Нови клиники за убавина во регионот - јасна цел за 2020

Слика 1 DepilConcept / Првите франшизирани клиники на овој португалски систем за епилација беа отворени во Србија во текот на 2019 година.
Среда
29.01.2020
Почетокот на годината обично е време за рекапитулација и анализа на претходното работење. Што го обележи португалскиот ланец за депилација DepilConcept во овој период ни кажува Алешандре Лоренсо, сопственикот на брендот.
 

DepilConcept се појави на португалскиот пазар пред 13 години, нудејќи услуги од областа на долгорочно отстранување на влакна, фоторејувенација и третмани за нега на сите типови кожа. Денес под овој бренд работат повеќе од 100 клиники, со 200.000 клиенти. Покрај растот и развојот на деловните активности на домашниот пазар, мрежата на франшизата се разви и во Полска, а во последната година тие се појавија во нашиот регион. И тоа е само почеток, објавува г-дин Лоренсо, основач и сопственик на DepilConcept.

Како прво, на што ќе се сеќавате во 2019 година, што беше значајно за DepilConcept?

Годината зад нас, можам да кажам, беше најдобрата година за ланецот „DepilConcept“ досега. Ја потврдивме и јакневме нашата позиција како лидер на пазарот во Португалија и Полска, а минатата година влеговме на нов пазар - Србија, каде веќе треба да се отвори трета клиника веќе на крајот на февруари годинава. Покрај тоа, просечниот обрт на сите наши франшизи значително се зголеми.

Што би рекле дека биле најзначајните пресвртници за брендот во текот на овие 13 години постоење?

Во време кога размислувавме да започнеме бизнис, депилацијата и трајното отстранување на влакна беа само дел од услугите кои што се нудат во класичните салони за убавина.

Сепак, побарувачката за овие услуги беше толку голема што сфативме дека ќе биде добар потег ако сакаме да развиеме посебен, специјализиран бизнис под посебна марка. Така се појави системот за франшиза DepilConcept. Успехот на DepilConcept и неговиот понатамошен развој може да биде најдобриот доказ дека сме донеле правилна одлука. Неколку години откако започнавме со работа во Португалија, решивме да се обидеме и со полскиот пазар. Следеа години на криза, така што во тој период се фокусиравме на овие два пазара, и како резултат станавме лидери на пазарите во Португалија и Полска. Минатата година ги отворивме првите клиники за франшиза на пазарот на овој регион - во Србија, и секако продолжуваме да бараме нови приматели на мастер франшиза и во други земји.

Кои се целите за 2020 година?

Оваа година, ќе се фокусираме на посилна поддршка за нашите франшизи - ќе понудиме поголема обука за вработените во клиниките, натамошно подобрување на квалитетот на нашите услуги и работа на нови кампањи и дигитален маркетинг, сè за да привлечеме повеќе клиенти кои ќе ги користат услугите на DepilConcept.

Како понатаму ќе се развива мрежата на франшизи?

Нашите цели се многу едноставни - да одржуваме водечки позиции во Португалија и Полска, да го удвоиме бројот на клиники во Србија, да ја отвориме нашата прва филијала во Босна и Херцеговина и да најдеме приматели на мастер франшиза на три нови пазари - меѓу кои е секако и Македонија.

 

Слика 2 Алешандре Лоренсо, сопственик на марката DepilConcept / "Оваа година ќе бидеме фокусирани на посилна поддршка за нашите франшизи".

погледнете ги текстовите

Забавувај се и заработувај /21.09.2019

Зошто рекреацијата и семејните забавни паркови се многу перспективни бизниси? Траболина парк WOOP! е добар пример за тоа, и можност за претприемачите кои се заинтересирани за да вложат во оваа област, да дојдат до успешна франшиза.

Со DepilConcept до сопствен бизнис /05.08.2019

Од април 2019 во Србија работи DepilConcept, португалски франшизен систем специјализиран за епилација. Примателите на мастер франшиза за овој пазар откриваат што го издвојува DepilConcept од другите - како концепт и како бизнис.

DepilConcept доаѓа во Србија /11.03.2019

Португалскиот бренд во областа на долготрајното отстранување на влакната DepilConcept ја отвора првата франшизна клиника во Белград. Примателот на мастер франшизата најавува ширење на мрежата и јакнење на брендот.

СКОК ЗА ПРОФИТ /13.02.2019

Jump Planet, полскиот концепт на забавен парк со трамбулини нуди франшиза и во земјите од регионов. Што се очекува од примателите на франшиза?

Давателот е како добар тренер /01.02.2019

Успехот кој DepilConcept го постигнал во Полска може да послужи како добар пример за соработка, особено што DepilConcept наскоро ќе започне со работа и во Србија.

најчитани

"Лесни раце" градат франшиза /17.12.2018

Андреј Томљеновиќ од Осиек веќе четири години самостојно се бавел со вградување на авто-фолии. Размислувајќи за проширување на својот бизнис, дошол до Car Foil Shop.

JUMBO расте на Балканот /20.07.2018

Џамбо, грчки синџир продавници за играчки, ја прошири мрежата за франшиза во регионот. Последната продавница беше отворена во Гњилане, Косово.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Сигурна поддршка во франшизното семејство /22.09.2021

Околностите ги натераа Војислав Пековиќ и Александра Милосављевиќ да отворат училиште за ментална аритметика „Малац генијалац“ во Скопје, наместо во Белград. Велат дека, потенцијал за отворање на нови училишта постои речиси во сите градови во Северна Македонија.

Доминација на големите системи /09.03.2021

Годинашната листа на порталот FranchiseDirect потврди дека, дури и за време на пандемијата, американските франшизи останаа најуспешни и најзастапени во светот. Повеќето од нив се системи од областа на гастрономијата.

популарно во форумот