Случајот на Edukido - што е неопходно за успех во едукативна франшиза?

Едукација-бизнис кој расте / Родителите внимателно ги избираат курсевите и училиштата кои нивните деца ги посетуваат надвор од редовното образование. Подготвени се и да платат повеќе, само да добијат квалитетна активност.
Четврток
23.01.2020
„Практиката покажува дека колку повеќе примателите на франшиза се потпираат на нашето искуство и препораки, толку им се подобри резултатите во работењето“ вели Ана Јурак, менаџер во одделението за деловни корисници на едукативниот концепт Edukido.
 

Креативните работилници во кои се употребуваат посебните комплети LEGO коцки за да им помогнат на децата да стекнат различни знаења за природата, техниката и науката, преставуваат основа на едукативниот концепт Edukido. На домашниот пазар, во Полска, Edukido веќе има повеќе од 60 едукативни центри. Меѓу нив најбројни се подружниците кои користат франшиза. Од оваа година, започнуваат да се шират и на странскиот пазар заради што приматели на франшиза бараат и во овој регион. Какви се можностите за развој, кој е идеален кандидат за оваа франшиза и каква поддршка можат да добијат идните приматели, открива Ана Јурак, која е менаџер на одделението за деловните корисници на едукативниот концепт Edukido.

Дали ова е погоден момент за бизнис поврзан со образованието?

Пазарот за образовни програми последниве години се зголемува. Се поголем е бројот на едукативни компании и концепти кои нудат различни услуги: мали/локални и големи/меѓународни брендови.  Паралелно со тоа се зголемува и конкуренцијата во одделни образовни сфери. Благодарение на вкупниот ефект од кампањите на сите овие системи и зголемувањето на свеста кај родителите, се обезбедуваат и поповолни можности за развој. Треба да се спомене дека  зголемувањето на бројот на играчите на пазарот доведува до еден вид на професионализација, квалитетот станува пресуден. Родителите се подготвени да платат и повеќе, но само доколку се работи за нешто квалитетно.

Од друга страна, пак, се забележува замор и заситеност кај децата кои имаат премногу вон-училишни активности. Седмицата има седум дена и не може да се продолжува. Заради тоа родителите треба со внимание да ги избираат курсевите и училиштата кои нивните деца ќе ги посетуваат надвор од редовното образовние. Ние во Edukido ви гарантираме  квалитетна настава, интересни и креативни програми, заради што успеваме да привлечеме голем број ученици.

Кој може да стане примател на франшизата Edukido?

Идеален кандидат за Edukido франшизата е оној кој има менаџерски способности и искуство. Меѓутоа, не бараме лице на кое единствено ќе му биде важно да заработува пари, туку ќе сака да остварува и повисоки цели. Би било добро да има искуство во работа со деца, иако тоа не е неопходен услов. Може да биде претприемач, наставник, некој кој работел во корпорација. Особено е важно да се знае дека за овој концепт не е потребен посебен деловен простор. Примателот на франшиза може работилниците да ги организира, на пример, во рамките на градинка или училиште, други образовни или комплементарни установи. 

Колкава територија треба да опфаќа франшизата за да биде работата исплатлива?

Примателот на франшизата треба да работи во градови со најмалку 10.000 жители или општини со најмалку 20.000 жители. Но, искуството покажува дека добро се работи и во рурални средини. Сметаме дека најголемата територија на која примателот на франшизата може да дејствува треба да има до 140.000 жители.

Вашата мрежа веќе е разгранета на домашиот пазар во Полска и планирате така да биде и во другите земји. Како ја надгледувате работата на примателот на франшизата: колку ги почитува правилата, дали ги следи утврдените стандарди за квалитет...?

