JUMBO расте на Балканот

Џамбо, една од водечките малопродажни синџири играчки во Грција, е основана во 1986 година во Атина. Денес работи во неколку земји - Кипар, Бугарија, Романија, каде што поседува сопствени продавници, а франшизираните продавници се отворени на територијата на Македонија, Албанија, Србија и Косово и Босна и Херцеговина.
Договорот за франшиза за територијата на Македонија беше потпишан во 2010 година со фирмата Веропулос Дооел. Првата продавница беше отворена во август истата година. Следната година, 2011 година, тие потпишуваат договор со Kid Zone, кој е дел од албанската инвестициска компанија Balfin Group, за територијата на Албанија. Првата Jumbo продавница во Албанија беше отворена кон крајот на 2011 година. Со истата компанија, беше потпишан договор за франшиза за територијата на Косово, но исто така и за Босна и Херцеговина.
Сепак, договорот за франшиза за Србија беше потпишан од Veropoulos 2016 година, а првиот Jumbo беше отворен истата година во рамките на Vero Super Market во Нов Белград.
Во моментов, во Македонија се три Џамбо франшизи, како што има во Србија, во Косово четири од нив, каде најновите продавница неодамна отвори во Гњилане, две во Албанија и еден во Босна и Херцеговина. Во последниот финансиски извештај на Групацијата Џумбо се наведува дека очекува франшизните партнери да продолжат да ја прошируваат својата мрежа на продавници Џумбо во наредниот период. На пазарите каде Jumbo работи директно, тие имаат 73 продавници.
Џамбо група во периодот од јули 2016 година да јуни 2017 година, приходите од 681.430.000, што е 6,88 отсто во споредба со претходната година, кога приходите од 637.560.000, се вели во официјалното финансискиот извештај на компанијата. Вредноста на вкупната продажба во франшизите во набљудуваниот период изнесуваше 20,9 милиони евра.
погледнете ги текстовите

Марија Словиќ направи „оаза“ на малите производители во продавницата Domaccini. Кои производи ќе се најдат на рафтовите на нејзиниот дуќан, зависи пред се, од квалитетот на производите, затоа што квалитетот и чесноста се основните фактори на успехот.
Примателите на франшиза од брендот Husse од Јадранскиот (Адриатик) регион неодамна одржаа состанок во Белград и разменија искуства. Планираат да продолжат со вaквите средби.
Cbweed е италијански произведувач и дистрибутер на производи на база на коноп, кој своето производство го шири преку франшиза и е заинтересиран продажната мрежа да ја развива низ Европа.
Шведски Husse е еден од ретките франшизни системи кој својата мрежа ја развива во сите земји од регионот. Приматели на мастер франшиза од минатата година имаат и во Босна и Херцеговина.
Зошто годинава фокусот ќе биде на развојот на мрежата на дистрибутери, за што се зборуваше на овогодинешниот состанок на приматели на франшиза и какви резултати се постигнати, зборува Саша Милутиновиќ
најчитани

Кој бизнис? Има ли пазар за тоа што сакам да го работам/понудам? Имам ли доволно пари за отпочнувањае бизнис? На крајот, дали ќе ми се исплати оваа работа?
На почетокот бевме и загрижени – како ќе започнеме бизнис со кој никогаш не сме се занимавале! Меѓутоа сфативме дека купувањето на Subway франшизата значи дека ќе имаме постојана помош и поддршка – вели Петер Фрухауф, познат словачки хокеар.
Франшизниот систем „Училиште за брзо читање и мудро учење“ пристигнува и во нашата земја. Потпишан е договор за мастер франшиза.
Франшизен пакет е основата на франшизниот систем, бидејќи го содржи комлетниот бизнис пакет кој го нуди сопственикот на франшизата.
Зошто рекреацијата и семејните забавни паркови се многу перспективни бизниси? Траболина парк WOOP! е добар пример за тоа, и можност за претприемачите кои се заинтересирани за да вложат во оваа област, да дојдат до успешна франшиза.