Verbatoria

информација за франшизниот ситем

опис на франшизниот систем

Нудиме франшиза за бизнис поврзан со анализа на неврометриска способност, односно мерење на коефициентот на талент (TQ). Анализата на неврометриската способност (или мерење на TQ) е уникатен метод за анализа на природниот потенцијал на една личност (дете, тинејџер, возрасен) со помош на алгоритам за анализа на индивидуалните карактеристики на мозокот во текот на извршувањето на едноставни стандардни задачи од различни области. За разлика од другите тестови и анализи, методот не ги испитува човечките вештини или способности, туку само идентификува област која што би била полесна или потешка за развивање во споредба со останатите.

Ние користиме единствена патентирана технологија за мерење на невро активноста, како и специјални процеси за мерење на нервните одговори на различни мисловни процеси, нивно декодирање или анализирање, врз основа на која се прави евалуација, односно извештај за TQ. Нашата анализа има за цел да го открие вистинскиот потенцијал на секој човек во математиката, јазиците, спортот, креативноста, музиката, емоционалната интелигенција и самосвесноста. Времетраењето на анализата е 60 минути.

TQ извештајот (Talent Coefficient Report) јасно и детално го опишува долгорочниот план за личен развој на една личност врз основа на неговите таленти.

сопствени деловни единици

1 во БиХ

франшизна единица

>200, 1 во Македонија (Скопје)
(околу 90 партнери во повеќе од 180 градови, во 25 земји во светот)

фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза

поддршка за примателот на франшиза

Нашиот партнер (примател на франшизата) се стекнува со доживотна лиценца/право на франшиза, Verbatoria опрема, обука во траење од 2 дена, пристап до софтвер за тројца корисници, техничка и останата поддршка.

Во некои земји е достапна и лиценца за мастер франшиза. Дополнително, примачот на главната франшиза добива територијален ексклузивитет и право за понатамошна продажба на франшизни единици на таа територија.

Ние ви обезбедуваме: 

  • поддршка при отварање на локацијата за тестирање (обука во траење од два дена на Вашата локација), 
  • поддршка при вработување на стручниот кадар - специјалисти, 
  • поддршка поврзана со маркетинг активностите, 
  • обука и сертификација за 3 специјалисти кои што би биле ангажирани, 
  • подготовка на индивидуален извештај (TQ report) за секој клиент, врз основа на вчитаните резултати спроведени од Ваша страна, а пратени до нас како необработени податроци, 
  • изготвување на веб страница за вашата територија и линкови до Вашите податоци и останати информации на нашата веб страна,
  • вашите специјалисти да бидат вклучени во Verbatoria заедницата, со цел лесно и ефикасно, on-line, споделување на искуствата на заедницата од целиот свет, 
  • поддршка за индивидуални консултации со клиентите, по потреба, 
  • редовни обуки и вебинари, како и поддршка за Ваше учество на различни саеми и манифестации. 

очекувана вкупна инвестиција

Од 6.990 ЕУР (цена за франшизна единица) 


основни барања

Бараме претприемачи со искуство во психологија, психотерапија или HR (човечки ресурси).

Како наш партнер би имале обврска да:  

  • обезбедите локација за тестирање (околу 20 м2)
  • набавите од нас лиценца, сензори и тестови 
  • плаќате фиксна цена за секој извештај (TQ report) 
  • самостојно да ја дефинирате цената на услугата. Пазарното искуство укажува на цена во ранг од 70 до 100 УСД (па дури и до 400 УСД во Хонг Конг)
  • спроведувате маркетинг активности (Digital, Instagram, Pinterest, Facebook....)

информација за давателот на франшиза

SolutionLAB d.o.o.

Веселина Маслеше 51, 11000 Београд

+381648066825

kenan.begic@solutionlab.ba

verbatoria.rs

контакт особа за кандидатите

Кенан Бегић; 

дознај повеќе

Пополнете ја контакт формата подолу доколку сакате повеќе информации, информациите содржани во формата ќе бидат проследени директно до Verbatoria

порака
Име и презиме *
Град *
Телефон *
E-mail *

погледнете ги текстовите

најчитани

Можност во чудесниот свет на музеите /07.02.2022

Тие сакаа да понудат уникатно искуство кое ќе ги спои забавата и образованието и ќе привлече посетители од сите возрасти. „Музејот на сетилата“ за кратко време стана неизбежна атракција и ги наведе основачите сега да понудат и франшиза.

Преку франшиза во светот на гејмингот /08.04.2021

Да се води „Еспортс арена“ може да биде добра деловна можност, особено ако се купува франшиза од докажан концепт. Што нуди системот Friendly Fire и кои се условите кои што треба да ги исполнат потенцијалните приматели на оваа франшиза, ни открива сопственикот на овој концепт, Давид Косир.

Сервисите за перење алишта – сигурен бизнис /03.09.2020

LG Laundry Lounge, синџирот на пералници за алишта со самопослужување, наскоро ќе добие нови франшизни единици во Скопје, Љубљана и Прага. Давателот на франшизата со совет до своите приматели во време на COVID-19 задолжително да се придржуваат кон правилата.

Нови пералници на франшизната мапа - едноставно и профитабилно /17.02.2020

Мрежата на пералници за облека LG Laundry Lounge се шири во Хрватска. Оваа франшизна единица отворена е во Кастав, во близината на Ријека.

Создавање на нови искуства - оваа франшиза од регионот така го освојува светот! /02.12.2019

Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Европски етички кодекс за франшизи /26.10.2018

Овој Европски етички кодекс е надградена верзија на Кодексот на Европската франшизна федерација (ЕФФ), кој e усвоен во 1972 година, а неговата последна измена е во 2016 година, изменета првпат по 2003 година, откога датира неговата претходна верзија.

Каков бизнис може да стане франшизата? /26.10.2018

Успешното работење може да доведе до отворање на работилници или филијали, отворање на нови фирми или - по пат на франшиза. Во споредба со првите два начини, деловен развој по пат на франшиза бара помали инвестиции и носи помал ризик.

Франшизен пакет /17.07.2018

Франшизен пакет е основата на франшизниот систем, бидејќи го содржи комлетниот бизнис пакет кој го нуди сопственикот на франшизата.

Мобилна апликација која ќе ви донесе профит /21.11.2019

ProfitApp International е сопственик на истоимената апликација во чија основа е програмата за лојалност, која ги поврзува компаниите од различни гранки со купувачите. Ова е прва црногорска франшиза која бележи експанзија во регионот.

Успехот не е илузија /22.05.2019

Иако приватните музеи на Балканот се вистинска реткост, „Музејот на илузии“ отворен пред три години во Загреб веднаш стана хит.

Идеа за работа во заштитата на телефонот /27.04.2019

Американската франшиза Mobile Outfitters, специјализирана за услуги за заштита и стилизирање на мобилните телефони со квалитетна фолија, веќе неколку години работи во Хрватска и Србија. Бараат приматели за франшизата и во Македонија.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

Самопослужно перење, како и насекаде во светот /18.12.2018

Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.

PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.