Едукацијата се сели „онлајн“

Виртуелна настава по англиски / Во моментов не е возможно да се одржува класична настава - Early Stage преминува на online решение.
Среда
25.03.2020
Полскиот франшизен синџир на училишта за англиски јазик Early Stage не запре со работата и покрај затворањето на училиштата. Часовите ги одржуваат online. Дали и примателите на франшиза го користат ова решение?
 

Затворањето на училиштата, предизвикано од епидемијата на коронавирусот, во согласност со моментната одлука на полската влада, ќе трае до Велигден. Тоа услови и прекин на дополнителните активности на децата и во образовните институции – училиштата за странски јазици, спортот, информатиката, менталната аритметика и слично. Во борбата со опасноста од губење на приходот и клиентите, сопствениците на ваквите концепти мораа да изнајдат решенија во услови на криза.

Искуствата од Полска, земја со голем и развиен пазар, ќе им бидат од полза и на концептите од истата дејност во Македонија, која се соочува со слични проблеми. Заради тоа, со редакциска обработка, го пренесуваме текстот кој е објавен на нашиот полски портал Franchising.pl.

Веднаш решивме да воспоставиме платформа за виртуелни online предавања, односно часовите да ги држиме преку интернет – вели, на почетокот од разговорот, Тоња Бохињска (Tonia Bochińska), сосопственик и извршен директор на Early Stage, еден од најуспешните синџири на училишта за англиски јазик во Полска.

Online платформа

Првите две седмици од прекинот на наставата во образовните институции, Early Stage го подготви првото видео и интерактивни материјали за online предавања и се определи за online платформа, преку која се ќе се организира.

За само четири дена се беше подготвено. Од тогаш, континуирано подготвуваме нови материјали, ги поставуваме на online платформата. Клиентите ги добиваат кодовите преку кои пристапуваат кон оваа платформа, со што добиваат можност да ги користат нашите едукативни материјали – објаснува Бохињска.

За тоа време наставниците и предавачите кои работаат во Early Stage, се подготвуваат и за online предавања кои ќе се реализираат во живо. Наставата ќе се одржува два пати во неделата за секоја група, како што било и пред вонредната состојба. Разликата е во тоа што учениците и предавачите наместо во училница, сега ќе комуницираат преку посебна видео-конференциска платформа, избрана и купена од Early Stage.

Првите две седмици од воведувањето на вонредните мерки, предавачите имаа време да се запознаат со платформата  која ќе ја применуваат, да ги развијат методите со кои најдобро ќе ги организираат предавањата на мрежата, да одржат подготвителни лекции. Како што се одвива работата, нашата одлука е тие за целото време и за целиот ангажман да бидат редовно исплатувани, како што беше случај и во нормалните услови на работење – нагласува Тоња Бохињска.

Нашиот тим за маркетинг напорно работи на промоција на новите активности. Никогаш не сме имале толку позитивни мислења на социјалните мрежи. Благодарение на достапните видео материјали, родителите сега гледаат како изгледа нашата работа и тоа ги прави задоволни, без оглед на моменталните случувања – додава Бохињска.

Директорката на Early Stage нагласува дека сите овие „кризни решенија“ се достапни на целата мрежа, за сите нивни приматели на франшизата. – Тоа покажува дека заедницата, особено во тешки состојби, е посилна од поединецот – вели Бохињска. – Секако, сите претприемачи се загрижени за иднината. Но, се трудиме да се снајдеме во овие нови околности, имајќи во вид, пред се, дека многу луѓе работат под нашиот бренд – нагласува таа. 

Франшизна мрежа

Во Полска моментно повеќе од 33.000 ученици посетуваат училиште за јазици во некоја  од околу 450 подружници на Early Stage од кои речиси сите се франшизни. Повеќето од примателите на франшизата од овој систем се учители и наставници, со претходно искуство во работењето со деца. 

Примателите на нашата франшиза добиваат обука за секој сегмент: методологија на наставата, маркетинг, администрација и човечки ресурси. Тие, исто така, ја имаат постојаната поддршка од нас, во делот на методологијата и програмата, околу административното работење, но и во делот кој се однесува на маркетинг, продажба и IT. Сите добиваат курикулум за деца на возраст од три до 18 години, како и оригинални наставни материјали – објаснува Изабела Мјешала (Izabela Mieszała) од Early Stage. - Know-how за управување со своите училишта за јазици е достапен  на интерната online платформа – додава таа. 

Early Stage како давател на франшиза осмисли франшизен систем кој на примателите им овозможува работењето да го започнат со релативно мало вложување кое се движи од 4000 до 5000 злоти (малку повеќе од 1000 евра) и главно се користи за локални промотивни кампањи. Online маркетингот го организира Early Stage како давател на франшизата. Се работи за такви вложувања бидејќи системот не бара отворање и водење на самостојни подружници (училишта). Всушност, наставата може да се одвива во изнајмени училници во класичните државни училишта, во термините кои го овозможуваат тоа. 

На почетокот од соработката, примателот на франшизата мора да уплати и депозит во износ од 2000 злоти (речиси 500 евра) кој му се враќа кога првата група посетители ќе го запише и започне курсот. Месечниот франшизен надомест изнесува 7% до 12% од приходот, а висината на процентуалниот надомест се намалува со зголемувањето на бројот на запишани ученици во училиштето.

 


Тоња Бохињска, директор на Early Stage / „Нашиот тим за маркетинг напорно работи на промоцијата на новите активности“
Игор Богојевиќ
Партнер

погледнете ги текстовите

Случајот на Edukido - што е неопходно за успех во едукативна франшиза? /23.01.2020

„Практиката покажува дека колку повеќе примателите на франшиза се потпираат на нашето искуство и препораки, толку им се подобри резултатите во работењето“ вели Ана Јурак, менаџер во одделението за деловни корисници на едукативниот концепт Edukido.

Брзото читање ја „освои“ и Македонија! /14.01.2020

Франшизниот систем „Училиште за брзо читање и мудро учење“ пристигнува и во нашата земја. Потпишан е договор за мастер франшиза.

Вложување во иднината на децата /30.09.2019

Образовниата институција Maple Bear повеќе години ја развива франшизната мрежа на своите градинки и училишта надвор од границите на Канада. Од овој септември 2019 година, Maple Bear ја отвори и првата градинка во Романија.

Образованието како глобален бизнис /08.10.2019

Канадскиот систем Maple Bear е еден од најголемите светски франшизи во областа на образованието. Што нуди оваа франшиза и кои би биле идеалните партнери во земјите од регионов, објаснува Јан Бидан, генерален директор за централна и источна Европа

Коцка, коцка, коцкичка... учиме со Едукидо /17.12.2019

Полскиот едукативен концепт Едукидо планира ширење на франшизната мрежа надвор од границите на Полска. Покрај национална мастер франшиза се нуди и одделна франшиза.

најчитани

Италија: бизнис искуства и решенија во време на COVID-19 /01.04.2020

Италија беше првата европска земја во која се појави новиот корона вирус. После неколку недели од епидемијата, ја анализираме економската состојба во Италија и мерките на Владата во Рим.

За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот /04.03.2020

Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

5 митови за франшизингот - да не направиме грешка во чекори... /11.03.2020

Има повеќе погрешни претпоставки за франшизингот, па не е ни чудно што луѓето кои размислуваат за купување франшиза, често ја менуваат одлуката. Ова се некои од најчестите заблуди...

популарно во форумот