Subway во центарот на Загреб / Нов дизајн Fresh Forward и нови можности – пример како Subway сака да се развива на хрватскиот пазар.
Четврток
12.12.2019
Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.
 

Покрај ресторанот во Арена Центарот, кој е отворен во 2017 година, Загреб го доби и вториот Subway ресторан и тоа во строгиот центар на градот, на плоштадот Бан Јелачиќ.

Новиот ресторан Subway во Хрватска, како што стои во соопштението, нуди и нов внатрешен дизајн Fresh Forward, кој на гостите ќе им понуди можност за избор – од начинот на порачки и преземање на храната до целосно уживање во јадењето. Визуелниот идентитет во комбинација со иновативниот дизајн на ентериерот го прават просторот посветол и помодерен. Бидејќи Subway е познат по своите сендвичи, на прво место е делот со свеж зеленчук, стои меѓу другото во соопштението. – Новиот дизајн треба да им овозможи на  гостите времето поминато во нашиот ресторан да им биде попријатно. Ресторанот е со свежи бои кои ги следат нашите производи: тазе подготвени сендвичи, салати и wrap-ови. Сакавме со ваквиот дизајн да ја нагласиме понудата на ресторанот – вели Владимир Ханула, сопственик на постојните ресторани и франшизен партнер на Subway во Хрватска.

Можност и за иницијативните

Благодарение на потврдениот деловен модел, Subway ресторанот е одлична можност за претприемачите кои размислуваат за бизнис во угостителството, потсетува Владимир Ханула. Како приматели на Subway франшизата, партнерите добиваат многу можности со оглед на тоа што франшизата се заснива на систем кој постои и кој се унапредува речиси 55 години. Докажаните постапки на работење му го олеснуваат на примателот на франшиза секој чекор во водењето на ресторанот. Системот е едноставен и лесен за водење, нуди флексибилни можности во изборот на локацијата и технички не е сложен, што значи дека може да се имплементира со умерени вложувања. 

 Првиот наш Fresh Forward ресторан е пример за тоа како сакаме натаму да се развиваме на хрватскиот пазар и сите нови ресторани ќе бидат отворени во овој стил. И натаму голем потенцијал гледаме во Загреб, но и во други хрватски градови: Сплит, Ријека, Осиек, Шибеник, Задар, но и во одморалиштата долж автопатот – вели Мартин Принц, Country Director Subway за средна и источна Европа. 

Резултатите од работењето покажуваат дека Subway во Хрватска, на годишно ниво постојано се зголемува. Годишниот пораст на продажбата во Хрватска изнесува 6%, а годишниот профит за примателите на франшизата 9%. Во 2019 година Subway оствари значителен раст во Хрватска. Продажбата се зголеми за 13% во последниот квартал, а 20% минатиот месец. 

Со повеќе од 42.000 ресторани на глобално ниво, Subway е најголемиот синџир на ресторани во светот. Интересен е податокот дека самата компанијата Subway нема ниту еден ресторан во своја сопственост. Имено, сите ресторани им припаѓаат на примателите на франшиза, чија бројка денеска изнесува над 21.000, а дури 70% од примателите на франшиза управуваат со повеќе од еден ресторан. Меѓу нив се и тие кои во своето франшизно портфолио имаат по 100 и повеќе Subway ресторани.

Во регионов, засега Subway работи во Словенија и Хрватска.


Франшизната мрежа е во развој / Subway во Хрватска планира да се шири во Загреб, но и во Сплит, Ријека, Осијек, Шибеник, Задар.
PROFIT system

погледнете ги текстовите

Заработи на евтино кафе /29.10.2021

Cofix, ланецот на кафетерии со поволни цени, се појави на израелскиот пазар како сериозен конкурент на Starbucks. Денес, по постигнатите завидни резултати на постоечките пазари, имаат намера да го прошират својот бизнис низ цела Европа.

Кога кафето ќе стане повеќе од задоволство /12.08.2021

Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.

CHIPAS пристигна во градот Високо, БиХ /29.04.2021

Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.

Безбедно доставување на храна /12.04.2021

Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?

Од крофнички до франшиза /27.10.2020

Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?

најчитани

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Дефиниција на франшизинг /17.07.2018

Франшизата е облик на соработка помеѓу независни стопанственици. Давателот на франшиза го нуди својот "know-how" и бренд а за возврат наплатува надомест од примателот на франшиза, кој со тој надомест стекнува право и можност да ја користи докажаната бизнис идеја.

Над 200 идеи за успешни бизниси на саемот за франшизи во Варшава /22.10.2019

За три дена, 7000 посетители на саемот на франшизи во Варшава имаа можност да погледнат и изберат помеѓу 200 франшизни брендови и бизнис идеи. Што го издвојува овој Саем и зошто се вели дека е направен „по мерка на претприемачите“?

Силен бренд и посветеност на работата /22.04.2025

„Малец Генијалец“ е бренд познат низ целиот регион. На пазарот во Северна Македонија сѐ уште постои потенцијал за проширување на франшизната мрежа.

"Лесни раце" градат франшиза /17.12.2018

Андреј Томљеновиќ од Осиек веќе четири години самостојно се бавел со вградување на авто-фолии. Размислувајќи за проширување на својот бизнис, дошол до Car Foil Shop.

популарно во форумот