Освежување во светот на накитот

Oxette / Освен Белград, франшизата за накит Окета е достапна и за други градови во Србија
Петок
20.07.2018
Оккета, грчки бренд на накит, часовници и други модни додатоци, работи повеќе од една година во Белград, а франшизата сега е достапна и за други градови во Србија.
 

Oxette, грчки бренд под кој го произведува, дистрибуира и продава накит, часовници и други модни додатоци, беше формирана во Атина во 1998 година и е во сопственост на компанијата Perideo S.A. Таа главно ја проширува својата малопродажна мрежа преку обезбедување на франшиза, но исто така и со отворање сопствени продавници.

Во Србија, Oxette функционира од април 2017 година. Мастер франшизата за територијата на Србија стана компанија Glamar, која е задолжена за понатамошно проширување на малопродажната мрежа на овој пазар. Првата продавница ја отвори Glamar во Големиот моден центар во Белград, а потоа и во Делта Сити. Сега се фокусира на проширување во другите градови на Србија, но претприемачи во близина на Белград, кои се размислува за отворање на продавница за накит, нуди франшиза модел на соработка.

Магда Моловска, генерален менаџер на Glamar, вели дека постојат две можности за соработка во зависност од локалниот пазар. - Ние им нудиме на заинтересираните претприемачи можност да отворат продавница, но исто така и агол на франшиза. Која е најдобрата опција ќе зависи од претходната анализа на локалниот пазар со цел да се донесе вистинската одлука. Сепак, во помалите градови во Србија сметаат дека е поголема веројатноста дека брендот Oxette прошири преку франшизата агол или да се отвори "острови" во рамките на трговски центри - објаснува мали клуч.

Секој е заинтересиран, вели тој, добредојде, но им даде приоритет на оние кои веќе имаат претприемачко искуство.

Магда Моловска вели дека Окета не наплатува надоместок за франшиза за влез, но примателот, секако, треба да има финансиски потенцијал. - Инвестиционата висина зависи од многу параметри, па затоа е тешко да зборуваме а приори. Кога станува збор за франшиза агол во рамките на постојните мулти-бренд, примачот треба да инвестира во мебел и дисплеи, кој чини околу илјада евра и тоа треба да се додаде инвестициски производи. Износот на количината ќе биде, ние ќе ги дефинираме со договор и врз основа на заеднички договор. Кога станува збор за "остров" во рамките на трговскиот центар, инвестициите се околу 600 евра по квадратен саем во самиот киоск, што додава инвестиции во производите. Кога станува збор за продавницата, можеме да зборуваме за тоа само по одредена истрага - објаснува таа.

Компанијата Glamari, како снабдувач на Oxette франшизи во Србија, идни партнери нуди постојана поддршка во однос на визуелни и маркетинг segmentu.Obuka и персонал за поддршка, исто така, вклучува, како и, како што вели во мали клуч, постојана комуникација во врска со дневниот бизнис и можните проблеми . Покрај тоа, маркетинг материјали постојано се ажурираат и се достапни на франшизерите.

На српскиот пазар има неколку брендови на накит и модни додатоци, а компанијата е свесна дека конкуренцијата станува посилна. Магда Моловска, сепак, верува дека Окета ќе се истакне на пазарот. - На прв поглед на Oxette спектар на накит и часовници, станува јасно дека ова е освежување во светот на накит, бидејќи тоа е мода накит дизајниран во комбинација на предмети од скапоцени метали, полу-скапоцени камења и кристали, и тоа по многу поволни цени - објаснува мали клуч зошто тој мисли нема да биде тешко за нив да се позиционираат и да ги продаваат.


Oxette / Моден накит дизајниран во комбинација од благородни метали, полу-скапоцени камења и кристали
Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Тимот како движечка сила /25.06.2019

Размислувате за ширење на дејноста со давање на франшиза? Се прашувате што е потребно за да се создаде стабилен франшизен систем? На самиот почеток потребен ви е тим кој ќе се занимава со оваа задача.

Замрзнати ролнички /11.06.2019

Франшизниот систем Icy Bobo, концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, предвидува проширување на мрежата низ Европа. Свои партнери бараат и во нашиот регион.

Силата на големото франшизно семејство /07.06.2019

Шведски Husse е еден од ретките франшизни системи кој својата мрежа ја развива во сите земји од регионот. Приматели на мастер франшиза од минатата година имаат и во Босна и Херцеговина.

Франшизно училиште во 21 век /23.05.2019

Канадскиот франшизен образовен систем Maple Bear започнува со развивање на мрежата во земјите од централна и источна Европа. Кој може да стане и што можат да очекуват примателите на оваа франшиза?

Подготвени за франшизинг /18.05.2019

Што да се предвиди и како да се подготви бизнисот за да биде „франшизен“

најчитани

CHIPAS ги поместува границите /27.03.2019

Сараевски CHIPAS отвори нов, репрезентативен објект кој под уште еден покрив ќе понуди се по што е познат – солено и слатко мени, специфичен ентериер, домашна атмосфера.

Од Дубровник во свет /23.01.2019

Директ Букер за кратко време стана бренд во Дубровник – не само како агенција за издавање приватно сместување, туку и компанија која ја промовира туристичката понуда на целиот регион. Своето знаење го преточија во франшиза.

Самопослужно перење, како и насекаде во светот /18.12.2018

Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.

Идеа за работа во заштитата на телефонот /27.04.2019

Американската франшиза Mobile Outfitters, специјализирана за услуги за заштита и стилизирање на мобилните телефони со квалитетна фолија, веќе неколку години работи во Хрватска и Србија. Бараат приматели за франшизата и во Македонија.

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

популарно во форумот