Кои се најуспешните франшизи?

Ранг листа 2020
Ранг листа 2020 / Меѓу десетте најдобро рангирани франшизни системи, дури девет се од САД, а еден од Велика Британија.
Петок
28.02.2020
Листата на порталот FranchiseDirect за оваа година покажува дека американските франшизи се најуспешни и најзастапени во светот. Меѓу нив најбројни се гастрономските системи.
 

Според воспоставената практика, порталот FranchiseDirect.com секоја година ги анализира податоците и ги рангира најуспешните франшизни системи на светот. За рангирањето се применува сложена формула, која неодамна беше дополнително модифицирана. Така, сега веќе се зема во предвид продажбата, наместо вкупниот приход, додека зголемувањето на бројот на подружници се мери во проценти. Меѓутоа, факторите: раст на подружниците, продажбата, годините поминати во франшиза, стабилноста, растот на мрежата и меѓународната експанзија, колку и да се клучни за рангирањето, формулата вклучува и критериумите кои ги надминуваат обичните броеви. Во предвид се зема и помошта која давателот на франшизата ја дава на идните приматели, но и колку системите вложуваат во развивањето на локалната заедница преку добротворни програми и донации.

Списокот за оваа година покажува дека најголемиот број од рангираните франшизни системи, се од САД, дури 85, а најзастапена е гастрономијата и угостителството (34 системи). Овој сооднос најдобро е илустриран преку рангирањето на првите десет најуспешни франшизи.

Десет најуспешни за 2020

  1. McDonald’s (ресторан за брза услуга, хамбургери)
  2. KFC (ресторан за брза услуга, пилешко)
  3. Marriott International (хотели)
  4. Pizza Hut (ресторан за брза услуга, пица)
  5. Burger King (ресторан за брза услуга, хамбургери)
  6. Domino's (ресторан за брза услуга, пица)
  7. Dunkin’ (ресторан за брза услуга, кафе, крофни, хамбургери)
  8. Subway (ресторан за брза услуга, сендвичи)
  9. Circle K (синџир од супермаркети)
  10. InterContinental Hotels (хотели)
Најдобар франшизен систем надвор од САД е Британскиот InterContinental, кој е на самиот врв (10 место). Меѓу успешните  се и француските системи Casino (21), Auchan (23), Europcar (25), Carrefour (27); од Канада – Tim Hortons (38), H&R Block (48) и Yogen Fruz (74); Јапонија е преставена преку Kumon (20); Шведска со  Husse (43); Шпанија – Dia (52), Pressto (94); Филипини – Jollibee (36); Јужна Кореа со Paris Baquette (61), а Австралија со Pirtek (75).

Листата ТОП 100 Global Franchises 2020 можете да ја најдете ТУКА.


PROFIT system

погледнете ги текстовите

Италија: бизнис искуства и решенија во време на COVID-19 /01.04.2020

Италија беше првата европска земја во која се појави новиот корона вирус. После неколку недели од епидемијата, ја анализираме економската состојба во Италија и мерките на Владата во Рим.

Едукацијата се сели „онлајн“ /25.03.2020

Полскиот франшизен синџир на училишта за англиски јазик Early Stage не запре со работата и покрај затворањето на училиштата. Часовите ги одржуваат online. Дали и примателите на франшиза го користат ова решение?

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

Прилика за македонските франшизи да настапат на Franchise Expo Paris 2020! /10.02.2020

Се приближува најголемиот европски саем за франшиза - Franchise Expo Paris. Организаторите годинава подготвуваат специјален павилјон за концепти од Централна и Источна Европа. Исто така, се нуди можност за франшизните системи од нашиот регион.

Топ-500 американски франшизи според Entrepreneur: храната и натаму број 1... /04.02.2020

Анализата на листата на 500 најуспешни американски франшизи која ја подготвува и објавува списанието Entrepreneur покажува дека бизнисите поврзани со храна и натаму се меѓу најпосакуваните франшизи.

најчитани

Секторот на убавина во време на пандемија: неколку искуства /29.04.2020

Епидемијата од коронавирусот влијае и на бизнисот поврзан со нега и убавина. Како се справуваат франшизните системи во оваа, новонастаната состојба? Пренесуваме искуства од Полска.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината /05.01.2020

Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

популарно во форумот