Subway во центарот на Загреб / Нов дизајн Fresh Forward и нови можности – пример како Subway сака да се развива на хрватскиот пазар.
Четврток
12.12.2019
Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.
 

Покрај ресторанот во Арена Центарот, кој е отворен во 2017 година, Загреб го доби и вториот Subway ресторан и тоа во строгиот центар на градот, на плоштадот Бан Јелачиќ.

Новиот ресторан Subway во Хрватска, како што стои во соопштението, нуди и нов внатрешен дизајн Fresh Forward, кој на гостите ќе им понуди можност за избор – од начинот на порачки и преземање на храната до целосно уживање во јадењето. Визуелниот идентитет во комбинација со иновативниот дизајн на ентериерот го прават просторот посветол и помодерен. Бидејќи Subway е познат по своите сендвичи, на прво место е делот со свеж зеленчук, стои меѓу другото во соопштението. – Новиот дизајн треба да им овозможи на  гостите времето поминато во нашиот ресторан да им биде попријатно. Ресторанот е со свежи бои кои ги следат нашите производи: тазе подготвени сендвичи, салати и wrap-ови. Сакавме со ваквиот дизајн да ја нагласиме понудата на ресторанот – вели Владимир Ханула, сопственик на постојните ресторани и франшизен партнер на Subway во Хрватска.

Можност и за иницијативните

Благодарение на потврдениот деловен модел, Subway ресторанот е одлична можност за претприемачите кои размислуваат за бизнис во угостителството, потсетува Владимир Ханула. Како приматели на Subway франшизата, партнерите добиваат многу можности со оглед на тоа што франшизата се заснива на систем кој постои и кој се унапредува речиси 55 години. Докажаните постапки на работење му го олеснуваат на примателот на франшиза секој чекор во водењето на ресторанот. Системот е едноставен и лесен за водење, нуди флексибилни можности во изборот на локацијата и технички не е сложен, што значи дека може да се имплементира со умерени вложувања. 

 Првиот наш Fresh Forward ресторан е пример за тоа како сакаме натаму да се развиваме на хрватскиот пазар и сите нови ресторани ќе бидат отворени во овој стил. И натаму голем потенцијал гледаме во Загреб, но и во други хрватски градови: Сплит, Ријека, Осиек, Шибеник, Задар, но и во одморалиштата долж автопатот – вели Мартин Принц, Country Director Subway за средна и источна Европа. 

Резултатите од работењето покажуваат дека Subway во Хрватска, на годишно ниво постојано се зголемува. Годишниот пораст на продажбата во Хрватска изнесува 6%, а годишниот профит за примателите на франшизата 9%. Во 2019 година Subway оствари значителен раст во Хрватска. Продажбата се зголеми за 13% во последниот квартал, а 20% минатиот месец. 

Со повеќе од 42.000 ресторани на глобално ниво, Subway е најголемиот синџир на ресторани во светот. Интересен е податокот дека самата компанијата Subway нема ниту еден ресторан во своја сопственост. Имено, сите ресторани им припаѓаат на примателите на франшиза, чија бројка денеска изнесува над 21.000, а дури 70% од примателите на франшиза управуваат со повеќе од еден ресторан. Меѓу нив се и тие кои во своето франшизно портфолио имаат по 100 и повеќе Subway ресторани.

Во регионов, засега Subway работи во Словенија и Хрватска.


Франшизната мрежа е во развој / Subway во Хрватска планира да се шири во Загреб, но и во Сплит, Ријека, Осијек, Шибеник, Задар.
PROFIT system

погледнете ги текстовите

Кога кафето ќе стане повеќе од задоволство /12.08.2021

Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.

CHIPAS пристигна во градот Високо, БиХ /29.04.2021

Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Sвездата од Јадранот на американскиот пазар /20.10.2020

Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.

најчитани

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Право на територијална ексклузивност /16.07.2021

Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?

Франшиза по мерка, за оние со стил! /26.11.2019

Бугарскиот бренд Brutale кој се карактеризира со елегантни машки костуми шиени по мерка, тргнува во експанзија во Европа. Приматели на франшиза бараат и меѓу претприемачите од овој Македонија.

Нов ланец за обувки на Балканот /06.04.2022

Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.

популарно во форумот