Friendly Fire
информација за франшизниот ситем
опис на франшизниот систем
Friendly Fire е франшиза на Esports Arena прилагодена за корисниците припадници на Зед Генерацијата (generation Z), генерација која го доживува гејмингот како интегрален дел на својата личност.
Esports Arena е место кое нуди одлична атмосфера, многу дружење, забава и натпревари преку компетитивни игри. За разлика од другите забавни активности, Esports Arena станува позабавна со секоја наредна посета. Просечната франшиза има повеќе од 100 дневни посети.
Friendly Fire франшизата генерира приходи како од услуги, така и од производи, со висока маржа. Gaming и Еsports индустрија расте од година во година, а со тоа и Friendly Fire станува се попопуларна.
Идеална локација за Friendly Fire франшиза е населено подрачје со повеќе млада популација. Идеален простор е од 100 до 300 м2, додека идеален франшизер е претприемач со страст кон гејмингот.
Friendly Fire франшизата има ниски оперативни трошоци што ја прави отпорна на кризи и рецесии.
сопствени деловни единици
1 во Австрија (Виена)
3 во Хрватска (Загреб)
франшизна единица
4 во Босна и Херцеговина (Сараево, Мостар, Зеница, Љубушки)
фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза
поддршка за примателот на франшиза
Friendly Fire нуди организирана поддршка поврзана со:
- франшизни и бизнис проблеми
- IT (hardware i software)
- маркетинг
Во текот на отварањето Friendly Fire ги изработува сите планови (градежни активности, подови, струја, вентилација, климатизација, IT), а постои и можност за наем на опрема (компјутери, конзоли и мебел),како би се намалил потребниот CAPEX.
За цело времетраење на градењето на франшизата, Friendly Fire е констатно достапен за консултации.
Friendly Fire организира тренинг и интензивно помага околу отварањето (Grand Opening). Во периодот поотварањето, Friendly Fire е интензивно вклучен и му помагана сопственикот да започне со работе на правилен начин.
очекувана вкупна инвестиција
- Почетна инвестиција од 70.000 € до 250.000 €.
- Initial franchise fee изнесува 15.000 €
- Royalties:
- 10% од нето вредноста на продадените услуги
- 3% од нето вредноста на продадените производи
- Mаркетинг:
- Глобален - 3% од нето вредноста на продадените услуги
- Регионален - 1% од нето вредноста на продадените услуги
основни барања
Густо населено подрачје (минимум 20.000 жители), простор од 100 до 300 м2, млада популација. Не е неопходно просторот да биде на прометна или истакната микро-локација. Паркинг и јавен превоз се препорачани.
информација за давателот на франшиза
FRIENDLY FIRE FRANCHISING LTD.
3 Gower Street, London, WC1E 6HA, UK
+385 98 957 0048
контакт особа за кандидатите
David Kosir (HR
EN)
дознај повеќе
погледнете ги текстовите
најчитани
Тие сакаа да понудат уникатно искуство кое ќе ги спои забавата и образованието и ќе привлече посетители од сите возрасти. „Музејот на сетилата“ за кратко време стана неизбежна атракција и ги наведе основачите сега да понудат и франшиза.
LG Laundry Lounge, синџирот на пералници за алишта со самопослужување, наскоро ќе добие нови франшизни единици во Скопје, Љубљана и Прага. Давателот на франшизата со совет до своите приматели во време на COVID-19 задолжително да се придржуваат кон правилата.
Мрежата на пералници за облека LG Laundry Lounge се шири во Хрватска. Оваа франшизна единица отворена е во Кастав, во близината на Ријека.
Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.
ProfitApp International е сопственик на истоимената апликација во чија основа е програмата за лојалност, која ги поврзува компаниите од различни гранки со купувачите. Ова е прва црногорска франшиза која бележи експанзија во регионот.
Иако приватните музеи на Балканот се вистинска реткост, „Музејот на илузии“ отворен пред три години во Загреб веднаш стана хит.
Американската франшиза Mobile Outfitters, специјализирана за услуги за заштита и стилизирање на мобилните телефони со квалитетна фолија, веќе неколку години работи во Хрватска и Србија. Бараат приматели за франшизата и во Македонија.
Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.
Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.
PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.