Mia Body Space
информација за франшизниот ситем
опис на франшизниот систем
Mia Body Space е современ фитнес и body-shaping концепт, заснован на специјално развиени апарати, Mia Body Space софтвер и стандардизирани тренинг протоколи, креирани врз основа на долгогодишно практично искуство.
Системот користи уреди – Mia Body Space Трака, Велосипед, Mia Body Sculpt и Мадеро ролер – кои се применуваат преку прецизно дефинирани и безбедни протоколи, прилагодени на широк спектар клиенти – од рекреативци до активни вежбачи – со цел постигнување на најдобри можни резултати со висок степен на видливост и повторливост на ефектите.
Во основата на методологијата се наоѓа синергијата на вакуум терапијата и инфрацрвената светлосна технологија, која го поттикнува согорувањето на мастите, ја активира циркулацијата, го забрзува метаболизмот и придонесува за обликување на телото.
Благодарение на стандардизацијата на системот, секое Mia Body Space студио обезбедува унифицирано искуство и висок квалитет на услугата, нудејќи им на клиентите ефикасен тренинг за пократко време, а на партнерите стабилен, препознатлив и пазарно атрактивен концепт.
Франшизата е наменета за претприемачи од светот на спортот, фитнесот и wellness-индустријата, како и за инвеститори кои бараат видлив, модерен и јасно структуриран концепт, со поддршка од развиен систем и силен бренд.
Погледнете ја нашата Instagram страница:
https://www.instagram.com/miabodyspace/
сопствени деловни единици
1 Beograd
франшизна единица
10
фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза
поддршка за примателот на франшиза
Примателот на франшизата / партнерот на Mia Body Space добива:
1. Право на користење на брендот и комплетниот деловен концепт
2. Оперативен прирачник и стандардизирани протоколи за третмани
3. Почетна обука за примателот и обука за персоналот
4. Насоки за уредување на просторот и брендирање
5. Силна маркетинг и PR поддршка, вклучувајќи:
– активна промоција на брендот од страна на Миа Борисављевиќ како заштитно лице на брендот,
– присуство и видливост на социјалните мрежи на брендот,
– користење на централизирани маркетинг содржини и кампањи
6. Континуирана оперативна поддршка и контрола на квалитетот
7. Пристап до унапредувања на системот и know-how
очекувана вкупна инвестиција
Влезна такса: од 5.000 ЕУР па нагоре
Месечна такса (вклучува и маркетинг): од 500 ЕУР па нагоре
Вкупна почетна инвестиција: минимум 35.000 ЕУР
Забелешка: Износите на сите такси, како и висината на вкупната инвестиција, варираат во зависност од големината на ексклузивната територија на која работи франшизопримачот, како и од бројот на машини што се набавуваат.
основни барања
Потенцијалниот примател на франшизата треба да ги исполни следниве основни критериуми:
- Подготвеност за активно лично ангажирање во водењето на студиото
- Лицето што ја води франшизата треба да има искуство или професионална позадина во областа на спортот, фитнесот или сродни области (фитнес тренер, спортски работник, физиотерапевт, wellness инструктор и сл.)
- Прифаќање и доследно почитување на стандардите и процедурите на системот
- Завршена задолжителна почетна обука (примател + персонал)
- Обезбеден или планиран соодветен деловен простор согласно насоките на брендот
- Обезбедени финансиски средства за почетната инвестиција и старт на работењето
- Подготвеност за вработување и обука на персонал според стандардите на системот
- Изразена ориентација кон квалитет на услугата и работа со клиенти
- Прифаќање на контрола на квалитет, аудити и систем за известување
- Почитување на етичкиот кодекс и професионалните норми на брендот
- Долгорочна деловна ориентација и желба за развој на стабилен брендиран бизнис
информација за давателот на франшиза
Sportsko udruzenje “MIA BODY SPACE” Beograd
Luke Vojvodica 18E
+381 69 3044046
дознај повеќе
погледнете ги текстовите
најчитани
Секторот на убавина во време на пандемија: неколку искуства
/29.04.2020
Епидемијата од коронавирусот влијае и на бизнисот поврзан со нега и убавина. Како се справуваат франшизните системи во оваа, новонастаната состојба? Пренесуваме искуства од Полска.
Почетокот на годината обично е време за рекапитулација и анализа на претходното работење. Што го обележи португалскиот ланец за депилација DepilConcept во овој период ни кажува Алешандре Лоренсо, сопственикот на брендот.
Зошто рекреацијата и семејните забавни паркови се многу перспективни бизниси? Траболина парк WOOP! е добар пример за тоа, и можност за претприемачите кои се заинтересирани за да вложат во оваа област, да дојдат до успешна франшиза.
Од април 2019 во Србија работи DepilConcept, португалски франшизен систем специјализиран за епилација. Примателите на мастер франшиза за овој пазар откриваат што го издвојува DepilConcept од другите - како концепт и како бизнис.
Португалскиот бренд во областа на долготрајното отстранување на влакната DepilConcept ја отвора првата франшизна клиника во Белград. Примателот на мастер франшизата најавува ширење на мрежата и јакнење на брендот.
Што е тоа франшиза?
/17.07.2018
Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…
Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
Франшизен пакет е основата на франшизниот систем, бидејќи го содржи комлетниот бизнис пакет кој го нуди сопственикот на франшизата.
Овој Европски етички кодекс е надградена верзија на Кодексот на Европската франшизна федерација (ЕФФ), кој e усвоен во 1972 година, а неговата последна измена е во 2016 година, изменета првпат по 2003 година, откога датира неговата претходна верзија.
Со купувањето на мастер франшиза, примателите на франшизата од самиот почеток влегуваат во сериозна игра . Иако добивката во тој случај е поголема, многу поголеми се обврските.
СКОК ЗА ПРОФИТ
/13.02.2019
Jump Planet, полскиот концепт на забавен парк со трамбулини нуди франшиза и во земјите од регионов. Што се очекува од примателите на франшиза?
Успехот кој DepilConcept го постигнал во Полска може да послужи како добар пример за соработка, особено што DepilConcept наскоро ќе започне со работа и во Србија.
Центарот за нега на убавина CACAO работи шест години и својот работен концепт го нуди преку франшиза. Првата франшиза е отворена во Загреб, а втората во Подгорица. Ширењето продолжува во Србија. Како го постигнале сето ова?
PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.