По франшиза во Будимпешта
Во февруари 2018, по десет години мирување, во главниот град на Унгарија повторно беше одржан Саемот на франшизи, кој според соопштението на Унгарската франшизна асоцијација ги надмина сите очекувања. Тогаш своите франшизни концепти ги преставија повеќе од 20 компании. Саемот го посетија повеќе стотини луѓе – потенцијални приматели на франшиза и инвеститори. Добриот одѕив воедно беше и награда и поттик за организаторот кој најави дека новата „берза на франшизата“ ќе се одржи и следната година.
Новото преставување закажано е за 7 февруари 2019 во хотелот Novotel Budapest Centrum. Посетителите кои се заинтересирани за купување франшиза ќе можат да изберат помеѓу неколку десетини унгарски, но и интернационални франшизи. Оние пак, кои сакаат да се запознаат со овој вид бизнис ќе имаат можност основите на франшизингот да ги совладаат низ семинари и конференции, но и преку непосредни консултации со стручните лица од оваа област.
Според податоците на организаторот на Саемот, Унгарската франшизна асоцијација, за посетителите кои на страницата на Асоцијацијата ќе се регистрираат до 4 февруари 2019 година влезот ќе биде бесплатен. Влезниците во продажба ќе чинат 1500 форинти (4,6 евра).
погледнете ги текстовите
Се наближува 19-тото издание на најголемиот саем за франшиза во Централна и Источна Европа. Варшава повторно ќе биде домаќин на повеќе од 200 компании кои бараат идни деловни партнери - франшизни приматели.
Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?
Двата најголеми меѓународни саеми за франшизи во Европа го потврдија “враќањето во игра“ и објавија датуми за одржување за оваа година.
Полското училиште за програмирање за возрасни Coders Lab е отворено во две нови европски земји, а моментално се активни и нови дополнителни поволности за потенцијалните партнери од регионот.
Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?
најчитани
Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.
Доколку водите мал бизнис што може лесно да се „реплицира“, франшизингот е идеален начин за проширување на вашиот бизнис. Сепак, кои се основните предуслови за развој на успешна франшиза?
Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.
Од април 2019 во Србија работи DepilConcept, португалски франшизен систем специјализиран за епилација. Примателите на мастер франшиза за овој пазар откриваат што го издвојува DepilConcept од другите - како концепт и како бизнис.