Секогаш на врвот

И оваа година  најуспешни
И оваа година најуспешни / McDonald’s не е прв франшизен систем кој се појавил во светот, но секако најмногу влијаел на индустријата на франшизингот
Петок
22.03.2019
Во последните 11 години, колку што FranchiseDirect ја објавува листата на 100 најуспешни франшизи во светот, само два бренда се менувале на самиот врв. Од оваа година еден е во блага предност.
 

Како што е наведено во овогодинешниот извештај на порталот FranchiseDirect, во рангирањето за 2019 вклучен е најголем број на франшизни системи до сега. Како и во претходните 10 години се користела сложена формула која оваа година дополнително е модифицирана. Имено, од сега формулата во предвид ја зема продажбата наместо вкупниот приход, додека зголемувањето на бројот на подружниците се мери во процети. – Иако делува инпресивно кога системот како што е KFC ќе отвори стотина франшизни ресторани годишно, уште повпечатливо е кога тоа ќе го направи нов и помал систем како што е, да речеме синџирот на фитнес клубови F45 – се наведува во извешрајот на FranchiseDirect. Заради споредба,  KFC  во франшизингот е речиси 70 години и има повеќе од 21.000 локации низ светот, додека F15 франшизата ја понуди само пред пет години и моментно има помалку од 1000 подружници.

Колку и да се факторите, како раст на деловните единици, продажбата, годините на  бавење со франшиза, степенот на стаблност, растот на мрежата и меѓународната експанзија, клучни за рангирањето, во формулата влегуваат и критериуми кои ги надминуваат простите бројки – во предвид се зема и колку давателот на франшиза им помага на своите идни приматели, како и тоа колку вложуваат системите во развојот на локалната заедница преку добротворни програми и донации.

Куриозитет со кој се одбележа годинешното издание е фактот дека претходните 11 години колку што FranchiseDirect  ја објавува листата на 100 најуспешни франшизи во светот, само два бренда го заземале првото место - McDonald’s  и  Subway.  До 2018 и двата на врвот биле по пет пати. Од годинава McDonald’s има благо водство. Податок кој заслужува внимание, особено ако се знае дека и двата бренда дури и во најтешките години од своето работење не забележале значителен пад на листата. Не треба да се заборави дека се работи за големи и влијателни системи кои поттикнати од силната конкуренција и потребите на младите и поизбирливи потрошувачи, минале низ многу системски промени – процес на модернизација, воведување на нови технологии, промена на имиџот, подобрување на квалитетот на менито, услугите и начинот на комуникација со потрошувачите.

Како и претходните години, најголемиот број од франшизните системи потекнуваат од Соединетите Американски држави, а најзастапени се системите од областа на гастрономијата и угостителството, ги има дури 40 – однос на силите кој веќе е најавен и распоредот на првите десет најуспешни франшизи. Најдобро пласиран франшизен систем кој не е од САД  е британскиот InterContinental (12. место), следуваат системите од Франција   – Auchan (16), Casino (19), Carrefour (20), Europcar (26); од Канада – H&R Block (32), Tim Hortons (33) и Yogen Fruz (94); од Јапонија – Kumon (21); Шведска – Husse (43); Шпанија – Dia (44), Lizzarran (61); Филипини – Jollibee (41); Јужна Кореа– Paris Baquette (75) и Eye Level Learning Center (75).  

Десетте најуспешни во 2019

  1. McDonald’s (ресторан за брза услуга, бургери)
  2. Burger King (ресторан за брза услуга, бургери)
  3. Pizza Hut (ресторан за брза услуга, пица)
  4. Marriott International (хотелиерство)
  5. KFC (ресторан за брза услуга, пилешко)
  6. Dunkin’ Donuts (ресторан за брза услуга, кафе, крофни, бургери)
  7. 7-Eleven (ланец на супермаркети)
  8. Subway (ресторан за брза услуга, сендвичи)
  9. Domino’s (ресторан за брза услуга, пица)
  10. Baskin-Robbins (сладолед)

Целата листа ТОП 100 Global Franchises можете да ја најдете ТУКА

 


погледнете ги текстовите

Прилика за македонските франшизи да настапат на Franchise Expo Paris 2020! /10.02.2020

Се приближува најголемиот европски саем за франшиза - Franchise Expo Paris. Организаторите годинава подготвуваат специјален павилјон за концепти од Централна и Источна Европа. Исто така, се нуди можност за франшизните системи од нашиот регион.

Топ-500 американски франшизи според Entrepreneur: храната и натаму број 1... /04.02.2020

Анализата на листата на 500 најуспешни американски франшизи која ја подготвува и објавува списанието Entrepreneur покажува дека бизнисите поврзани со храна и натаму се меѓу најпосакуваните франшизи.

Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината /05.01.2020

Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.

Место на пазарот за познатата пицерија /31.12.2019

Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?

Храна и козметика од канабис - индустрија која "цути" /05.12.2019

Cbweed е италијански произведувач и дистрибутер на производи на база на коноп, кој своето производство го шири преку франшиза и е заинтересиран продажната мрежа да ја развива низ Европа.

најчитани

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Брзото читање ја „освои“ и Македонија! /14.01.2020

Франшизниот систем „Училиште за брзо читање и мудро учење“ пристигнува и во нашата земја. Потпишан е договор за мастер франшиза.

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Пример на добра пракса - во франшизингот, секогаш учиме едни од други /31.01.2020

Примателите на франшиза од брендот Husse од Јадранскиот (Адриатик) регион неодамна одржаа состанок во Белград и разменија искуства. Планираат да продолжат со вaквите средби.

Кога ќе се спојат пријатното и полезното /06.02.2019

Ивана Коприванац стана примател на Husse франшиза во пресуден момент во животот. Иако со досегашните резултати е задоволна, смета дека претприемачот секогаш мора да тежнее кон подобро.

популарно во форумот