Самопослужно перење, како и насекаде во светот

LG Laundry Lounge
LG Laundry Lounge / Потребата за правни лица за ваков вид на услуги одамна постои во Белград, но дека истат станува сè повеќе и повеќе потребна и за физичките лица - како жители, така и за туристи кои ги има се повеќе
Вторник
18.12.2018
Првата франшиза на LG Laundry Lounge е отворена во Србија, во населбата Белвил во Белград. Потенцијал за ширење на мрежата постои и во другите градови од Србија како и поширокиот регион.
 

LG Laundry Lounge е франшизен концепт кој е првично промовиран во Њујорк, од каде што благодарение на компанијата Bijeli svijet, примател на франшизата за земјите од Источна Европа, прво пристигна во Загреб.

Примател на мастер франшизата и дистрибутер на LG машините за перење и сушење за територијата на Србија е компанијата VAT. Милан Лончаревиќ, сопственик и директор за нови проекти на компанијата, за Franchising порталите кажува дека со бизнисот на дистрибуција и сервисирање LG машини се бави две години, и дека истовремено имаат разговарано со многу зиантересирани претприемачи за отварање на франшизни перални. - Имавме многу барања, но неверојатно е тоа што луѓето во Србија многу сакаат да импровизираат, а кога станува збор за LG Laundry Lounge франшизата, стандардите се јасни и прецизни. Франшизата, како бизнис концепт сé уште не е разбирлива за сите, а јас мислам дека почитувањето на однапред поставените правила всушност води до успех. За среќа, постојат луѓе кои го разбираат ова и конечно е отворена првата франшизна LG перална во Белград - вели тој.

Пералницата во населбата Белвил ја отвори семејството Арсиќ, сопствениците на компанијата Laundrette. Велиборка Арсиќ вели дека таа и нејзиниот сопруг Дејан година дена размислувале да започнат бизнис, но преку бизнис модел на франшиза. - Година дена го следевме порталот за франшизинг и баравме нешто во што може да се пронајдеме. Во една прилика, кога носевме некои работи на хемиско чистење, зборувавме за тоа како во Белград не постои можност нешто да однесеш на перење и тоа да биде готово за 15 или 20 минути, како и дека не постојат самопослужни перални. Мојот сопруг се потсети дека на Franchising порталите има читано за франшизата LG Laundry Lounge - и така ние,  всушност сосема случајно, се одлучивме за оваа гранка - објаснува Велиборка Арсиќ.

Таа вели дека потребата за правни лица за ваков вид на услуги одамна постои во Белград, но дека истат станува сè повеќе и повеќе потребна и за физичките лица - како жители, така и за туристи кои ги има се повеќе во Белград. - Кога размислував за потребата, тргнав од самата себе. Мајка сум на три деца, цел живот работев во компании и ми остануваше многу малку време за себе. Мислам дека жените не мораат да седат дома и чекаат да машината заврши со перење,  бидејќи можат да направат многу повеќе паметни работи во тоа време. Затоа ја одбравме населбата Белвил, која поради близината на трговскиот центар и другите објекти нуди бројни можности. Самата перална е од салонски тип и во неа може да се седне и да се прочитаат весници, да се погледне ТВ, да се користи бесплатен Wi-Fi. Нашата цел беше да се подобри квалитетот на животот на луѓето, а на странците да им понудиме услуга која до сега ја немале во Белград, а да нашиот град го приближиме до светот - вели Велиборка Арсиќ.

Иако сé уште ја запознаваат јавноста со самопослужната перална, првите реакции според неа се позитивни и луѓето влегуваат да се распрашаат за новата услуга. За разлика од западните пазари, каде што воопшто нема вработени во ваков тип перална, во Белград секогаш ќе има некој што ќе им помогне со употребата на машините за перење. - Многу е едноставно да се користи, но во оваа фаза секогаш е потребно да се биде таму. Покрај тоа, поради локалната валута не можевме да воведеме плаќање со жетони, па затоа е неопходно некој да ја наплати услугата - објаснува таа.

Милан Лонкаревиќ верува дека постои потенцијал за отворање на перални во центарот на Белград, но и во Нови Сад, Ниш и Крагуевац. - Постојат луѓе кои се со напредно размислување за развој на бизнисот, особено оние кои имаат можност да патуваат и да видат како работите функционираат во странство. Сепак, реалноста е дека, кога го гледаме регионот, Словенија секогаш доминира, по што следат Хрватска, а потоа и Србија. Тоа е случај со трендовите во овој бизнис - заклучува тој.

Франшизниот систем на LG Laundry Lounge е заинтересиран за проширување на своето работење и во Македонија.


Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Создавање на нови искуства - оваа франшиза од регионот така го освојува светот! /02.12.2019

Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.

Мобилна апликација која ќе ви донесе профит /21.11.2019

ProfitApp International е сопственик на истоимената апликација во чија основа е програмата за лојалност, која ги поврзува компаниите од различни гранки со купувачите. Ова е прва црногорска франшиза која бележи експанзија во регионот.

Успехот не е илузија /22.05.2019

Иако приватните музеи на Балканот се вистинска реткост, „Музејот на илузии“ отворен пред три години во Загреб веднаш стана хит.

Идеа за работа во заштитата на телефонот /27.04.2019

Американската франшиза Mobile Outfitters, специјализирана за услуги за заштита и стилизирање на мобилните телефони со квалитетна фолија, веќе неколку години работи во Хрватска и Србија. Бараат приматели за франшизата и во Македонија.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

најчитани

Дали сте за суши? /07.11.2019

Sushi by A's, франшизен концепт кој се заснова на подготовка и продажба на суши во рамките на трговски ланци, ја прошири мрежата во Хрватска и Словенија и најавува влез на нови пазари.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Италија: бизнис искуства и решенија во време на COVID-19 /01.04.2020

Италија беше првата европска земја во која се појави новиот корона вирус. После неколку недели од епидемијата, ја анализираме економската состојба во Италија и мерките на Владата во Рим.

За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот /04.03.2020

Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска

Од хокеј до Сабвеј /05.03.2019

На почетокот бевме и загрижени – како ќе започнеме бизнис со кој никогаш не сме се занимавале! Меѓутоа сфативме дека купувањето на Subway франшизата значи дека ќе имаме постојана помош и поддршка – вели Петер Фрухауф, познат словачки хокеар.

популарно во форумот