Icy Bobo од сега е YORTIE

Сопственикот Рок Јакше вели дека одлучиле да го ребрендираат концептот, бидејќи сакале да го издигнат брендот, а притоа на сите елементи од концептот да им дадат полуксузна нота. – Го издигнавме брендот на повисоко ниво. Исто така, ја проширивме и палетата на производи, а започнаа да ни пристигнуваат барања за отворање на единици кои би работеле преку целата година. Сето тоа, го предизвикаа ребрендирањето на концептот и создавањето на YORTIE – објаснува Рок Јакше.
Постоечките мобилни франшизни единици, како што вели, веќе се ребрендирани.
Покрај сладоледот кој се подготвува на специфичен начин, пред самите купувачи, сега се нудат и мини палачинки кои се преливаат со различни преливи, а се нудат и два вида на здрави пијалоци, кафе и YORTIE слатки.
Ребрендирањето и новите производи не се единствените новитети во концептот на YORTIE франшизата. Имено, покрај мобилниот штанд за продажба на сладолед, примателите на франшизата од сега можат да отворат и класична продавница која би работела преку целата година. Осмислени се повеќе модели на продажни места – продавници на улица со и без места за седење, како и класични продавници со пултови во трговските центри. Се препорачува локалот да се отвори во централните и туристички зони, трговски центри, во паркови кои се посетувани од деца, млади и семејства, кои се и главната целна група на брендот YORTIE.
YORTIE во Словенија и Хрватска има по две единици, во Германија една, а нови приматели на франшиза се бараат низ цела Европа.
погледнете ги текстовите

Cofix, ланецот на кафетерии со поволни цени, се појави на израелскиот пазар како сериозен конкурент на Starbucks. Денес, по постигнатите завидни резултати на постоечките пазари, имаат намера да го прошират својот бизнис низ цела Европа.
Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.
Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.
Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?
Франшизниот систем Icy Bobo, концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, предвидува проширување на мрежата низ Европа. Свои партнери бараат и во нашиот регион.
најчитани

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…
За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?
Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.
Андреј Томљеновиќ од Осиек веќе четири години самостојно се бавел со вградување на авто-фолии. Размислувајќи за проширување на својот бизнис, дошол до Car Foil Shop.