PROFIT franchise services д.о.о.
(Јадранскиот регион, вклучувајќи ја и Македонија)
Белград, Веселина Чајанковиќа 43 (деловна адреса), Молерова 64 (редакција).
email: redakcija(at)franchising.mk, телефони: +381 (11) 4051723
Директор за регионот:
Игор Богојевиќ
тел: +381 63 222 859
email: ibogojevic(at)profitsystem.pl
PROFIT system sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16, 01-929 Warszawa
еmail: biuro(at)profitsystem.pl, телефони: +48 22 560 80 20
Директор:
Михал Вишњевски
тел: +48 22 560 80 55
email: mwisniewski(at)profitsystem.pl
Македонија
Бојан Таталовиќ, партнер
е-mail: btatalovic(at)franchising.mk
Уредништво на порталот:
Весна Лапчиќ, уредник-новинар, email: vlapcic(at)franchising.mk
Наташа Богојевиќ, уредник-новинар, email: nbogojevic(at)franchising.mk
Санда Србиновска, email: ssrbinovska(at)franchising.mk
PROFIT system редакции на Franchising порталите, по земји:
Меѓународни портали | |
Босна и Херцеговина | FRANCHISING.ba |
Италија | START-FRANCHISING.it |
Летонија | FRANCHISEinfo.lv |
Литванија | FRANCHISEinfo.lt |
Полска | FRANCHISING.pl |
Романија | FRANCHISING.info.ro |
Русија | FRANCHISINGinfo.ru |
Саудиска Арабија | FRANCHISING.sa |
Словачка | FRANCHISING.sk |
Словенија | FRANCHISING.si |
Србија | FRANCHISING.rs |
Унгарија | FRANCHISING.hu |
Украина | FRANCHISING.ua |
Хрватска | FRANCHISING.hr |
Чешка република | FRANCHISING.cz |
погледнете ги текстовите
Развојот и ширењето на бизнисот по пат на франшизинг може да ви донесе огромни бенефити во насока на унапредување на вашата компанија и поголем профит.
Франшизинг.мк е портал наменет за сопственици на бизниси кои сакаат да го прошират својот бизнис преку формата на франшиза или лиценца, но за сите со претприемнички дух кои во иднина размислуваат да се занимаваат со бизнис и се во потрага по добра бизнис идеја. Ваквата целна група на читатели, го прави порталот погодно место за рекламирање и огласување, посебно за франшизни системи кои бараат кандидати за приматели на своите франшизи.
најчитани
Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.
Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?
Бугарскиот бренд Brutale кој се карактеризира со елегантни машки костуми шиени по мерка, тргнува во експанзија во Европа. Приматели на франшиза бараат и меѓу претприемачите од овој Македонија.
Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.