Избери и започни со свој бизнис

Интересот не се намалува / Секоја година повеќе од 7.000 гости го посетуваат Саемот за франшиза во Варшава
Вторник
05.10.2021
Се наближува 19-тото издание на најголемиот саем за франшиза во Централна и Источна Европа. Варшава повторно ќе биде домаќин на повеќе од 200 компании кои бараат идни деловни партнери - франшизни приматели.
 

Палатата на културата и науката во Варшава, традиционалното место на Саемот за франшиза, ќе биде отворена за посетители од 14-ти до 16-ти октомври. И оваа година сите заинтересирани за франшизно работење ќе имаат можност да видат што се нуди на пазарот и да добијат практични информации за секој од франшизните системи.

Најголемиот франшизен настан во регионот на Централна и Источна Европа расте од година во година. Се зголемува бројот на компании кои доаѓаат да ги претстават своите понуди за франшизи на потенцијалните партнери. Годинава се очекуваат повеќе од 200 изложувачи.

За посетителите кои планираат да купат франшиза, ова е всушност идеална можност да се сретнат и директно да разговараат со бројни даватели на франшизи кои бараат деловни партнери не само во Полска, туку и во други европски земји. Во текот на овие три дена посетителите можат под еден покрив, да ја споредат конкуренцијата, да направат десетици разговори и да дознаат детални информации за концептите, нивните планови, услови за соработка и очекувањата што ги имаат од идните партнери. 

Разноврсност на понудата

Во рамките на саемот се организираат низа работилници и конференции за франшизинг. Со своите совети и искуства, експертите од оваа област можат да им помогнат на заинтересираните посетители - од тоа како да ја изберат вистинската бизнис идеја, па се до начинот да одредат и проверат што навистина нуди самиот давател на франшизата. Годинава специјален гостин на Форумот за франшиза ќе биде Маќеј Орлош, новинар и тренер, кој ќе зборува за своето деловно искуство и управувањето со каналот YouTube.

Брендовите претставени на саемот доаѓаат од различни индустрии. Меѓу нив се и образовните системи кои активно бараат партнери за франшиза во регионот - Edukido (работилници со LEGO коцки) и Coding Giants (програмерско училиште за деца). Сепак, оваа година, најмногу поради пандемијата, најголем дел од излагачите ќе бидат концепти со свој фокус на развој во Полска. Сепак, многу од нив нема да ја пропуштат можноста да ја „отворат вратата“ и да ги зголемат шансите за влез на други пазари доколку наидат на посакувани и интересни кандидати – потенцијални приматели на франшизи.

Организатор на Саемот за франшиза во Варшава е консултантската куќа за франшизинг PROFIT system и порталот Franchising.pl. Повеќе информации за 19-тото издание на саемот може да пронајдете тука.


Едукација без граници / На саемот ќе се претстават и системи кои бараат свои франшизни партнери во регионот – меѓу нив и Edukido и Coding Giants

погледнете ги текстовите

Право на територијална ексклузивност /16.07.2021

Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?

Во исчекување на саемите за франшизи /14.05.2021

Двата најголеми меѓународни саеми за франшизи во Европа го потврдија “враќањето во игра“ и објавија датуми за одржување за оваа година.

Вмрежување на Европа /23.04.2021

Полското училиште за програмирање за возрасни Coders Lab е отворено во две нови европски земји, а моментално се активни и нови дополнителни поволности за потенцијалните партнери од регионот.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Доминација на големите системи /09.03.2021

Годинашната листа на порталот FranchiseDirect потврди дека, дури и за време на пандемијата, американските франшизи останаа најуспешни и најзастапени во светот. Повеќето од нив се системи од областа на гастрономијата.

најчитани

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Силен бренд и посветеност на работата /22.04.2025

„Малец Генијалец“ е бренд познат низ целиот регион. На пазарот во Северна Македонија сѐ уште постои потенцијал за проширување на франшизната мрежа.

"Лесни раце" градат франшиза /17.12.2018

Андреј Томљеновиќ од Осиек веќе четири години самостојно се бавел со вградување на авто-фолии. Размислувајќи за проширување на својот бизнис, дошол до Car Foil Shop.

популарно во форумот