JUMBO
JUMBO / Договорот за франшиза за територијата на Македонија беше потпишан во 2010 година со фирмата Веропулос Дооел
Петок
20.07.2018
Џамбо, грчки синџир продавници за играчки, ја прошири мрежата за франшиза во регионот. Последната продавница беше отворена во Гњилане, Косово.
 

Џамбо, една од водечките малопродажни синџири играчки во Грција, е основана во 1986 година во Атина. Денес работи во неколку земји - Кипар, Бугарија, Романија, каде што поседува сопствени продавници, а франшизираните продавници се отворени на територијата на Македонија, Албанија, Србија и Косово и Босна и Херцеговина.

Договорот за франшиза за територијата на Македонија беше потпишан во 2010 година со фирмата Веропулос Дооел. Првата продавница беше отворена во август истата година. Следната година, 2011 година, тие потпишуваат договор со Kid Zone, кој е дел од албанската инвестициска компанија Balfin Group, за територијата на Албанија. Првата Jumbo продавница во Албанија беше отворена кон крајот на 2011 година. Со истата компанија, беше потпишан договор за франшиза за територијата на Косово, но исто така и за Босна и Херцеговина.

Сепак, договорот за франшиза за Србија беше потпишан од Veropoulos 2016 година, а првиот Jumbo беше отворен истата година во рамките на Vero Super Market во Нов Белград.

Во моментов, во Македонија се три Џамбо франшизи, како што има во Србија, во Косово четири од нив, каде најновите продавница неодамна отвори во Гњилане, две во Албанија и еден во Босна и Херцеговина. Во последниот финансиски извештај на Групацијата Џумбо се наведува дека очекува франшизните партнери да продолжат да ја прошируваат својата мрежа на продавници Џумбо во наредниот период. На пазарите каде Jumbo работи директно, тие имаат 73 продавници.

Џамбо група во периодот од јули 2016 година да јуни 2017 година, приходите од 681.430.000, што е 6,88 отсто во споредба со претходната година, кога приходите од 637.560.000, се вели во официјалното финансискиот извештај на компанијата. Вредноста на вкупната продажба во франшизите во набљудуваниот период изнесуваше 20,9 милиони евра.


Игор Богојевиќ
Партнер

погледнете ги текстовите

Секоја чест, Domaccini /27.05.2021

Марија Словиќ направи „оаза“ на малите производители во продавницата Domaccini. Кои производи ќе се најдат на рафтовите на нејзиниот дуќан, зависи пред се, од квалитетот на производите, затоа што квалитетот и чесноста се основните фактори на успехот.

Пример на добра пракса - во франшизингот, секогаш учиме едни од други /31.01.2020

Примателите на франшиза од брендот Husse од Јадранскиот (Адриатик) регион неодамна одржаа состанок во Белград и разменија искуства. Планираат да продолжат со вaквите средби.

Храна и козметика од канабис - индустрија која "цути" /05.12.2019

Cbweed е италијански произведувач и дистрибутер на производи на база на коноп, кој своето производство го шири преку франшиза и е заинтересиран продажната мрежа да ја развива низ Европа.

Силата на големото франшизно семејство /07.06.2019

Шведски Husse е еден од ретките франшизни системи кој својата мрежа ја развива во сите земји од регионот. Приматели на мастер франшиза од минатата година имаат и во Босна и Херцеговина.

Бум на пазарот на домашни миленици /24.03.2019

Зошто годинава фокусот ќе биде на развојот на мрежата на дистрибутери, за што се зборуваше на овогодинешниот состанок на приматели на франшиза и какви резултати се постигнати, зборува Саша Милутиновиќ

најчитани

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Брзото читење го освојува регионот /01.03.2019

Франшизниот концепт „Училиште за брзо читање и мудро учење“ наменет главно за деца кои сакаат да научат брзо читање и техники на учење и помнење, пристига на пазарот во Хрватска.

Кога ќе се спојат пријатното и полезното /06.02.2019

Ивана Коприванац стана примател на Husse франшиза во пресуден момент во животот. Иако со досегашните резултати е задоволна, смета дека претприемачот секогаш мора да тежнее кон подобро.

популарно во форумот