Sushi by A's / Мрежата се проширува и во Словенија/Осмата франшизна единица од концептот Sushi by A's неодамна е отворена во Љубљана
Четврток
07.11.2019
Sushi by A's, франшизен концепт кој се заснова на подготовка и продажба на суши во рамките на трговски ланци, ја прошири мрежата во Хрватска и Словенија и најавува влез на нови пазари.
 

Во главниот град на Словенија неодамна е отворена осмата франшизна единица на концептот Sushi by A's, концепт кој во овој регион пристигна пред пет години од Соединетите Американски Држави. Примател на мастер франшизата тогаш стана компанијата Grupo Ohana која го презела развојот на франшизната мрежа во Хрватска и Словенија и која, на ова подрачје дејствува како давател на франшизата Sushi by A's.

 Како што потврдуваат од компанијата, најновата продажна единица е отворена во центарот на Љубљана во Максимаркет. 

Љубљана го препозна нашиот квалитет. Од самото отворање не запираме со виткањето на суши дури и по 12 часа дневно. Едноставно, не успеваме да направиме толку ролкнички колку што е побарувачката – вели Ај Мо, новата менаџерка на компанијата Grupo Ohana, која пристигнала од Хаваи за да продолжи со ширењето и организирањето на концептот во цела Европа. 

Sushi by A's овозможи овој специјалитет да стане подостапен за поголем број на  луѓе. Имено, со продажбата преку супермаркети направивме сушито, според цените, да биде подостапено за поширок круг на потрошувачи – додава таа. 

Покрај осумте франшизни суши продажни „острови“ во Словенија, 30 продажни катчиња има и во Хрватска. Следните земји во кои планираат да пронајдат партнери, како што вели Мо, се Унгарија и Италија, а после нив и Франција.

Примателите на оваа франшиза, објаснува Мо, главно се млади кои имаат претприемачки дух. Помладите генераации најчесто го препознаваат производот бидејќи ги следат трендовите и согледуваат дека побарувачката за овој вид храна е се поголема. 

- Идеален примател, како и во секоја друга дејност, е личност  која е подготвена на целосна посветеност, соработка и вредна во работата.  И се разбира која е подготвена да го шири работењето.  Компанијата го поддржува секој примател на франшиза во ширењето на мрежата на работење на локално ниво, во градот во кој работи. За секое ново продажно место предност во преземањето, се разбира, има постојниот примател на франшиза од тој град. До таму, до каде сака да го шири своето работење – објаснува Мо.

Како што веќе е споменато, во основата на овој франшизен систем е подготовката и продажбата на суши производи и тоа во состав на трговски ланци. Имено, во рамките на избраните супермаркети се поставуваат ладилници Sushi by A's  во кои сушито се изложува и продава. Партнерството со трговските ланци го обезбедува давателот на франшизата Grupo Ohana, а мрежата натаму се развива со изнаоѓање одделни франшизни партнери. Покрај тоа, давателот на франшиза ја обезбедува и останатата опрема потребна за работа, како што се ладилници, работни површини, магацински простор и т.н. Продажбата се врши преку касите на трговските ланци, што значи дека на примателот на франшизата не му е потребна ниту фискална каса. За редовно снабдување со сите потребни состојки задолжен е давателот на франшизата. Заради сето споменато, сметаат во компанијата, франшизниот концепт се издвојува како исклучително поволна деловна можност која од примателите на франшиза не бараат ниту многу загриженост при изборот на локација, ниту преголеми вложувања.


Sushi by A's / Sushi by A's во Конзум, Хрватска
Весна Лапчиќ
Уредник

погледнете ги текстовите

Icy Bobo од сега е YORTIE /20.07.2019

Франшизниот систем Icy Bobo, како концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, во целост е ребрендиран. Сега работи под брендот YORTIE.

Провери и поправи /18.06.2019

Од што е направена и како треба да изгледа совршената Dominos’s пица? Вештачката интелигенција го знае одговорот.

Замрзнати ролнички /11.06.2019

Франшизниот систем Icy Bobo, концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, предвидува проширување на мрежата низ Европа. Свои партнери бараат и во нашиот регион.

CHIPAS ги поместува границите /27.03.2019

Сараевски CHIPAS отвори нов, репрезентативен објект кој под уште еден покрив ќе понуди се по што е познат – солено и слатко мени, специфичен ентериер, домашна атмосфера.

Од хокеј до Сабвеј /05.03.2019

На почетокот бевме и загрижени – како ќе започнеме бизнис со кој никогаш не сме се занимавале! Меѓутоа сфативме дека купувањето на Subway франшизата значи дека ќе имаме постојана помош и поддршка – вели Петер Фрухауф, познат словачки хокеар.

најчитани

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Се гледаме на саемот за франшизи во Варшава! /01.10.2019

Најголемиот саем за франшизи во Централна и Источна Европа се одржува од 17 до 19 октомври во Варшава, Полска. Тоа е одлична можност за средба и запознавање на „двете страни“ во франшизингот - давателите на франшиза и претприемачите кои би сакале да купат франшиза.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Тимот како движечка сила /25.06.2019

Размислувате за ширење на вашиот бизнис преку франшизинг? Се прашувате што е потребно за да се создаде стабилен франшизен систем?

Училиште за програмирање за млади, бизнис со одличен потенцијал! /17.09.2019

КЛИКЕР ИТ центар за деца наскоро ќе биде отворен на три нови локации со помош на франшизниот модел на работење. Основачот Миомир Попесков открива што ова училиште за програмирање го прави различно од останатите.

популарно во форумот