Добриот вкус на Steiku Haoss ресторан
Семејната компанија за угостителството Cantus Group од Летонија работи од 1992 година. Нивното гастрономско портфолио го опфаќа и синџирот ресторани Steiku Haoss, познат по врвниот специјалитет говедски шницли, но и по просторот уреден со елементи на вестерн и американскиот запад. – Постојано внесуваме новитети и ги подобруваме своите концепти, настојуваме да бидеме над просекот, донесувајќи ги најдобрите според квалитет, дизајн и вкус – вели Давид Цима, регионален менаџер во синџирот Steiku Haoss.
Под овој бренд за сега работат три ресторани во Рига, главниот град на Летонија. Меѓутоа, Компанијата од лани е насочена и кон ширење надвор од границите, со што франшизата стана достапна и за земјите од регионов.
Бараме амбициозни и мотивирани претприемачи , приматели на франшиза, кои ќе го користат нашиот know-how и искуство и ќе го водат и развиваат овој гастрономски концепт и на својот пазар – вели Цима.
Кандидатите за приматели на франшиза, додава Цима, би требало да имаат детална деловна стратегија и развоен план за пазарот (територијата) каде ќе работи Steiku Haoss. Соодветниот простор и добрата локација за ресторан, исто така имаат клучна улога при изборот на идниот партнер. Но, тоа не е се. – Од примателот на франшизата се очекува да има и некакво деловно искуство, пред се за маркетинг, финансии, управување со трошоци. Секако, доколку има таква можност, да биде и добар познавач на локалната култура и локалните гастрономски навики – објаснува Давид Цима.
Се препорачува расторанот да се наоѓа на атрактивна и фрекфентна локација, како трговски центри или пешачи и деловни зони. Оптималната големина на локалот е од 350 м2 до 550 м2, а идеално место е зграда која е на агол, со отворени простор и големи прозори – излози.
Во текот на овие 25 години постоење, Steiku Haoss го усовршуваше подготвувањето на извонредниот бифтек и денеска со гордост можеме да кажеме дека сме угледен ресторан со првокласна кујна и исклучителна услуга. Тоа секако ќе биде и првата предност за нашите идни приматели на франшиза – вели Цима.
Покрај тоа, партнерот може да смета и на поддршка од давателот на франшиза во сите развојни фази – од изнаоѓање на соодветна локација, изработка на проект и уредување на просторот, потоа обука и помош при изборот на работници до креирање на маркетиншката стратегија и отворање на ресторанот. Од друга страна, пак, за пренесувањето на know-how и постојаната поддршка од давателот, примателот на франшизата месечно ќе издвојува франшизен надомест (6% од месечната продажба).
Вкупната инвестиција за отпочнување со франшизата Steiku Haoss изнесува околу 300 илјади евра. Компанијата нуди single-unit франшиза (за отворање еден ресторан), но може да се земе и мастер франшиза (за повеќе ресторани во поголема територија).

погледнете ги текстовите

Cofix, ланецот на кафетерии со поволни цени, се појави на израелскиот пазар како сериозен конкурент на Starbucks. Денес, по постигнатите завидни резултати на постоечките пазари, имаат намера да го прошират својот бизнис низ цела Европа.
Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.
Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.
Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?
Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?
најчитани

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…
За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?
„Малец Генијалец“ е бренд познат низ целиот регион. На пазарот во Северна Македонија сѐ уште постои потенцијал за проширување на франшизната мрежа.
Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.