Нови пералници на франшизната мапа - едноставно и профитабилно

Нови приматели на франшиза
Нови приматели на франшиза / LG пералницата во Кастава ќе биде семеен бизнис на брачната двојка Кукуљан
Понеделник
17.02.2020
Мрежата на пералници за облека LG Laundry Lounge се шири во Хрватска. Оваа франшизна единица отворена е во Кастав, во близината на Ријека.
 

Иван Кукуљан е новиот примател на LG Laundry Lounge франшизата во Хрватска. Пералницата за облека која работи на принципот самопослужување ја отворил во гратче во близина на Ријека, во Кастав. Неговата сопруга, која исто така ќе биде вклучена во работата, повеќе години работела во туризмот, од каде што и потекнува нивната идеја за отворање на перални на принципот самопослужување, вели Кукуљан. Можноста за развивање на бизнисот ја гледаат во зголемувањето на побарувачката за овој вид услуги и подобрите услови на пазарот.

– Кастав е во голема експанзија, економски и демографски. Таквата состојба ги зголемува потребите за  ваквите услуги во пералните – вели Кукуљан. Според него, LG Laundry Lounge им бил интересен како бренд бидејќи е добро позната марка за технички уреди.

– Силината на брендот е важна заради маркетиншките активности. Отворени сме  и за понатамошно ширење на мрежата и отворање на нови простори - вели тој и додава дека во овој момент најважно им е клиентите да бидат задоволи. 

Во компанијата Bright World, задолжена за ширење на концептот и давање на франшизата LG Laundry Lounge во земјите во источна Европа, велат дека бројот на клиентите во пералниците во Европа се зголемува и дека луѓето не ја носат во нив својата облека само заради перењето, туку и заради еколошката свесност. Имено, во машините во пералниците лесно можат да се исперат поголеми количини облека отколку во обичните машини, што значи дека се користат помалку хемиски средства, вода, струја...- Ние би рекле дека не се работи само за едноставни услуги, туку за искуство кое потрошувачите го имаат во нашите пералници – велат во компанијата Bright World. 

Според нив, LG Laundry Lounge може да биде идеална дополнителна работа. Се работи за бизнис кој не бара голема ангажираност, а користењето на машината е автоматизирано. Самите перални се уредени како пријатно место во кое луѓето можат да се послужат со кафе, да користат интернет или да гледаат телевизија.

Покрај во Хрватска, LG Laundry Lounge во регионов работи и во Србија и Црна Гора. Концептот потекнува од Њујорк, каде е отворена првата франшиза на LG пералниците.

 

image


Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Сервисите за перење алишта – сигурен бизнис /03.09.2020

LG Laundry Lounge, синџирот на пералници за алишта со самопослужување, наскоро ќе добие нови франшизни единици во Скопје, Љубљана и Прага. Давателот на франшизата со совет до своите приматели во време на COVID-19 задолжително да се придржуваат кон правилата.

Создавање на нови искуства - оваа франшиза од регионот така го освојува светот! /02.12.2019

Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.

Мобилна апликација која ќе ви донесе профит /21.11.2019

ProfitApp International е сопственик на истоимената апликација во чија основа е програмата за лојалност, која ги поврзува компаниите од различни гранки со купувачите. Ова е прва црногорска франшиза која бележи експанзија во регионот.

Успехот не е илузија /22.05.2019

Иако приватните музеи на Балканот се вистинска реткост, „Музејот на илузии“ отворен пред три години во Загреб веднаш стана хит.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

најчитани

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Брзото читење го освојува регионот /01.03.2019

Франшизниот концепт „Училиште за брзо читање и мудро учење“ наменет главно за деца кои сакаат да научат брзо читање и техники на учење и помнење, пристига на пазарот во Хрватска.

Кога ќе се спојат пријатното и полезното /06.02.2019

Ивана Коприванац стана примател на Husse франшиза во пресуден момент во животот. Иако со досегашните резултати е задоволна, смета дека претприемачот секогаш мора да тежнее кон подобро.

популарно во форумот