Самопослужно перење, како и насекаде во светот

LG Laundry Lounge
LG Laundry Lounge / Потребата за правни лица за ваков вид на услуги одамна постои во Белград, но дека истат станува сè повеќе и повеќе потребна и за физичките лица - како жители, така и за туристи кои ги има се повеќе
Вторник
18.12.2018
Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.
 

LG Laundry Lounge е франшизен концепт кој е првично промовиран во Њујорк, од каде што благодарение на компанијата Bijeli svijet, примател на франшизата за земјите од Источна Европа, прво пристигна во Загреб.

Примател на мастер франшизата и дистрибутер на LG машините за перење и сушење за територијата на Србија е компанијата VAT. Милан Лончаревиќ, сопственик и директор за нови проекти на компанијата, за Franchising порталите кажува дека со бизнисот на дистрибуција и сервисирање LG машини се бави две години, и дека истовремено имаат разговарано со многу зиантересирани претприемачи за отварање на франшизни перални. - Имавме многу барања, но неверојатно е тоа што луѓето во Србија многу сакаат да импровизираат, а кога станува збор за LG Laundry Lounge франшизата, стандардите се јасни и прецизни. Франшизата, како бизнис концепт сé уште не е разбирлива за сите, а јас мислам дека почитувањето на однапред поставените правила всушност води до успех. За среќа, постојат луѓе кои го разбираат ова и конечно е отворена првата франшизна LG перална во Белград - вели тој.

Пералницата во населбата Белвил ја отвори семејството Арсиќ, сопствениците на компанијата Laundrette. Велиборка Арсиќ вели дека таа и нејзиниот сопруг Дејан година дена размислувале да започнат бизнис, но преку бизнис модел на франшиза. - Година дена го следевме порталот за франшизинг и баравме нешто во што може да се пронајдеме. Во една прилика, кога носевме некои работи на хемиско чистење, зборувавме за тоа како во Белград не постои можност нешто да однесеш на перење и тоа да биде готово за 15 или 20 минути, како и дека не постојат самопослужни перални. Мојот сопруг се потсети дека на Franchising порталите има читано за франшизата LG Laundry Lounge - и така ние,  всушност сосема случајно, се одлучивме за оваа гранка - објаснува Велиборка Арсиќ.

Таа вели дека потребата за правни лица за ваков вид на услуги одамна постои во Белград, но дека истат станува сè повеќе и повеќе потребна и за физичките лица - како жители, така и за туристи кои ги има се повеќе во Белград. - Кога размислував за потребата, тргнав од самата себе. Мајка сум на три деца, цел живот работев во компании и ми остануваше многу малку време за себе. Мислам дека жените не мораат да седат дома и чекаат да машината заврши со перење,  бидејќи можат да направат многу повеќе паметни работи во тоа време. Затоа ја одбравме населбата Белвил, која поради близината на трговскиот центар и другите објекти нуди бројни можности. Самата перална е од салонски тип и во неа може да се седне и да се прочитаат весници, да се погледне ТВ, да се користи бесплатен Wi-Fi. Нашата цел беше да се подобри квалитетот на животот на луѓето, а на странците да им понудиме услуга која до сега ја немале во Белград, а да нашиот град го приближиме до светот - вели Велиборка Арсиќ.

Иако сé уште ја запознаваат јавноста со самопослужната перална, првите реакции според неа се позитивни и луѓето влегуваат да се распрашаат за новата услуга. За разлика од западните пазари, каде што воопшто нема вработени во ваков тип перална, во Белград секогаш ќе има некој што ќе им помогне со употребата на машините за перење. - Многу е едноставно да се користи, но во оваа фаза секогаш е потребно да се биде таму. Покрај тоа, поради локалната валута не можевме да воведеме плаќање со жетони, па затоа е неопходно некој да ја наплати услугата - објаснува таа.

Милан Лонкаревиќ верува дека постои потенцијал за отворање на перални во центарот на Белград, но и во Нови Сад, Ниш и Крагуевац. - Постојат луѓе кои се со напредно размислување за развој на бизнисот, особено оние кои имаат можност да патуваат и да видат како работите функционираат во странство. Сепак, реалноста е дека, кога го гледаме регионот, Словенија секогаш доминира, по што следат Хрватска, а потоа и Србија. Тоа е случај со трендовите во овој бизнис - заклучува тој.

Франшизниот систем на LG Laundry Lounge е заинтересиран за проширување на своето работење и во Македонија.


Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Преку франшиза во светот на гејмингот /08.04.2021

Да се води „Еспортс арена“ може да биде добра деловна можност, особено ако се купува франшиза од докажан концепт. Што нуди системот Friendly Fire и кои се условите кои што треба да ги исполнат потенцијалните приматели на оваа франшиза, ни открива сопственикот на овој концепт, Давид Косир.

Сервисите за перење алишта – сигурен бизнис /03.09.2020

LG Laundry Lounge, синџирот на пералници за алишта со самопослужување, наскоро ќе добие нови франшизни единици во Скопје, Љубљана и Прага. Давателот на франшизата со совет до своите приматели во време на COVID-19 задолжително да се придржуваат кон правилата.

Нови пералници на франшизната мапа - едноставно и профитабилно /17.02.2020

Мрежата на пералници за облека LG Laundry Lounge се шири во Хрватска. Оваа франшизна единица отворена е во Кастав, во близината на Ријека.

Создавање на нови искуства - оваа франшиза од регионот така го освојува светот! /02.12.2019

Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.

Мобилна апликација која ќе ви донесе профит /21.11.2019

ProfitApp International е сопственик на истоимената апликација во чија основа е програмата за лојалност, која ги поврзува компаниите од различни гранки со купувачите. Ова е прва црногорска франшиза која бележи експанзија во регионот.

најчитани

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

Нов ланец за обувки на Балканот /06.04.2022

Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.

популарно во форумот