Место на пазарот за познатата пицерија

Pizza Hut / Според пресметките, за да се отвори ресторан потребно е да се вложат 125 илјади долари, а рестораните можат да се отворат во два формати - Express i Delivery
Вторник
31.12.2019
Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?
 

Pizza Hut е еден од најпознатите гастрономски брендови, под кој денеска работат повеќе од 13.000 ресторани низ светот. Сопственик на брендот е американската компанија Yum! Brands Inc, а негов ексклузивен оператор во централна и источна Европа е полската компанија AmRest. Во август 2016 година AmRest стана примател на мастер франшизата преземајќи ја обврската и понатаму да продава одделни франшизи на Pizza Hut рестораните во Полска, Чешка, Словачка, Унгарија, Бугарија, но и во Србија, Хрватска и Словенија.

Деновиве има и официјални најави  дека AmRest бара одделни приматели на франшиза во Полска, Чешка и Унгарија. На овој начин AmRest  го развива Pizza Hut во другите земји управувајќи ја франшиузната мрежа од стотина ресторани во Франција, 70 во Германија и речиси 30 ресторани во Русија. А како планира да настапува на пазарите од Централна Европа? – Благодарение на франшизниот развој, Pizza Hut ќе ја забрза динамиката на развивање и влегување на брендот на пазарот со отворање на ресторани во помалите места и градови до 80.000 жители... – стои во официјалното соопштение од AmResta.

Какви ќе бидат условите за соработка?

Според расположивите податоци, договорот за франшиза со одделните приматели ќе биде потпишан на 10 години, со можност за продолжување. Според направените пресметки, за отворање на ресторан потребно е да се вложат најмалку 125 илјади долари, а рестораните можат да се отворат во два формата: Express и Delivery. Pizza Hut Express форматот е приспособен за локации во трговски центри, кино сали и бензински станици. Не бара голем простор, најмалку 40 м2. Вториот формат - Pizza Hut Delivery е ресторан со места за седење, но и достава на домашна адреса.  За овој тип на Pizza Hut ресторани се претпочита централно градско подрачје или големи стамбени населби кои имаат добар пристап за гостите и нивните возила. Потребен е простор од 110 до 120 м2.

Примателот има обврска да плати еднократен влезен надомест (за пристапување кон франшизниот систем), кој изнесува 26.000 долари, а потоа и да издвојува по 6 % од прометот за два месечни надоместоци: редовни и за маркетинг. За возврат, примателот ќе може да смета на поддршката на давателот на франшиза при изборот на локацијата, помош при реновирање и подготовки за отворање ресторан, а потоа и за сите прашања поврзани со работењето. Покрај тоа, примателот поминува и низ детална обука и добива пристап до мрежата на проверени доставувачи.

-       Со влегувањето во голема организација како што е AmRest, на примателот на франшиза му е обезбеден пристап до проверени алатки и системите кои го поддржуваат работењето, што е значајна конкурентска предност. Мислам дека всушност таа е и клучна – вели директорот за франшизно работење за брендот Pizza Hut, Дамиан Рибак.

Покрај брендот Pizza HutAmRest Holdings SE е примател и за мастер франшизите за KFC и Burger King, како и ексклузивен носител за развој на Starbucks за овој дел од Европа. Сопственик е и на брендовите La Tagliatella, Blue Frog, KABB, Bacoa и Sushi Shop. Моментно контролира повеќе од 2000 ресторани за брза храна и ресторани за неформален ручек (со конобари) во 26 земји. На пазарот во Србија AmRest е присутен преку брендовите KFC (девет ресторани) и Starbucks (едно кафуле во Белград).


До познат бренд преку франшиза / Полската компанија AmRest е примател на мастер франшиза од брендот Pizza Hut и има право да продава одделни франшизи со што ќе го шири синџирот во земјите од централна Европа, каде се вклучени и Србија, Хрватска и Словенија.

погледнете ги текстовите

Ѕвездата од Јадранот на американскиот пазар /20.10.2020

Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.

Добриот вкус на Steiku Haoss ресторан /10.10.2020

Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.

Достава на храна – предности и недостатоци /22.04.2020

Се повеќе угостители размислуваат за воведување на домашна достава како мерка со која би се намалиле последиците предизвикани од коронавирусот. Да ги разгледаме предностите и недостатоците на оваа стратегија.

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот /04.03.2020

Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска

најчитани

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Време на криза - размисли и дејствувај /28.03.2020

Како ќе се одрази COVID19 пандемијата на работењето на франшизните системи и за што треба да размислуваат давателите на франшиза? За ова разговараме со Игор Богојевиќ, PROFIT system

Забавувај се и заработувај /21.09.2019

Зошто рекреацијата и семејните забавни паркови се многу перспективни бизниси? Траболина парк WOOP! е добар пример за тоа, и можност за претприемачите кои се заинтересирани за да вложат во оваа област, да дојдат до успешна франшиза.

Секогаш на врвот /22.03.2019

Во последните 11 години, колку што FranchiseDirect ја објавува листата на 100 најуспешни франшизи во светот, само два бренда се менувале на самиот врв. Од оваа година еден е во блага предност.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

популарно во форумот