Замрзнати ролнички

Icy Bobo / Сладолед на тајландски начин и во овој дел од Европа – сега и како можност за отпочнување бизнис
Вторник
11.06.2019
Франшизниот систем Icy Bobo, концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, предвидува проширување на мрежата низ Европа. Свои партнери бараат и во нашиот регион.
 

Приказната за Icy Bobo сладоледите е од зимата 2015 година кога Рок Јакше и Лариса Цасар од Словенија патувале во Тајланд каде за прв пат виделе штандови за сладолед кој се подготвува и послужува во форма на ролнички. Овие зарзнати ролнички преставуваат специфичен начин на подготовка на сладолед и настанале токму во оваа азисказемја. Од останатите ги издвојува тоа што се подготвуваат  на самото место, пред купувачите. На змрзната плоча се сецка и меша основата за сладолед со други состојки, а потоа со шпакла се прават ленти и се формираат ролници од сладолед.

Веднаш се вљубивме во концептот и одлучивме да го преставиме во Европа. Пролетта 2016 година продажна единица  е отворена во Љубљана, Словенија. Веднаш станавме хит – вели Рок Јакше, еден од идејните творци на концептот.

Благодарејќи на одличните реакции на потрошувачите, но и заради тоа што за кусо време почнале да им се јавуваат претприемачи заинтересирани за концептот, одлучиле да осмислат и понудат франшиза.  Следната година отвориле уште едно сопствено продажно место во Љубљана и една франшиза во Марибор. Набргу отворени се две франшизи во Хрватска и една во Германија.

Го сменивме концептот за правење на сладолед и внесовме свежи состојки: овошје, зачини, чоколадо, суво овошје, додатоци,зелен чаj,  кои ги сечкаме и ги подготвуваме на самото место за секој потрошувач одделно. Основата се подготвува секојдневно без вештачки бои и ароми. Ролничките рачно се прават, а има неограничен број на состојки како и различни основи – веганска, млечна, со јогурт. Така  целосно го сменивме изгледот и вкусот на традиционалниот сладолед. Icy Bobo  ролничките не само што се вкусни, туку се и вистински мали уметнички креации. Интересно е тоа што замрзнатите ролнички станаа најмногу фотографиран сладолед во светот – вели Рок Јакше.

Квалитетниот производ е тука, а кога станува збор за самиот франшизен модел, Јакше вели  дека успешноста во работата ја потврдиле на три пазари. – На нашите приматели на франшиза им даваме единствени продажни штандови кои се комбинација на луксузниот дизајн и функционалноста. Можат да сметаат и на големопродажни цени за репроматеријалите, поддршка во маркетингот и рекламирањето на социјалните мрежи, но и постојана поддршка за сите прашања. Секако овој модел подразбира и обука за продавачите, оперативен прирачник со детални појаснувања за процесот на работа, како и дополнителни инструкции поврзани со секојдневното работење. Кога станува збор за самиот сладолед, се работи за италијански премиум суровини, а примателот добива и наши рецепти. Пакетот вклучува и брендирани пакувања и работни униформи. – објаснува Јакше.

Icy Bobo бара два вида на приматели на франшиза. Првите би биле приматели на одделна франшиза, луѓе без претходно претприемничко искуство, но кои имаат силна желба да работат и учат. Втората група  се претприемачи заинтересирани за кобрендирање  кои веќе имат продавница или компатибилен бизнис. – Сепак би сакале да ја прошируваме дејноста и со помош на мастер франшиза. Примател на мастер франшиза  би требало да биде некој кој вистински е подготвен и способен да ја развива мрежата на подрачјето на целата држава. Всушност, подготвени сме во Европа и во земјите од Балканот да ја шириме мрежата на различни начини – вели тој.

Тој додава дека Icy Bobo  би можел да биде добар семеен бизнис таму каде што сезоната на сладолед трае подолго, но може да се смести и во затворен простор со што примателот на франшиза би можел да работи цела година. Исто така, според неговите зборови ова е и одлична можност за дополнителен приход, со оглед на тоа што штандот е мобилен и може да се користи само во текот на летото.


Мобилни и атрактивни / Штандовите можат да бидат поставени на отворено за време на топлите месеци, но и во затворен простор, ако примателот сака да работи целата година
Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Кога кафето ќе стане повеќе од задоволство /12.08.2021

Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.

CHIPAS пристигна во градот Високо, БиХ /29.04.2021

Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

Icy Bobo од сега е YORTIE /20.07.2019

Франшизниот систем Icy Bobo, како концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, во целост е ребрендиран. Сега работи под брендот YORTIE.

најчитани

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Нов ланец за обувки на Балканот /06.04.2022

Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.

Бескрајна приказна /19.07.2018

Митко Андонов ја развива франшизата Jumping Clay во Македонија. Во нашиот разговор тој ни открива каде го гледа најголемиот потенцијал и кои се неговите приоритети во бизнисот.

Право на територијална ексклузивност /16.07.2021

Што подразбира „територијалната ексклузивност“ во франшизингот? Како функционира во пракса? Дали постојат ограничувања и зошто е значајна?

популарно во форумот