Нов ланец за обувки на Балканот
Оваа турска компанија за производство и продажба на обувки е основана од Ахмет Зијлан во 1960 година како мала чевларска работилница. Денес, FLO е компанија со меѓународна репутација која активно работи на проширување на својата малопродажна мрежа. За разлика од своите скромни почетоци, FLO моментално вработува повеќе од десет илјади луѓе и продава повеќе од 55 милиони пара чевли годишно. Препознатливи се по тоа што нудат голем број традиционални и активни обувки за мажи, жени и деца.
Компанијата моментално има силно присуство во Источна Европа, Блискиот Исток и Африка и има 650 продавници во речиси 25 земји. Присутна е во 17 земји како франшиза. Од неодамна започна бизнис во Косово, Северна Македонија и Црна Гора, а на крајот на 2021 година беше најавен влез и на српскиот пазар. Според последните информации, компанијата планира до 2023 година да го зголеми бројот на продавници со франшиза за четири пати, односно двојно да го зголеми бројот на земји во кои работи.
Потребен е простор од најмалку 600 м2 за да се отвори продавница за франшиза за чевли под овој бренд. Продавницата треба да се наоѓа на премиум локација, како што се трговски центри или прометни улици.
Портфолиото на FLO вклучува и сопствени брендови за чевли како Kinetix, Dockers by Gerli, Polaris, Butigo и Mercedes, како и познати лиценцирани брендови (Lumberjack, Nine West ...).
Извор: Franchising.eu


најчитани

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…
Како може да се користи волната од овците? Претприемничката двојка од Романија започна со производство на пелети од овча волна, кои се користат во земјоделството како исклучително квалитетно органско ѓубриво.
Кој пазар е „посакувана дестинација“ за развој на франшизна мрежа, кои се идеални партнери и колку треба да се инвестира во оваа туристичка франшиза, открива Нино Дубретиќ, ко-сопственик на Direct Booker.
Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.
Бројот на франшизи на пазарот, полека, но постојано се зголемува. Најважно е да се најде одговорот на прашањето како да се избере вистинската. Добри совети за тоа дава Марек Халфар, регионален директор на консултантската куќа PROFIT system Чешка.