Побрзајте во Париз
Ако барате можност да видите што се случува и што нуди пазарот на франшиза, саемскиот комплекс Porte de Versailles во Париз овој март ќе биде идеална дестинација. На најголемиот европски саем на франшизата кој ќе се одржи од 17 до 20 март ќе се најдат повеќе од 580 компании, ќе се престават 500 франшизни брендови од речиси 90 гранки. Очекувано, најголемиот дел од излагачите ќе бидат од Франција, но на Саемот секоја година се појавуваат и по стотина франшизни брендови од странство. По правило, најмногу излагачи доаѓаат од Италија, Шпанија и САД, а оваа година ќе се престават и системите од Финска, Ирска, Унгарија, Велика Британија.... Како што најавуваат организаторите, Саемот и оваа година ќе го посетат повеќе од 36.000 лица, потенцијални приматели на франшиза, претприемачи и инвеститори.
На Францускиот пазар работат речиси 2000 франшизни системи. Тие годишно остваруваат приход од околу 60 милијарди евра, а секторот и натаму расте. Тоа го гледаме и на изложбениот простор на саемот кој секоја година се зголемува. Овогодинешното 38 издание на Саемот може да се пофали со поголем број излагачи во однос на минатата година, вели Силви Годи, директорка на Франшизa Експо Париз (Franchise Expo Paris).
Во рамките на Саемот се одржуваат и стотина конференции, работилници и семинари на кои посетителите можат да добијат совет и одговори на основните прашања за франшизната соработка: што е потребно за купување франшиза, како да дојдат до изворот на финансирање, но и како се создава и гради франшизниот концепт.
Меѓу официјалните партнери на Саемот во Париз веќе со години се наоѓа и компанијата ПРОФИТ систем (PROFIT system), водечка консултантска куќа од областа на франшизингот во средна и источна Европа, издавач на Франшизинг порталот во овој регион. Затоа, читателите на порталот Franchising.mk ќе можат да добијат бесплатни влезници. Потребно е само до 14 февруари 2019 година да се пријават на страницата Franchise Expo Paris. Потоа, од 15 до 28 февруари влезниците ќе можат да се купат по цена од 14 евра, а после тој период, ќе чинат двојно повеќе, 28 евра.
Посетителите и оваа година ќе можат да ја искористат персонализираната онлајн опција „My franchise“ (Моја франшиза) која ќе им овозможи според личниот интерес да ги планираат посетите и состаноците со давателите на франшиза, така што полесно ќе го испланираат и времето поминато на саемот.

погледнете ги текстовите

Се наближува 19-тото издание на најголемиот саем за франшиза во Централна и Источна Европа. Варшава повторно ќе биде домаќин на повеќе од 200 компании кои бараат идни деловни партнери - франшизни приматели.
Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?
Двата најголеми меѓународни саеми за франшизи во Европа го потврдија “враќањето во игра“ и објавија датуми за одржување за оваа година.
Полското училиште за програмирање за возрасни Coders Lab е отворено во две нови европски земји, а моментално се активни и нови дополнителни поволности за потенцијалните партнери од регионот.
Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?
најчитани

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…
Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?
„Малец Генијалец“ е бренд познат низ целиот регион. На пазарот во Северна Македонија сѐ уште постои потенцијал за проширување на франшизната мрежа.
Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.