Ширењето на знаењето без граници
Изминатата година донесе значајни успеси за едукативниот систем „Школа за брзо читање и мудро учење“. Продолжени се мастер-франшизните договори, како и соработката со индивидуалните франшизери во Северна Македонија, кои повеќе од пет години бележат успешни резултати. Овој континуиран успех е потврда за квалитетот и одржливоста на франшизниот модел, вели Мирослав Самарџиќ, еден од основачите и сопственици на концептот „Школа за брзо читање и мудро учење“.
Покрај тоа, системот се подготвува за понатамошна експанзија – во тек се подготовки за отворање на шест нови франшизни единици кои ќе започнат со работа во септември, и тоа во: Словенија (Целје), Хрватска (Ријека), Србија (Неготин), Босна и Херцеговина (Бијељина) и Северна Македонија (Скопје – Кисела Вода и Аеродром). – Тоа нè прави исклучително горди и претставува гаранција за квалитетот и одржливоста на нашиот франшизен систем – истакнува Самарџиќ.
Фактот што постојните франшизери со задоволство ги продолжуваат договорите сведочи за одржливоста и стабилноста на бизнисот. – Убедени сме дека нашите партнери се задоволни затоа што водат стабилен и профитабилен бизнис, кој има јасна мисија и позитивно влијае врз заедницата во која делуваат – вели Самарџиќ.
Новите франшизери се привлечени од сè поголемата потреба на пазарот за техниките што се применуваат во овие школи.
– Способноста за учење и стекнување нови знаења – learnability – станува една од најважните вештини на глобално ниво – вели нашиот соговорник. – Денес е многу тешко детето да се подготви за живот со конкретни вештини што ќе може да ги примени во иднина, затоа што пазарот на труд и неговите потреби постојано и динамично се менуваат. Токму затоа, способноста за учење ќе биде клучна вештина за совладување на предизвиците на иднината. Класичното образование сè потешко успева да одговори на таквите барања на современото општество – објаснува Самарџиќ.
И покрај големиот број франшизни единици, не доаѓа до заситување на пазарот, бидејќи на тоа прашање се обрнува особено внимание. – Нашиот бизнис модел се темели на принципот „една општина/град – една франшизна единица“, освен во поголемите градови како Белград, Загреб и Скопје. На тој начин, секој франшизер ужива територијална ексклузивност и станува единствен овластен претставник на нашиот систем на територијата дефинирана со франшизниот договор. Речиси во секоја општина или град каде што сè уште немаме своја канцеларија постои простор за понатамошно ширење – истакнува Самарџиќ.
Плановите за наредната година се амбициозни, како во однос на понатамошното ширење на франшизната мрежа низ целиот регион, така и во унапредувањето на содржините и понудата. – Босна и Херцеговина моментално ни е во фокус, бидејќи на тој пазар досега бевме најмалку присутни. Паралелно работиме и на унапредување на програмските содржини, нивно прилагодување на пазарот, воведување современи електронски училници, како и организирање натпревари во брзо читање и разбирање на прочитаниот текст– вели Мирослав Самарџиќ.
Сè уште има простор за „уште“
На пазарот на Северна Македонија, каде што „Школата за брзо читање и мудро учење“ е присутна од 2020 година, моментално работат девет центри. – Сега влегуваме во шестата година на соработка. Се изборивме со сите тешкотии, предизвици, пандемија, за оваа година да имаме лојални родители и деца кои се нашиот најголем „одење маркетинг“? и мотиватор за УШТЕ – вели Цанка Велкова, задолжена за развојот на оваа франшиза во Северна Македонија.
Следствено, „Школата за брзо читање и мудро учење“ продолжува да се шири на овој пазар. Планирано е отворање нови центри во поголемите градови ширум земјата, што претставува уште еден чекор кон остварување на мисијата – да им се помогне на децата од новата генерација да стекнат клучни вештини за иднината. – Нашите постоечки франшизери се мотивирани, хумани, визионери, и токму такви луѓе бараме и ги примаме во нашето франшизно семејство – истакнува Велкова.
Иако Северна Македонија е мал пазар, интересот за едукативни центри од ваков тип сè уште е голем. И покрај бројните франшизни центри, Велкова смета дека ниту еден не нуди уникатен концепт како што нуди „Школата за брзо читање и мудро учење“, што ги издвојува и привлекува сè поголем број ученици и франшизери.
– Нашата цел не е само локален успех, туку и поврзување на децата од различни земји преку заеднички активности. Се надеваме дека наскоро ќе организираме фестивал на натпревари за деца во Северна Македонија, каде нашите најмлади ќе се дружат и мотивираат со врсници од Србија, Хрватска, Словенија и други земји каде што нашиот систем е присутен. Овој настан ќе биде силен поттик и инспирација и за децата и за идните членови на нашите центри, затоа што заедно градиме заедница која го поддржува развојот и напредокот на децата од новата генерација – вели Велкова.

погледнете ги текстовите

Околностите ги натераа Војислав Пековиќ и Александра Милосављевиќ да отворат училиште за ментална аритметика „Малац генијалац“ во Скопје, наместо во Белград. Велат дека, потенцијал за отворање на нови училишта постои речиси во сите градови во Северна Македонија.
Франшизите од секторот за едукација на децата, продолжија да ги шират своите мрежи, дури и за време на пандемијата. Неколку системи веќе потпишаа франшизни договори и започнаа со деловна активност во земјите и од овој регион.
Покрај примателите на мастер франшиза, на „Училиште за брзо читање и мудро учење“ се придружија и два одделни приматели на франшиза во Македонија!
Франшизниот систем „Училиште за брзо читање и мудро учење“ пристигнува и во нашата земја. Потпишан е договор за мастер франшиза.
Франшизниот концепт „Училиште за брзо читање и мудро учење“ наменет главно за деца кои сакаат да научат брзо читање и техники на учење и помнење, пристига на пазарот во Хрватска.
најчитани

„Практиката покажува дека колку повеќе примателите на франшиза се потпираат на нашето искуство и препораки, толку им се подобри резултатите во работењето“ вели Ана Јурак, менаџер во одделението за деловни корисници на едукативниот концепт Edukido.
Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…
„Малец Генијалец“ е бренд познат низ целиот регион. На пазарот во Северна Македонија сѐ уште постои потенцијал за проширување на франшизната мрежа.
Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.