Освежување во светот на накитот

Oxette / Освен Белград, франшизата за накит Окета е достапна и за други градови во Србија
Петок
20.07.2018
Оккета, грчки бренд на накит, часовници и други модни додатоци, работи повеќе од една година во Белград, а франшизата сега е достапна и за други градови во Србија.
 

Oxette, грчки бренд под кој го произведува, дистрибуира и продава накит, часовници и други модни додатоци, беше формирана во Атина во 1998 година и е во сопственост на компанијата Perideo S.A. Таа главно ја проширува својата малопродажна мрежа преку обезбедување на франшиза, но исто така и со отворање сопствени продавници.

Во Србија, Oxette функционира од април 2017 година. Мастер франшизата за територијата на Србија стана компанија Glamar, која е задолжена за понатамошно проширување на малопродажната мрежа на овој пазар. Првата продавница ја отвори Glamar во Големиот моден центар во Белград, а потоа и во Делта Сити. Сега се фокусира на проширување во другите градови на Србија, но претприемачи во близина на Белград, кои се размислува за отворање на продавница за накит, нуди франшиза модел на соработка.

Магда Моловска, генерален менаџер на Glamar, вели дека постојат две можности за соработка во зависност од локалниот пазар. - Ние им нудиме на заинтересираните претприемачи можност да отворат продавница, но исто така и агол на франшиза. Која е најдобрата опција ќе зависи од претходната анализа на локалниот пазар со цел да се донесе вистинската одлука. Сепак, во помалите градови во Србија сметаат дека е поголема веројатноста дека брендот Oxette прошири преку франшизата агол или да се отвори "острови" во рамките на трговски центри - објаснува мали клуч.

Секој е заинтересиран, вели тој, добредојде, но им даде приоритет на оние кои веќе имаат претприемачко искуство.

Магда Моловска вели дека Окета не наплатува надоместок за франшиза за влез, но примателот, секако, треба да има финансиски потенцијал. - Инвестиционата висина зависи од многу параметри, па затоа е тешко да зборуваме а приори. Кога станува збор за франшиза агол во рамките на постојните мулти-бренд, примачот треба да инвестира во мебел и дисплеи, кој чини околу илјада евра и тоа треба да се додаде инвестициски производи. Износот на количината ќе биде, ние ќе ги дефинираме со договор и врз основа на заеднички договор. Кога станува збор за "остров" во рамките на трговскиот центар, инвестициите се околу 600 евра по квадратен саем во самиот киоск, што додава инвестиции во производите. Кога станува збор за продавницата, можеме да зборуваме за тоа само по одредена истрага - објаснува таа.

Компанијата Glamari, како снабдувач на Oxette франшизи во Србија, идни партнери нуди постојана поддршка во однос на визуелни и маркетинг segmentu.Obuka и персонал за поддршка, исто така, вклучува, како и, како што вели во мали клуч, постојана комуникација во врска со дневниот бизнис и можните проблеми . Покрај тоа, маркетинг материјали постојано се ажурираат и се достапни на франшизерите.

На српскиот пазар има неколку брендови на накит и модни додатоци, а компанијата е свесна дека конкуренцијата станува посилна. Магда Моловска, сепак, верува дека Окета ќе се истакне на пазарот. - На прв поглед на Oxette спектар на накит и часовници, станува јасно дека ова е освежување во светот на накит, бидејќи тоа е мода накит дизајниран во комбинација на предмети од скапоцени метали, полу-скапоцени камења и кристали, и тоа по многу поволни цени - објаснува мали клуч зошто тој мисли нема да биде тешко за нив да се позиционираат и да ги продаваат.


Oxette / Моден накит дизајниран во комбинација од благородни метали, полу-скапоцени камења и кристали
Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

DepilConcept доаѓа во Србија /11.03.2019

Португалскиот бренд во областа на долготрајното отстранување на влакната DepilConcept ја отвора првата франшизна клиника во Белград. Примателот на мастер франшизата најавува ширење на мрежата и јакнење на брендот.

Брзото читење го освојува регионот /01.03.2019

Франшизниот концепт „Училиште за брзо читање и мудро учење“ наменет главно за деца кои сакаат да научат брзо читање и техники на учење и помнење, пристига на пазарот во Хрватска.

Улога по мерка на големите играчи /26.02.2019

Со купувањето на мастер франшиза, примателите на франшизата од самиот почеток влегуваат во сериозна игра . Иако добивката во тој случај е поголема, многу поголеми се обврските.

Првиот чекор /20.02.2019

Coders Lab, најголемата мрежа на IT (информатичка технологија) училишта во Полска, за прв пат влегува на пазарот во овој дел од Европа. Франшизниот договор е потпишан за Романија. Франшизата им е достапна и на земјите од овој регион.

најчитани

Најдобрите партнери имаат воља да учат и работат /01.12.2018

За искуствата во франшизното работење разговараме со Ѓорѓе Станковиќ, сопственик на концептот Car Foil Shop

Од Дубровник во свет /23.01.2019

Директ Букер за кратко време стана бренд во Дубровник – не само како агенција за издавање приватно сместување, туку и компанија која ја промовира туристичката понуда на целиот регион. Своето знаење го преточија во франшиза.

Кога ќе се спојат пријатното и полезното /06.02.2019

Ивана Коприванац стана примател на Husse франшиза во пресуден момент во животот. Иако со досегашните резултати е задоволна, смета дека претприемачот секогаш мора да тежнее кон подобро.

Од хокеј до Сабвеј /05.03.2019

На почетокот бевме и загрижени – како ќе започнеме бизнис со кој никогаш не сме се занимавале! Меѓутоа сфативме дека купувањето на Subway франшизата значи дка ќе имаме постојана помош и поддршка – вели Петер Фрухауф, познат словачки хокеар.

Лесни раце градат франшиза /17.12.2018

Андреј Томљеновиќ од Осиек веќе четири години самостојно се бавел со вградување на авто-фолии. Размислувајќи за проширување на својот бизнис, дошол до Car Foil Shop.

популарно во форумот