Едукацијата се сели „онлајн“

Виртуелна настава по англиски / Во моментов не е возможно да се одржува класична настава - Early Stage преминува на online решение.
Среда
25.03.2020
Полскиот франшизен синџир на училишта за англиски јазик Early Stage не запре со работата и покрај затворањето на училиштата. Часовите ги одржуваат online. Дали и примателите на франшиза го користат ова решение?
 

Затворањето на училиштата, предизвикано од епидемијата на коронавирусот, во согласност со моментната одлука на полската влада, ќе трае до Велигден. Тоа услови и прекин на дополнителните активности на децата и во образовните институции – училиштата за странски јазици, спортот, информатиката, менталната аритметика и слично. Во борбата со опасноста од губење на приходот и клиентите, сопствениците на ваквите концепти мораа да изнајдат решенија во услови на криза.

Искуствата од Полска, земја со голем и развиен пазар, ќе им бидат од полза и на концептите од истата дејност во Македонија, која се соочува со слични проблеми. Заради тоа, со редакциска обработка, го пренесуваме текстот кој е објавен на нашиот полски портал Franchising.pl.

Веднаш решивме да воспоставиме платформа за виртуелни online предавања, односно часовите да ги држиме преку интернет – вели, на почетокот од разговорот, Тоња Бохињска (Tonia Bochińska), сосопственик и извршен директор на Early Stage, еден од најуспешните синџири на училишта за англиски јазик во Полска.

Online платформа

Првите две седмици од прекинот на наставата во образовните институции, Early Stage го подготви првото видео и интерактивни материјали за online предавања и се определи за online платформа, преку која се ќе се организира.

За само четири дена се беше подготвено. Од тогаш, континуирано подготвуваме нови материјали, ги поставуваме на online платформата. Клиентите ги добиваат кодовите преку кои пристапуваат кон оваа платформа, со што добиваат можност да ги користат нашите едукативни материјали – објаснува Бохињска.

За тоа време наставниците и предавачите кои работаат во Early Stage, се подготвуваат и за online предавања кои ќе се реализираат во живо. Наставата ќе се одржува два пати во неделата за секоја група, како што било и пред вонредната состојба. Разликата е во тоа што учениците и предавачите наместо во училница, сега ќе комуницираат преку посебна видео-конференциска платформа, избрана и купена од Early Stage.

Првите две седмици од воведувањето на вонредните мерки, предавачите имаа време да се запознаат со платформата  која ќе ја применуваат, да ги развијат методите со кои најдобро ќе ги организираат предавањата на мрежата, да одржат подготвителни лекции. Како што се одвива работата, нашата одлука е тие за целото време и за целиот ангажман да бидат редовно исплатувани, како што беше случај и во нормалните услови на работење – нагласува Тоња Бохињска.

Нашиот тим за маркетинг напорно работи на промоција на новите активности. Никогаш не сме имале толку позитивни мислења на социјалните мрежи. Благодарение на достапните видео материјали, родителите сега гледаат како изгледа нашата работа и тоа ги прави задоволни, без оглед на моменталните случувања – додава Бохињска.

Директорката на Early Stage нагласува дека сите овие „кризни решенија“ се достапни на целата мрежа, за сите нивни приматели на франшизата. – Тоа покажува дека заедницата, особено во тешки состојби, е посилна од поединецот – вели Бохињска. – Секако, сите претприемачи се загрижени за иднината. Но, се трудиме да се снајдеме во овие нови околности, имајќи во вид, пред се, дека многу луѓе работат под нашиот бренд – нагласува таа. 

Франшизна мрежа

Во Полска моментно повеќе од 33.000 ученици посетуваат училиште за јазици во некоја  од околу 450 подружници на Early Stage од кои речиси сите се франшизни. Повеќето од примателите на франшизата од овој систем се учители и наставници, со претходно искуство во работењето со деца. 

Примателите на нашата франшиза добиваат обука за секој сегмент: методологија на наставата, маркетинг, администрација и човечки ресурси. Тие, исто така, ја имаат постојаната поддршка од нас, во делот на методологијата и програмата, околу административното работење, но и во делот кој се однесува на маркетинг, продажба и IT. Сите добиваат курикулум за деца на возраст од три до 18 години, како и оригинални наставни материјали – објаснува Изабела Мјешала (Izabela Mieszała) од Early Stage. - Know-how за управување со своите училишта за јазици е достапен  на интерната online платформа – додава таа. 

Early Stage како давател на франшиза осмисли франшизен систем кој на примателите им овозможува работењето да го започнат со релативно мало вложување кое се движи од 4000 до 5000 злоти (малку повеќе од 1000 евра) и главно се користи за локални промотивни кампањи. Online маркетингот го организира Early Stage како давател на франшизата. Се работи за такви вложувања бидејќи системот не бара отворање и водење на самостојни подружници (училишта). Всушност, наставата може да се одвива во изнајмени училници во класичните државни училишта, во термините кои го овозможуваат тоа. 

На почетокот од соработката, примателот на франшизата мора да уплати и депозит во износ од 2000 злоти (речиси 500 евра) кој му се враќа кога првата група посетители ќе го запише и започне курсот. Месечниот франшизен надомест изнесува 7% до 12% од приходот, а висината на процентуалниот надомест се намалува со зголемувањето на бројот на запишани ученици во училиштето.

 


Тоња Бохињска, директор на Early Stage / „Нашиот тим за маркетинг напорно работи на промоцијата на новите активности“
Игор Богојевиќ
Партнер

погледнете ги текстовите

Бизнисот кој го прави светот подобар /09.07.2020

Мултидисциплинарното училиште School & School формирана во БиХ, од неодамна дејствува и во Бугарија. Франшизата е достапна и во други земји од регионот.

Сигурна поддршка во франшизното семејство /07.08.2020

Сплет на околности ги навел Воислав Пековиќ и Александра Милосавлевиќ да наместо во Белград, отворат училиште за ментална аритметика „Malac genijalac“ / „Малиот генијалец“ - во Скопје. Сега велат дека постои потенцијал за отворање на нови училишта во скоро сите градови во Македонија.

Нови млади претприемачи во Скопје: кои се тие и зошто избрале франшиза за образование за деца? /21.02.2020

Покрај примателите на мастер франшиза, на „Училиште за брзо читање и мудро учење“ се придружија и два одделни приматели на франшиза во Македонија!

Случајот на Edukido - што е неопходно за успех во едукативна франшиза? /23.01.2020

„Практиката покажува дека колку повеќе примателите на франшиза се потпираат на нашето искуство и препораки, толку им се подобри резултатите во работењето“ вели Ана Јурак, менаџер во одделението за деловни корисници на едукативниот концепт Edukido.

Брзото читање ја „освои“ и Македонија! /14.01.2020

Франшизниот систем „Училиште за брзо читање и мудро учење“ пристигнува и во нашата земја. Потпишан е договор за мастер франшиза.

најчитани

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Франшиза по мерка, за оние со стил! /26.11.2019

Бугарскиот бренд Brutale кој се карактеризира со елегантни машки костуми шиени по мерка, тргнува во експанзија во Европа. Приматели на франшиза бараат и меѓу претприемачите од овој Македонија.

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

популарно во форумот