Секогаш на врвот

И оваа година  најуспешни
И оваа година најуспешни / McDonald’s не е прв франшизен систем кој се појавил во светот, но секако најмногу влијаел на индустријата на франшизингот
Петок
22.03.2019
Во последните 11 години, колку што FranchiseDirect ја објавува листата на 100 најуспешни франшизи во светот, само два бренда се менувале на самиот врв. Од оваа година еден е во блага предност.
 

Како што е наведено во овогодинешниот извештај на порталот FranchiseDirect, во рангирањето за 2019 вклучен е најголем број на франшизни системи до сега. Како и во претходните 10 години се користела сложена формула која оваа година дополнително е модифицирана. Имено, од сега формулата во предвид ја зема продажбата наместо вкупниот приход, додека зголемувањето на бројот на подружниците се мери во процети. – Иако делува инпресивно кога системот како што е KFC ќе отвори стотина франшизни ресторани годишно, уште повпечатливо е кога тоа ќе го направи нов и помал систем како што е, да речеме синџирот на фитнес клубови F45 – се наведува во извешрајот на FranchiseDirect. Заради споредба,  KFC  во франшизингот е речиси 70 години и има повеќе од 21.000 локации низ светот, додека F15 франшизата ја понуди само пред пет години и моментно има помалку од 1000 подружници.

Колку и да се факторите, како раст на деловните единици, продажбата, годините на  бавење со франшиза, степенот на стаблност, растот на мрежата и меѓународната експанзија, клучни за рангирањето, во формулата влегуваат и критериуми кои ги надминуваат простите бројки – во предвид се зема и колку давателот на франшиза им помага на своите идни приматели, како и тоа колку вложуваат системите во развојот на локалната заедница преку добротворни програми и донации.

Куриозитет со кој се одбележа годинешното издание е фактот дека претходните 11 години колку што FranchiseDirect  ја објавува листата на 100 најуспешни франшизи во светот, само два бренда го заземале првото место - McDonald’s  и  Subway.  До 2018 и двата на врвот биле по пет пати. Од годинава McDonald’s има благо водство. Податок кој заслужува внимание, особено ако се знае дека и двата бренда дури и во најтешките години од своето работење не забележале значителен пад на листата. Не треба да се заборави дека се работи за големи и влијателни системи кои поттикнати од силната конкуренција и потребите на младите и поизбирливи потрошувачи, минале низ многу системски промени – процес на модернизација, воведување на нови технологии, промена на имиџот, подобрување на квалитетот на менито, услугите и начинот на комуникација со потрошувачите.

Како и претходните години, најголемиот број од франшизните системи потекнуваат од Соединетите Американски држави, а најзастапени се системите од областа на гастрономијата и угостителството, ги има дури 40 – однос на силите кој веќе е најавен и распоредот на првите десет најуспешни франшизи. Најдобро пласиран франшизен систем кој не е од САД  е британскиот InterContinental (12. место), следуваат системите од Франција   – Auchan (16), Casino (19), Carrefour (20), Europcar (26); од Канада – H&R Block (32), Tim Hortons (33) и Yogen Fruz (94); од Јапонија – Kumon (21); Шведска – Husse (43); Шпанија – Dia (44), Lizzarran (61); Филипини – Jollibee (41); Јужна Кореа– Paris Baquette (75) и Eye Level Learning Center (75).  

Десетте најуспешни во 2019

  1. McDonald’s (ресторан за брза услуга, бургери)
  2. Burger King (ресторан за брза услуга, бургери)
  3. Pizza Hut (ресторан за брза услуга, пица)
  4. Marriott International (хотелиерство)
  5. KFC (ресторан за брза услуга, пилешко)
  6. Dunkin’ Donuts (ресторан за брза услуга, кафе, крофни, бургери)
  7. 7-Eleven (ланец на супермаркети)
  8. Subway (ресторан за брза услуга, сендвичи)
  9. Domino’s (ресторан за брза услуга, пица)
  10. Baskin-Robbins (сладолед)

Целата листа ТОП 100 Global Franchises можете да ја најдете ТУКА

 


најчитани

Франшизен пакет /17.07.2018

Франшизен пакет е основата на франшизниот систем, бидејќи го содржи комлетниот бизнис пакет кој го нуди сопственикот на франшизата.

Самопослужно перење, како и насекаде во светот /18.12.2018

Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.

Улога по мерка на големите играчи /26.02.2019

Со купувањето на мастер франшиза, примателите на франшизата од самиот почеток влегуваат во сериозна игра . Иако добивката во тој случај е поголема, многу поголеми се обврските.

СКОК ЗА ПРОФИТ /13.02.2019

Jump Planet, полскиот концепт на забавен парк со трамбулини нуди франшиза и во земјите од регионов. Што се очекува од примателите на франшиза?

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот know-how и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

популарно во форумот