Брзото читење го освојува регионот

Примател на мастер франшизата „Училиште за брзо читање и мудро учење“ за територијата на Хрватска е Центарот за подучување ХЕЛЕНА
Примател на мастер франшизата „Училиште за брзо читање и мудро учење“ за територијата на Хрватска е Центарот за подучување ХЕЛЕНА / На сликата се Хрвоје Ткалчиќ, Часлав Манчиќ, Хелена Ткалчиќ и Мирослав Самарџиќ
Петок
01.03.2019
Франшизниот концепт „Училиште за брзо читање и мудро учење“ наменет главно за деца кои сакаат да научат брзо читање и техники на учење и помнење, пристига на пазарот во Хрватска.
 

Хрвоје и Хелена Ткалчиќ решиле да се впуштат во претприемачките води, па затоа во Велике Горице во Хрватска отвориле „Центар за подучување ХЕЛЕНА“ кој ќе нуди специфични образовни програми наменети за деца. Еден од програмите кои ги одбрале е и „Училиште за брзо читање и мудро учење“ со кој потпишале договор за мастер франшиза.

- Барајќи  такви и слични програми за нашите деца во Велика Горица, не успеавме да пронајдеме ништо слично. Тоа ни даде идеа и не мотивираше да отвориме сопствена компанија, односно Центар за подучување во кој би вклучиле повеќе програми наменети за децата и со чија помош тие би го учеле тоа што класичните училишни програми не им го овозможуваат: зголемување на нивото на фокусираност, концентрација и самодоверба, совладување на техниките за брзо читање, ефикасно учење и успешна презентација на наученото. Тоа се важни вештини со кои така едуцираните деца во голема мерка би се разликувале од своите врсници - објаснува Хрвоје Ткалчиќ.

Иако не им недостасува идеа, за почеток одлучиле да земат две франшизи. Едната од нив е „Училиште за брзо читање и мудро учење“.  – Ќе развиваме и сопствени програми. Имаме многу идеи. Но, ни се чинеше дека франшизингот е добар избор за некој  кој започнува со претприемништво. Напоредно со тоа, ја следевме работата на сопствениците на концептот  „Училиште за брзо читање и мудро учење“ Мирослав Самарџиќ и Часлав Манчиќ. Видовме дека концептот е разработен до најситни детали заради што и сме уверени дека ќе постигне успех и на Хрватскиот пазар – вели Ткалчиќ.

Велика Горица, напоменува тој, е поволна средина за претприемништво. Тоа е шести по големина град во Хрватска, во близината  е на Загреб, има многу мали претприемачи, но и млади семејства,  што секако  одговара на концептите од областа на образованието.

Хрвоје и Хелена Ткалчиќ наскоро ќе започнат со бесплатни работилници преку кои децата и нивните родители ќе ги запознаат со програмата на „Училиште за брзо читање и мудро учење“. Со полн капацитет, училиштето ќе започне со работа од новата учебна година.

Мирослав Самарџиќ, кој е еден од идејните творци на „Училиште за брзо читање и мудро учење“ вели дека е многу задоволен од ширењето на овој франшизен систем, а особено е горд за неговото ширење во земјите од регионот. Имено, покрај мастер договорот потпишан за територијата на Хрватска, на почетокот од февруари започна со работа и училиште во Источно Сараево (се работи за single-unit франшиза), а договор е потпишан и со одделен примател во Црна Гора. Тоа училиште со работа ќе започне во април.

- Секојдневно добиваме прашања за франшиза од Србија и регионот. Задоволни сме од интересот и постигнатото. Во БиХ и Црна Гора потпишавме одделни франшизи бидејќи сметавме дека тоа ни се подостапни пазари, а такви беа и барањата на примателите на франшиза. Што се однесува до пазарот во Хрватска, сепак се работи за пазар на Еврпската унија и мислам дека сами без примател на мастер франшиза не би можеле  да направиме значајни резултати - објаснува Мирослав Самарџиќ.

Примателот на франшиза добива целосно знаење поврзано со развојот на ова училиште како материјали, вработување на едукатори, маркетинг, опремување на училниците. Материјалите во „Училиште за брзо читање и мудро учење“ тематски се прилагодени на децата. За време на часовите на развивње на  техники на учење, тие носат и свои лекции. Целта е децата да научат како со што помалку напор да постигнат подобри резултати. Кога станува збор за брзо учење, за време на целата програма, сите текстови кои се читаат се приближно со иста тежина за да се следи напредувањето. На две недели се мери напредокот во брзо читање и нивото на разбирање.

Неопходни инфраструктурни услови се училници опремени со клупи и столици, компјутер, печатач, телевизор или проектор. Во помалите градови доволна е една училница, а во поголемите две. Добро е ако тие се наоѓаат во подрачје каде децата веќе доаѓаа и каде има слични активности.

Во Србија моментно работат 11 „Училишта за брзо читање и мудро учење“, во БиХ и Црна Гора, како што веќе споменавме, по една.

 


Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Нови млади претприемачи во Скопје: кои се тие и зошто избрале франшиза за образование за деца? /21.02.2020

Покрај примателите на мастер франшиза, на „Училиште за брзо читање и мудро учење“ се придружија и два одделни приматели на франшиза во Македонија!

Случајот на Edukido - што е неопходно за успех во едукативна франшиза? /23.01.2020

„Практиката покажува дека колку повеќе примателите на франшиза се потпираат на нашето искуство и препораки, толку им се подобри резултатите во работењето“ вели Ана Јурак, менаџер во одделението за деловни корисници на едукативниот концепт Edukido.

Брзото читање ја „освои“ и Македонија! /14.01.2020

Франшизниот систем „Училиште за брзо читање и мудро учење“ пристигнува и во нашата земја. Потпишан е договор за мастер франшиза.

Образованието како глобален бизнис /08.10.2019

Канадскиот систем Maple Bear е еден од најголемите светски франшизи во областа на образованието. Што нуди оваа франшиза и кои би биле идеалните партнери во земјите од регионов, објаснува Јан Бидан, генерален директор за централна и источна Европа

Коцка, коцка, коцкичка... учиме со Едукидо /17.12.2019

Полскиот едукативен концепт Едукидо планира ширење на франшизната мрежа надвор од границите на Полска. Покрај национална мастер франшиза се нуди и одделна франшиза.

најчитани

Италија: бизнис искуства и решенија во време на COVID-19 /01.04.2020

Италија беше првата европска земја во која се појави новиот корона вирус. После неколку недели од епидемијата, ја анализираме економската состојба во Италија и мерките на Владата во Рим.

За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот /04.03.2020

Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

5 митови за франшизингот - да не направиме грешка во чекори... /11.03.2020

Има повеќе погрешни претпоставки за франшизингот, па не е ни чудно што луѓето кои размислуваат за купување франшиза, често ја менуваат одлуката. Ова се некои од најчестите заблуди...

популарно во форумот