Промени
Промени / Покрај мобилниот штанд за продажба на сладолед, примателите на франшизата од сега можат да отворат и класична продавница која би работела преку целата година
Сабота
20.07.2019
Франшизниот систем Icy Bobo, како концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, во целост е ребрендиран. Сега работи под брендот YORTIE.
 

Сопственикот Рок Јакше вели дека одлучиле да го ребрендираат концептот, бидејќи сакале да го издигнат брендот, а притоа на сите елементи од концептот да им дадат полуксузна нота. – Го издигнавме брендот на повисоко ниво. Исто така, ја проширивме и палетата на производи, а започнаа да ни пристигнуваат барања за отворање на единици кои би работеле преку целата година. Сето тоа, го предизвикаа ребрендирањето на концептот и создавањето на YORTIE – објаснува Рок Јакше.

Постоечките мобилни франшизни единици, како што вели, веќе се ребрендирани.

Покрај сладоледот кој се подготвува на специфичен начин, пред самите купувачи, сега се нудат и мини палачинки кои се преливаат со различни преливи, а се нудат и два вида на здрави пијалоци, кафе и YORTIE слатки.

Ребрендирањето и новите производи не се единствените новитети во концептот на YORTIE франшизата. Имено, покрај мобилниот штанд за продажба на сладолед, примателите на франшизата од сега можат да отворат и класична продавница која би работела преку целата година. Осмислени се повеќе модели на продажни места – продавници на улица со и без места за седење, како и класични продавници со пултови во трговските центри. Се препорачува локалот да се отвори во централните и туристички зони, трговски центри, во паркови кои се посетувани од деца, млади и семејства, кои се и главната целна група на брендот YORTIE.

YORTIE во Словенија и Хрватска има по две единици, во Германија една, а нови приматели на франшиза се бараат низ цела Европа.


Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Војна на пилешките сендвичи /19.03.2020

McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.

За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот /04.03.2020

Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска

Одличниот Surf’n’Fries е веќе во Белград. Дали наскоро го гледаме и во Скопје? /13.02.2020

Ланецот ресторани Surf’n’Fries, познат по помфритот, необичните сосови и оригиналната амбалажа, пристигна и во соседството. Првиот ресторан од овој франшизен ланец отворен е во Белград.

Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината /05.01.2020

Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.

Замрзнати ролнички /11.06.2019

Франшизниот систем Icy Bobo, концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, предвидува проширување на мрежата низ Европа. Свои партнери бараат и во нашиот регион.

најчитани

Дали сте за суши? /07.11.2019

Sushi by A's, франшизен концепт кој се заснова на подготовка и продажба на суши во рамките на трговски ланци, ја прошири мрежата во Хрватска и Словенија и најавува влез на нови пазари.

LG Салон за перење /19.03.2019

Во ритамот на животните промени – помалку време, помал животен простор и големи сметки за струја, не е за изненадување кога новите бизнис концепти се издигнуваат, искористувајќи ја ваквата ситуација како поволна прилика која води кон основање нов бренд - сервис за перење.

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Од хокеј до Сабвеј /05.03.2019

На почетокот бевме и загрижени – како ќе започнеме бизнис со кој никогаш не сме се занимавале! Меѓутоа сфативме дека купувањето на Subway франшизата значи дека ќе имаме постојана помош и поддршка – вели Петер Фрухауф, познат словачки хокеар.

популарно во форумот