Заработи на евтино кафе
- Се започна на едно од моите патувања низ Израел - се присетува Ави Кач, основачот на Cofix. - Застанавме на бензинска пумпа, за да купиме нешто за освежување. Во џебот имав 50 шекели (околу 700 денари). Нарачав кафе и сендвич, а мојот пријател нарача ладно кафе и пакетче гуми за џвакање. Меѓутоа, кога ја добивме сметката, морав да се вратам во автомобилот по повеќе пари... - раскажува Кац.
- Во тој момент се запрашав зошто кафето и сендвичот чинат толку многу! Некој кој е постојано на пат и има желба да испие повеќе од една шолја кафе на ден и дополнително да изеде мал оброк, би требало да потроши 2.500 шекели месечно (повеќе од 35.000 денари) - вели Кац.
Така, во 2013 година го дизајнираше и лансираше Cofix - синџирот на кафетерии во кои ќе се служи квалитетно кафе по многу поволни цени. На домашниот пазар беа речиси без конкуренција и не е чудно што Cofix продава повеќе од 150.000 шолји кафе дневно, преку 350 кафулиња во Израел, Русија, Белорусија и Полска.
Шоља кафе првично чинеше околу еден долар (околу 50 денари), што предизвика вистински метеж на пазарот, но и обезбеди на компанијата лојални клиенти. Сепак, поради зголемените трошоци, компанијата мораше да ги зголеми цените во 2017 година за да остане во игра. - За тие неколку години кириите и платите во Израел се зголемија за 15%. Висината на минималната плата се зголеми за двапати. Дополнително, се зголемија и цените на основните суровини, така што потегот беше повеќе од оправдан. Направивме револуција и во исто време не ги покачивме многу цените. Сè уште се под реалната цена на производот - објаснува Кац.
Во Cofix кафето е повеќе од двојно поевтино во споредба со цените на главните конкуренти. Покрај тоа, синџирот продава и други производи - цедени сокови, шејкови, колачи, пецива, сендвичи, салати, тестенини... - исто така по цени кои се пониски од пазарниот просек.
И франшизата по поволна цена
Водени од принципот „квалитет по прифатлива цена“, ланецот брзо се прошири во Израел и Русија. Компанијата сега е фокусирана на пазарите во Источна Европа и бара партнери кои ги делат истите вредности кога станува збор за кафетерии - од цената и квалитетот на производите, па се до изгледот и декорацијата на просторот.
Името, понудата и едноставната црно-бела естетика му помогнаа на Cofix да стане многу препознатлив бренд. Од компанијата посочуваат дека развиле бизнис модел отпорен на кризи, кој се базира на основниот принцип - квалитетна понуда по пристапни цени. За инвеститорите и примателите на франшизата, е достапен широк опсег на флексибилни формати, како и модел на фиксни цени што доаѓа со сеопфатната деловна поддршка од страна на Cofix Group. Познато е дека компанијата нуди попуст на новите партнери за франшизата.
Поддршка за примателите на франшизата
- Константна стручна поддршка и „теренска“ помош
- Надзорен систем
- Современи ИТ решенија
- Маркетинг на социјални медиуми
- Изработка на програма за лојалност и апликации за мобилни телефони (Apple, Android)
Основни барања на системот
Критериуми за кандидатот:
- Не е потребно искуство во угостителска дејност
- Кандидатот треба да го почитува партнерскиот однос, дисциплина, како и разбирање на основните правила на работењето
Критериуми за отварање на кафетерија:
- Истакната локација во централни градски зони
- Предна страна на локалот да биде свртена кон улица или на агол
- Површина на локалот од 30 до 250 м2
- Минимална ширина на локалот 3,7 м
Очекуван износ на инвестиција
За отварање на кафетерија под Cofix франшиза е потребно помеѓу 35.000 и 65.000 евра. Точниот износ зависи од големината на просторот и обемот на активности потребен за прилагодување на објектот за нудење на угостителски услуги, најчесто околу 45.000 евра.
- Инвестиција – 35.000 евра
- Влезен франшизен надоместок – 6.500 евра
- Маркетинг – 2% од прометот
- Месечен франшизен надоместок – 6% од прометот.

погледнете ги текстовите

Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.
Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?
Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?
Франшизниот систем Icy Bobo, како концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, во целост е ребрендиран. Сега работи под брендот YORTIE.
Франшизниот систем Icy Bobo, концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, предвидува проширување на мрежата низ Европа. Свои партнери бараат и во нашиот регион.
најчитани

Турскиот малопродажен синџир FLO планира четирикратно да го зголеми бројот на продавници со франшиза ширум светот до 2023 година. На мапата на франшизата се и земјите од овој регион.
Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…
Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.
Discovery Day ( Ден за запознавање) е вообичаерн термин, но и „обичај“ во многу земји во кои франшизната форма на водење бизнис е многу развиена. Наједноставно, Discovery Day е ден во кој, како заинтересиран кандидат за купување франшиза, за прв пат, „во живо“ се запознавате со франшизниот систем. И обратно!
За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?