Прилика за македонските франшизи да настапат на Franchise Expo Paris 2020!

Franchise Expo Paris / 22-25 март 2020 година во Париз се одржува 38-от Меѓународен саем за франшиза
Понеделник
10.02.2020
Се приближува најголемиот европски саем за франшиза - Franchise Expo Paris. Организаторите годинава подготвуваат специјален павилјон за концепти од Централна и Источна Европа. Исто така, се нуди можност за франшизните системи од нашиот регион.
 

Годинешното издание на саемот на франшизи, 38-мо по ред, ќе се одржи од 22-25 март во комплексот Porte de Versailles. Се очекуваат околу 40.000 посетители, но не само од Франција - секоја година саемот го посетуваат илјадници претприемачи од странство, особено оние кои се заинтересирани да купат мастер франшиза. Со оглед на тоа што ова е најголемиот саем за франшизи во Европа во кој се претставени повеќе од 550 франшизни системи, за нив ова е одлична прилика да бараат и најдат брендови и бизниси кои потоа ќе ги развиваат на домашниот пазар.

Овој факт оди и во прилог на франшизните ситеми од нашиот регион кои размислуваат за меѓународна експанзија. Оваа година организаторите на саемот решија да ги поддржат компаниите од Централна и Источна Европа, кои ќе добијат можност да учествуваат во еден од најголемите настани за франшиза во светот - по поповолни услови. Имено, компаниите кои сакаат да се претстават ќе можат да изнајмат штанд од 6 м2 како дел од специјалниот павилјон - Central Eastern Pavillion - по повластена цена од 3.000 евра (без ДДВ). Сепак, овој пакет вклучува и голем број на други услуги. Секој изложувач ќе добие и четири билети / пропусници за сите настани на саемот, како и пристап до ексклузивниот деловен клуб („LeClub“) за состаноци и работа со потенцијални партнери. Информациите за концептот исто така ќе бидат наведени во официјалниот каталог на саемот, а логото на компанијата ќе биде вклучено во сите списоци на изложувачи (печатени и on-line изданија).

Франшиза под рефлектори

- Да се ​​биде самостоен изложувач на толку големо трговско шоу, за повеќето компании од регионов е комплексно и скапо. Меѓутоа, кога ќе добијат место во посебен павилјон, по цена значително пониска од онаа што ја плаќаат другите изложувачи, станува многу привлечна можност. Покрај тоа што ќе можат да допрат до потенцијални партнери и приматели на франшизи, изложувачите ќе имаат можност да разменуваат искуства со други претприемачи од регионот на Централна и Источна Европа, да воспостават интересни и корисни деловни контакти - вели Игор Богојевиќ, регионален директор на консултантската компанија PROFIT system, која исто така ќе биде учесник и медиумски партнер на Парискиот саем годинава.

Фактот дека на сопствениците на франшиза им се исплатува учеството на саемот во Париз - го докажува и статистиката. Според официјалните бројки, дури три четвртини од изложувачите на самиот саем склучуваат договор со потенцијални приматели на франшиза.

Дали сте заинтересирани да бидете изложувач на Franchise Expo Paris 2020?

Контактирајте нè на redakcija@franchising.rs

 

Придружи се / Покрај тоа што можат да се запознаат со потенцијалните франшизи, изложувачите ќе имаат можност да споделат искуства со други претприемачи, да воспостават интересни и корисни деловни контакти
PROFIT system

погледнете ги текстовите

Италија: бизнис искуства и решенија во време на COVID-19 /01.04.2020

Италија беше првата европска земја во која се појави новиот корона вирус. После неколку недели од епидемијата, ја анализираме економската состојба во Италија и мерките на Владата во Рим.

Едукацијата се сели „онлајн“ /25.03.2020

Полскиот франшизен синџир на училишта за англиски јазик Early Stage не запре со работата и покрај затворањето на училиштата. Часовите ги одржуваат online. Дали и примателите на франшиза го користат ова решение?

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

Кои се најуспешните франшизи? /28.02.2020

Листата на порталот FranchiseDirect за оваа година покажува дека американските франшизи се најуспешни и најзастапени во светот. Меѓу нив најбројни се гастрономските системи.

Топ-500 американски франшизи според Entrepreneur: храната и натаму број 1... /04.02.2020

Анализата на листата на 500 најуспешни американски франшизи која ја подготвува и објавува списанието Entrepreneur покажува дека бизнисите поврзани со храна и натаму се меѓу најпосакуваните франшизи.

најчитани

За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот /04.03.2020

Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

5 митови за франшизингот - да не направиме грешка во чекори... /11.03.2020

Има повеќе погрешни претпоставки за франшизингот, па не е ни чудно што луѓето кои размислуваат за купување франшиза, често ја менуваат одлуката. Ова се некои од најчестите заблуди...

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

популарно во форумот