За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот

Никогаш доволно пицерии
Никогаш доволно пицерии / „Нашиот пазар има голем потенцијал“, вели Михаел Свибен од компанијата All about pizza која Domino's го донесе во Хрватска
Среда
04.03.2020
Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска
 

Американскиот франшизен синџир на пицерии Domino's, кој има повеќе од 16.300 подружници во повеќе од 85 земји во светот, оваа пролет ќе ја отвори и првата подружница во Хрватска, дознава хрватскиот портал poslovni.hr. За носењето на брендот во Хрватска заслуги имаат Михаел Свибен и Нилс Давид Горнал (Mihael Sviben и Nils David Gornall) од компанијата All about pizza.

Приказната започнавме да ја создаваме пред повеќе од една година. Соработуваме со инвеститори кои веќе имаат подружници на Domino’s Pizzа во Јапонија, Германија, Нов Зеланд и Австралија. Го запознав на катамаран и од разговорот сфатив дека тој е една од водечките личности во Domino’s Pizza. Иако сум машински инжинер, отсекогаш сум сакал да се впуштам во претприемништво, за што има потенцијал на нашиот пазар. Иако веќе имаме силни играчи на пазарот и квалитет, Хрватите сакаат пица, а ние нудиме пица на американски начин која е поразлична од се што моментно е достапно на нашиот пазар – ги открива деталите Свибен за Poslovni dnevnik.

Отварањето на првата подружница во Загреб се очекува во април или мај.

Свибен истакнува дека пиците ќе се подготвуваат на самото место – пред купувачот ќе се меси тестото и ќе се редат состојките. Тврди дека клучот за успехот на Domino’s Pizza покрај квалитетот е и брзината на доставување која ќе биде максимално за 30 минути. – Се уредува локацијата и планираме до крајот на годинава да отвориме уште една и да продолжиме со ширењето низ Хрватска – врли Свибен.

Како и кај повеќето големи и добро поставени франшизни системи, кои се строги кога се работи за квалитет и барањето на сертификати, повеќето состојки за Domino’s Pizza ќе се обезбедуваат од странски добавувачи, вели Свибен за Пословни дневник. – Но, веруваме дека на листата на која има неколку домашни добавувачи, наскоро ќе се најдат и нови. Целта ни е да го поттикнеме хрватското стопанство и произведувачите кои нудат квалитет – вели Свибен. 

Domino’s е американски мултинационален синџир на пицерии со седиште во Ен Арбор во Мичиген.  Основан е 1960 година кога Том Монахан со својот брат Џејмс ја презеле прицеријата DomiNick’s. Името Domino’s го регистрирале 1965 година, по што започнало ширењето низ светот преку франшиза.  Под брендот Domino’s денеска работат повеќе од 16.300 пицерии во повеќе од 85 земји, а франшизни ресторани во нашиот регион има и во Македонија и Косово.

 

Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Sвездата од Јадранот на американскиот пазар /20.10.2020

Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.

Добриот вкус на Steiku Haoss ресторан /10.10.2020

Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.

Достава на храна – предности и недостатоци /22.04.2020

Се повеќе угостители размислуваат за воведување на домашна достава како мерка со која би се намалиле последиците предизвикани од коронавирусот. Да ги разгледаме предностите и недостатоците на оваа стратегија.

најчитани

"Лесни раце" градат франшиза /17.12.2018

Андреј Томљеновиќ од Осиек веќе четири години самостојно се бавел со вградување на авто-фолии. Размислувајќи за проширување на својот бизнис, дошол до Car Foil Shop.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

Храна и козметика од канабис - индустрија која "цути" /05.12.2019

Cbweed е италијански произведувач и дистрибутер на производи на база на коноп, кој своето производство го шири преку франшиза и е заинтересиран продажната мрежа да ја развива низ Европа.

Топ-500 американски франшизи според Entrepreneur: храната и натаму број 1... /04.02.2020

Анализата на листата на 500 најуспешни американски франшизи која ја подготвува и објавува списанието Entrepreneur покажува дека бизнисите поврзани со храна и натаму се меѓу најпосакуваните франшизи.

популарно во форумот