Избери и започни со свој бизнис
Палатата на културата и науката во Варшава, традиционалното место на Саемот за франшиза, ќе биде отворена за посетители од 14-ти до 16-ти октомври. И оваа година сите заинтересирани за франшизно работење ќе имаат можност да видат што се нуди на пазарот и да добијат практични информации за секој од франшизните системи.
Најголемиот франшизен настан во регионот на Централна и Источна Европа расте од година во година. Се зголемува бројот на компании кои доаѓаат да ги претстават своите понуди за франшизи на потенцијалните партнери. Годинава се очекуваат повеќе од 200 изложувачи.
За посетителите кои планираат да купат франшиза, ова е всушност идеална можност да се сретнат и директно да разговараат со бројни даватели на франшизи кои бараат деловни партнери не само во Полска, туку и во други европски земји. Во текот на овие три дена посетителите можат под еден покрив, да ја споредат конкуренцијата, да направат десетици разговори и да дознаат детални информации за концептите, нивните планови, услови за соработка и очекувањата што ги имаат од идните партнери.
Разноврсност на понудата
Во рамките на саемот се организираат низа работилници и конференции за франшизинг. Со своите совети и искуства, експертите од оваа област можат да им помогнат на заинтересираните посетители - од тоа како да ја изберат вистинската бизнис идеја, па се до начинот да одредат и проверат што навистина нуди самиот давател на франшизата. Годинава специјален гостин на Форумот за франшиза ќе биде Маќеј Орлош, новинар и тренер, кој ќе зборува за своето деловно искуство и управувањето со каналот YouTube.
Брендовите претставени на саемот доаѓаат од различни индустрии. Меѓу нив се и образовните системи кои активно бараат партнери за франшиза во регионот - Edukido (работилници со LEGO коцки) и Coding Giants (програмерско училиште за деца). Сепак, оваа година, најмногу поради пандемијата, најголем дел од излагачите ќе бидат концепти со свој фокус на развој во Полска. Сепак, многу од нив нема да ја пропуштат можноста да ја „отворат вратата“ и да ги зголемат шансите за влез на други пазари доколку наидат на посакувани и интересни кандидати – потенцијални приматели на франшизи.
Организатор на Саемот за франшиза во Варшава е консултантската куќа за франшизинг PROFIT system и порталот Franchising.pl. Повеќе информации за 19-тото издание на саемот може да пронајдете тука.

погледнете ги текстовите

Како се прилагодуваше начинот на работењето во услови на пандемијата и на каква поддршка можеа да сметаат бројните приматели на франшизи, одговара Радослав Кулеша, коосновач на училиштето за програмирање за деца, Coding Giants.
Франшизите од секторот за едукација на децата, продолжија да ги шират своите мрежи, дури и за време на пандемијата. Неколку системи веќе потпишаа франшизни договори и започнаа со деловна активност во земјите и од овој регион.
Какви очекувања може да имаат претприемачите од регионов кои ќе ја изберат франшизата на полското училиште за програмирање Coding Giants? Приказната на Иза Порадовска од Полска може да биде интересен пример
Полскиот франшизен систем на училишта за програмирање, Coding Giants , има намера да отвори училишта во земјите од регионов. Што научија во време на пандемијата со коронавирусот и како тоа може да биде предност за идните приматели на франшиза?
„Практиката покажува дека колку повеќе примателите на франшиза се потпираат на нашето искуство и препораки, толку им се подобри резултатите во работењето“ вели Ана Јурак, менаџер во одделението за деловни корисници на едукативниот концепт Edukido.
најчитани

Што да се предвиди и како да се подготви бизнисот за да биде „франшизен“
Почетокот на годината е време за рекапитулација, време кога и магазинот Entrepreneur се навраќа на пазарот на франшизите во Америка и ја преставува годишната листа на 500 најуспешни.
Директ Букер за кратко време стана бренд во Дубровник – не само како агенција за издавање приватно сместување, туку и компанија која ја промовира туристичката понуда на целиот регион. Своето знаење го преточија во франшиза.
Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.
Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.