Помалку се трудиме да ја контролираме работата, а повеќе сакаме да помогнеме во успешното водење на работата и управувањето со центарот. Условите и стандардите на нашиот франшизен систем се точно дефинирани, но успехот во работењето сепак најмногу зависи од примателот на франшизата. Ние обезбедуваме збир на алатки и поддршка за постојано подобрување и развој на понудата и едукативната програма.  Но, примателот на франшизата треба да покаже волја и желба. Се случува еден партнер да биде 100% посветен и да ги исполнува барањата на системот, а друг тоа го прави во помала мерка. И покрај тоа, многу ретко се повикуваме на строго почитување на одредбите од договорот. Еднаш во годината ги посетуваме секој од центрите и зборуваме за сите прашања поврзани со работењето, со тоа што работата на центарот претходно се анализира со помош на интерна анкета. Имено, примателот одговара на 100 прашања поврзани со стандардите на мрежата, а во крајната проценка се земаат и анализите од е-алатките и други показатели - CRM системот на подружницата, обемот и квалитетот на промоцијата, одржувањето на квалитетот на услугите, количината на нарачаните материјали и производи за настава. 

Ваквата анализа на активностите на примателот, во комбинација со податоците кои ги добиваме низ разговорот на самото место, даваат целосна слика на работењето и ни помагаат да дојдеме до конкретни препораки и решенија за одредена подружница кои ќе се применуваат следните шест или дванаесет месеци.

Се разбира, примателите на франшизата можат и секојдневно да сметаат на поддршката на нашето одделение за работа со деловните корисници. На крајот, бројот на клиентите покажува дали примателот се придржува кон нашите стандарди. Практиката покажува дека колку повеќе примателите на франшиза се потпираат на нашето искуство и препораки, толку и резултатите во работењето им се подобри.

 
 

Ана Јурак Edukido / Идеален кандидат за Edukido франшизата е личност со менаџерски вештини и искуство. Добро би било да има искуство во работа со деца, иако тоа не е и неопходен услов.

погледнете ги текстовите

Без застој во образовниот сектор /19.03.2021

Франшизите од секторот за едукација на децата, продолжија да ги шират своите мрежи, дури и за време на пандемијата. Неколку системи веќе потпишаа франшизни договори и започнаа со деловна активност во земјите и од овој регион.

За нов почеток – училиште за програмирање /15.10.2020

Какви очекувања може да имаат претприемачите од регионов кои ќе ја изберат франшизата на полското училиште за програмирање Coding Giants? Приказната на Иза Порадовска од Полска може да биде интересен пример

Оnline наставата успешна /05.09.2020

Полскиот франшизен систем на училишта за програмирање, Coding Giants , има намера да отвори училишта во земјите од регионов. Што научија во време на пандемијата со коронавирусот и како тоа може да биде предност за идните приматели на франшиза?

Учи, создавај, заработувај /28.05.2019

Роберт Стопа вложил неколку илјади евра за да ја купи франшизата Едукидо. Инвестираното многу брзо го вратил и купил лиценца да развива бизнис во уште две дејности во Полска.

Коцка, коцка, коцкичка... учиме со Едукидо /17.12.2019

Полскиот едукативен концепт Едукидо планира ширење на франшизната мрежа надвор од границите на Полска. Покрај национална мастер франшиза се нуди и одделна франшиза.

најчитани

Самопослужно перење, како и насекаде во светот /18.12.2018

Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.

Саемот во Варшава- според планираното! /03.09.2020

Саемите и конференциите се враќаат! Најголемиот саем на франшизи во средна и источна Европа ќе се одржи како што е и планирано, од 15 до 17 октомври 2020 во Варшава.

Франшизен пакет /17.07.2018

Франшизен пакет е основата на франшизниот систем, бидејќи го содржи комлетниот бизнис пакет кој го нуди сопственикот на франшизата.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

Идеа за работа во заштитата на телефонот /27.04.2019

Американската франшиза Mobile Outfitters, специјализирана за услуги за заштита и стилизирање на мобилните телефони со квалитетна фолија, веќе неколку години работи во Хрватска и Србија. Бараат приматели за франшизата и во Македонија.

популарно во форумот