Освежување во светот на накитот

Oxette / Освен Белград, франшизата за накит Окета е достапна и за други градови во Србија
Петок
20.07.2018
Оккета, грчки бренд на накит, часовници и други модни додатоци, работи повеќе од една година во Белград, а франшизата сега е достапна и за други градови во Србија.
 

Oxette, грчки бренд под кој го произведува, дистрибуира и продава накит, часовници и други модни додатоци, беше формирана во Атина во 1998 година и е во сопственост на компанијата Perideo S.A. Таа главно ја проширува својата малопродажна мрежа преку обезбедување на франшиза, но исто така и со отворање сопствени продавници.

Во Србија, Oxette функционира од април 2017 година. Мастер франшизата за територијата на Србија стана компанија Glamar, која е задолжена за понатамошно проширување на малопродажната мрежа на овој пазар. Првата продавница ја отвори Glamar во Големиот моден центар во Белград, а потоа и во Делта Сити. Сега се фокусира на проширување во другите градови на Србија, но претприемачи во близина на Белград, кои се размислува за отворање на продавница за накит, нуди франшиза модел на соработка.

Магда Моловска, генерален менаџер на Glamar, вели дека постојат две можности за соработка во зависност од локалниот пазар. - Ние им нудиме на заинтересираните претприемачи можност да отворат продавница, но исто така и агол на франшиза. Која е најдобрата опција ќе зависи од претходната анализа на локалниот пазар со цел да се донесе вистинската одлука. Сепак, во помалите градови во Србија сметаат дека е поголема веројатноста дека брендот Oxette прошири преку франшизата агол или да се отвори "острови" во рамките на трговски центри - објаснува мали клуч.

Секој е заинтересиран, вели тој, добредојде, но им даде приоритет на оние кои веќе имаат претприемачко искуство.

Магда Моловска вели дека Окета не наплатува надоместок за франшиза за влез, но примателот, секако, треба да има финансиски потенцијал. - Инвестиционата висина зависи од многу параметри, па затоа е тешко да зборуваме а приори. Кога станува збор за франшиза агол во рамките на постојните мулти-бренд, примачот треба да инвестира во мебел и дисплеи, кој чини околу илјада евра и тоа треба да се додаде инвестициски производи. Износот на количината ќе биде, ние ќе ги дефинираме со договор и врз основа на заеднички договор. Кога станува збор за "остров" во рамките на трговскиот центар, инвестициите се околу 600 евра по квадратен саем во самиот киоск, што додава инвестиции во производите. Кога станува збор за продавницата, можеме да зборуваме за тоа само по одредена истрага - објаснува таа.

Компанијата Glamari, како снабдувач на Oxette франшизи во Србија, идни партнери нуди постојана поддршка во однос на визуелни и маркетинг segmentu.Obuka и персонал за поддршка, исто така, вклучува, како и, како што вели во мали клуч, постојана комуникација во врска со дневниот бизнис и можните проблеми . Покрај тоа, маркетинг материјали постојано се ажурираат и се достапни на франшизерите.

На српскиот пазар има неколку брендови на накит и модни додатоци, а компанијата е свесна дека конкуренцијата станува посилна. Магда Моловска, сепак, верува дека Окета ќе се истакне на пазарот. - На прв поглед на Oxette спектар на накит и часовници, станува јасно дека ова е освежување во светот на накит, бидејќи тоа е мода накит дизајниран во комбинација на предмети од скапоцени метали, полу-скапоцени камења и кристали, и тоа по многу поволни цени - објаснува мали клуч зошто тој мисли нема да биде тешко за нив да се позиционираат и да ги продаваат.


Oxette / Моден накит дизајниран во комбинација од благородни метали, полу-скапоцени камења и кристали
Весна Лапчиќ
Уредник

најчитани

Што кога во Грција ќе кажеме еспресо? /14.12.2018

Кафето е кафе, но сепак, не е секогаш и секаде исто. Што претставува брендот MIKEL во Грција и зошто денес се смета за “чудо на угостителството”?

Најдобрите партнери имаат воља да учат и работат /01.12.2018

За искуствата во франшизното работење разговараме со Ѓорѓе Станковиќ, сопственик на концептот Car Foil Shop

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

Modeli širenja franšiznih sistema /25.10.2018

Секој франшизен систем бира или креира начин на меѓународна експанзија кој најмногу му одговара. Меѓутоа, мже да се каже дека постојат пет основни начини на ширење, односно модалитети во кои франшизните системи се присутни на пазарот. Како да се одбере вистинскиот?

Предности на франшизата /25.10.2018

Претприемачот кој сака да постане примател на франшиза и на тој начин се приклучи на франшизен систем, може да очекува низа предости

популарно во форумот