Нов ланец за обувки на Балканот
Оваа турска компанија за производство и продажба на обувки е основана од Ахмет Зијлан во 1960 година како мала чевларска работилница. Денес, FLO е компанија со меѓународна репутација која активно работи на проширување на својата малопродажна мрежа. За разлика од своите скромни почетоци, FLO моментално вработува повеќе од десет илјади луѓе и продава повеќе од 55 милиони пара чевли годишно. Препознатливи се по тоа што нудат голем број традиционални и активни обувки за мажи, жени и деца.
Компанијата моментално има силно присуство во Источна Европа, Блискиот Исток и Африка и има 650 продавници во речиси 25 земји. Присутна е во 17 земји како франшиза. Од неодамна започна бизнис во Косово, Северна Македонија и Црна Гора, а на крајот на 2021 година беше најавен влез и на српскиот пазар. Според последните информации, компанијата планира до 2023 година да го зголеми бројот на продавници со франшиза за четири пати, односно двојно да го зголеми бројот на земји во кои работи.
Потребен е простор од најмалку 600 м2 за да се отвори продавница за франшиза за чевли под овој бренд. Продавницата треба да се наоѓа на премиум локација, како што се трговски центри или прометни улици.
Портфолиото на FLO вклучува и сопствени брендови за чевли како Kinetix, Dockers by Gerli, Polaris, Butigo и Mercedes, како и познати лиценцирани брендови (Lumberjack, Nine West ...).
Извор: Franchising.eu
најчитани
Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?
Бројот на франшизи на пазарот, полека, но постојано се зголемува. Најважно е да се најде одговорот на прашањето како да се избере вистинската. Добри совети за тоа дава Марек Халфар, регионален директор на консултантската куќа PROFIT system Чешка.
Иако приватните музеи на Балканот се вистинска реткост, „Музејот на илузии“ отворен пред три години во Загреб веднаш стана хит.
Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.