Rakhia bar

информација за франшизниот ситем

опис на франшизниот систем

Rakhia Bar е мала оаза со голема душа, која што во понудата вклучува повеќе од 100 видови ракии и ликери, претставени на публиката на модерен начин. Главниот производ е домашниот бренд  на Rakhia bar – The Hogster со повеќе од 13 вкусови. Сепак, Rakhia Bar не е само бар со широк асортиман на ракии, туку и многу повеќе од тоа. Кога Rakhia Bar би бил особа, би можеле да ја опишеме како забавна, урбана, „trendy“, отворена и автентична. На креативен начин ја раскажуваме нашата приказна, а воведувајќи и иновативни производи и оргинални концепти за забава креираме нови трендови.

Фокус на работењето е врз вечерните содржини и излегувањата, а таргет група се младите луѓе од 18 до 35 години. Доминантните музички жанрови на репертоарот се (исклучиво странски) „RnB“, „reggaeton“, „hip-hop“ и „pop“. Со богатото портфолио на забавни настани и музички тематски вечери, Rakhia bar секојдневно нуди прилика да се испие по една до две, а можеби и метар ракија.

сопствени деловни единици

1

франшизна единица

-

фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза

поддршка за примателот на франшиза

  • Право на брендот Rakhia bar
  • Верификација на локацијата
  • Прирачник за управување
  • Книга за стандарди за брендот и визуелната комуникација
  • Тренинг за персоналот и менаџментот
  • Логистичка поддршка
  • Маркетинг поддршка
  • Целокупна понуда на ракијата The Hogster
  • Поддршка во текот на работењето

очекувана вкупна инвестиција

  • Entry Fee - 10 000 ЕУР
  • Royalty fee - 5%
  • Инвестицијата потребна за започнување со работење варира во зависност од големината на објектот (60m2 – 150m2) и изнесува помеѓу 75.000 -175.000 ЕУР. 

основни барања

  • Локал од 60m2 - 150m2
  • Пешачка зона (20 000+ пешаци дневно)
  • Во строг центар на градот или во непосредна близина, на градски плоштади, во урбани средини или студентски центри, во туристички центри и места каде што се собираат странци

информација за давателот на франшиза

Rakhia international d.oo.

Ante Kovačića 24, 51000 Rijeka

+385 98 619 317

info@rakhiabar.com

rakhiabar.com

контакт особа за кандидатите

Diego Dekanić

дознај повеќе

Пополнете ја контакт формата подолу доколку сакате повеќе информации, информациите содржани во формата ќе бидат проследени директно до Rakhia bar

порака
Име и презиме *
Град *
Телефон *
E-mail *

погледнете ги текстовите

најчитани

CHIPAS пристигна во градот Високо, БиХ /29.04.2021

Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Sвездата од Јадранот на американскиот пазар /20.10.2020

Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.

Добриот вкус на Steiku Haoss ресторан /10.10.2020

Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.

Достава на храна – предности и недостатоци /22.04.2020

Се повеќе угостители размислуваат за воведување на домашна достава како мерка со која би се намалиле последиците предизвикани од коронавирусот. Да ги разгледаме предностите и недостатоците на оваа стратегија.

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот /04.03.2020

Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска

Одличниот Surf’n’Fries е веќе во Белград. Дали наскоро го гледаме и во Скопје? /13.02.2020

Ланецот ресторани Surf’n’Fries, познат по помфритот, необичните сосови и оригиналната амбалажа, пристигна и во соседството. Првиот ресторан од овој франшизен ланец отворен е во Белград.

Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината /05.01.2020

Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.

Место на пазарот за познатата пицерија /31.12.2019

Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?

Нов Subway во Загреб /12.12.2019

Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.

PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.