CityPal

информација за франшизниот ситем

опис на франшизниот систем

CityPal е платформа со која локалните жители на туристите им го преставуваат најдоброто во својот град. Се користат CityPal печатени мапи на градовите, web страници и мобилни апликации. CityPal нуди информации каде има добра храна, каде кафето е најдобро, кои ресторани задолжително треба да се посетат, каде се најдобрите ноќни и други барови, настаните кои можат да се посетат, услуги на пат (автомеханичарски, стоматолошки, фризерски и слично).

CityPal сепак има една особеност во однос на сличните туристички проекти. Оваа платформа преставува мал збир на проверени препораки кои со ентузијазам ги нудат локалните жители.

Имено, денешниот гостин бара автентичност, а помалку го интересираат професионалните препораки на туристичките работници. Претпочита да го слушне советот на некој од „вистинскиот живот“, некој со кој може да се поистовети, кој живее во тој град  и најдобро знае што треба да се види за да има вистинско доживување.

Тука вие стапувате на сцена, бидејќи ентузијазмот на локалниот жител дава вистински совет на гостите во вашиот град кои сакаат автентично доживување, а тоа сте токму вие!

сопствени деловни единици

2 во Хрватска – Загреб и Пула

франшизна единица

-

фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза

поддршка за примателот на франшиза

Ви нудиме:

  • Едукација и помош за продажба
  • Едукација за водење на работата
  • Правна помош и материјали/ договори
  • Дизајнерски услуги и дизајн на флаер
  • Лектура на текстови на англиски
  • Објавување на www.citypal.me и на мобилна апликација

очекувана вкупна инвестиција

  • Инвестираното се враќа уште во првата сезона
  • Влезната инвестиција е 2500 евра
  • Вкупната инвестиција е 3500 евра
  • Потребно време од потпишување на договорот до почетокот на користење на франшизата – до еден месец
  • Надомест за лиценцата за франшиза 10%

основни барања

Условот е лиценцата за градот за кој сте заинтересирани се уште  да не е продадена, а предност имаат тие кои имаат искуство со продажба, кои се туристички водичи или трговски патници во HORECA (Hotel, Restoran Café) секторот, па знаат многу сопственици на ресторани и кафулиња.


информација за давателот на франшиза

Denuncio d.o.o.

Samoborska cesta 6

+385 917867982

zeljko@citypal.me

citypal.me

контакт особа за кандидатите

Жељко Гобац

дознај повеќе

Пополнете ја контакт формата подолу доколку сакате повеќе информации, информациите содржани во формата ќе бидат проследени директно до CityPal

порака
Име и презиме *
Град *
Телефон *
E-mail *

погледнете ги текстовите

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Франшизен пакет /17.07.2018

Франшизен пакет е основата на франшизниот систем, бидејќи го содржи комлетниот бизнис пакет кој го нуди сопственикот на франшизата.

Предности на франшизата /25.10.2018

Претприемачот кој сака да постане примател на франшиза и на тој начин се приклучи на франшизен систем, може да очекува низа предости

Што е Discovery Day? /02.04.2019

Discovery Day ( Ден за запознавање) е вообичаерн термин, но и „обичај“ во многу земји во кои франшизната форма на водење бизнис е многу развиена. Наједноставно, Discovery Day е ден во кој, како заинтересиран кандидат за купување франшиза, за прв пат, „во живо“ се запознавате со франшизниот систем. И обратно!

PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.