Кои се најуспешните франшизи?

Според воспоставената практика, порталот FranchiseDirect.com секоја година ги анализира податоците и ги рангира најуспешните франшизни системи на светот. За рангирањето се применува сложена формула, која неодамна беше дополнително модифицирана. Така, сега веќе се зема во предвид продажбата, наместо вкупниот приход, додека зголемувањето на бројот на подружници се мери во проценти. Меѓутоа, факторите: раст на подружниците, продажбата, годините поминати во франшиза, стабилноста, растот на мрежата и меѓународната експанзија, колку и да се клучни за рангирањето, формулата вклучува и критериумите кои ги надминуваат обичните броеви. Во предвид се зема и помошта која давателот на франшизата ја дава на идните приматели, но и колку системите вложуваат во развивањето на локалната заедница преку добротворни програми и донации.
Списокот за оваа година покажува дека најголемиот број од рангираните франшизни системи, се од САД, дури 85, а најзастапена е гастрономијата и угостителството (34 системи). Овој сооднос најдобро е илустриран преку рангирањето на првите десет најуспешни франшизи.
Десет најуспешни за 2020
- McDonald’s (ресторан за брза услуга, хамбургери)
- KFC (ресторан за брза услуга, пилешко)
- Marriott International (хотели)
- Pizza Hut (ресторан за брза услуга, пица)
- Burger King (ресторан за брза услуга, хамбургери)
- Domino's (ресторан за брза услуга, пица)
- Dunkin’ (ресторан за брза услуга, кафе, крофни, хамбургери)
- Subway (ресторан за брза услуга, сендвичи)
- Circle K (синџир од супермаркети)
- InterContinental Hotels (хотели)
Листата ТОП 100 Global Franchises 2020 можете да ја најдете ТУКА.

погледнете ги текстовите

Се наближува 19-тото издание на најголемиот саем за франшиза во Централна и Источна Европа. Варшава повторно ќе биде домаќин на повеќе од 200 компании кои бараат идни деловни партнери - франшизни приматели.
Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?
Двата најголеми меѓународни саеми за франшизи во Европа го потврдија “враќањето во игра“ и објавија датуми за одржување за оваа година.
Полското училиште за програмирање за возрасни Coders Lab е отворено во две нови европски земји, а моментално се активни и нови дополнителни поволности за потенцијалните партнери од регионот.
Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?
најчитани

Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.
Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?
Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.
Discovery Day ( Ден за запознавање) е вообичаерн термин, но и „обичај“ во многу земји во кои франшизната форма на водење бизнис е многу развиена. Наједноставно, Discovery Day е ден во кој, како заинтересиран кандидат за купување франшиза, за прв пат, „во живо“ се запознавате со франшизниот систем. И обратно!