovni dnevnik.

Отварањето на првата подружница во Загреб се очекува во април или мај.

Свибен истакнува дека пиците ќе се подготвуваат на самото место – пред купувачот ќе се меси тестото и ќе се редат состојките. Тврди дека клучот за успехот на Domino’s Pizza покрај квалитетот е и брзината на доставување која ќе биде максимално за 30 минути. – Се уредува локацијата и планираме до крајот на годинава да отвориме уште една и да продолжиме со ширењето низ Хрватска – врли Свибен.

Како и кај повеќето големи и добро поставени франшизни системи, кои се строги кога се работи за квалитет и барањето на сертификати, повеќето состојки за Domino’s Pizza ќе се обезбедуваат од странски добавувачи, вели Свибен за Пословни дневник. – Но, веруваме дека на листата на која има неколку домашни добавувачи, наскоро ќе се најдат и нови. Целта ни е да го поттикнеме хрватското стопанство и произведувачите кои нудат квалитет – вели Свибен. 

Domino’s е американски мултинационален синџир на пицерии со седиште во Ен Арбор во Мичиген.  Основан е 1960 година кога Том Монахан со својот брат Џејмс ја презеле прицеријата DomiNick’s. Името Domino’s го регистрирале 1965 година, по што започнало ширењето низ светот преку франшиза.  Под брендот Domino’s денеска работат повеќе од 16.300 пицерии во повеќе од 85 земји, а франшизни ресторани во нашиот регион има и во Македонија и Косово.

 

Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

Одличниот Surf’n’Fries е веќе во Белград. Дали наскоро го гледаме и во Скопје? /13.02.2020

Ланецот ресторани Surf’n’Fries, познат по помфритот, необичните сосови и оригиналната амбалажа, пристигна и во соседството. Првиот ресторан од овој франшизен ланец отворен е во Белград.

Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината /05.01.2020

Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.

Место на пазарот за познатата пицерија /31.12.2019

Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?

Нов Subway во Загреб /12.12.2019

Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.

најчитани

Секторот на убавина во време на пандемија: неколку искуства /29.04.2020

Епидемијата од коронавирусот влијае и на бизнисот поврзан со нега и убавина. Како се справуваат франшизните системи во оваа, новонастаната состојба? Пренесуваме искуства од Полска.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

JUMBO расте на Балканот /20.07.2018

Џамбо, грчки синџир продавници за играчки, ја прошири мрежата за франшиза во регионот. Последната продавница беше отворена во Гњилане, Косово.

популарно во форумот