Subway во центарот на Загреб / Нов дизајн Fresh Forward и нови можности – пример како Subway сака да се развива на хрватскиот пазар.
Четврток
12.12.2019
Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.
 

Покрај ресторанот во Арена Центарот, кој е отворен во 2017 година, Загреб го доби и вториот Subway ресторан и тоа во строгиот центар на градот, на плоштадот Бан Јелачиќ.

Новиот ресторан Subway во Хрватска, како што стои во соопштението, нуди и нов внатрешен дизајн Fresh Forward, кој на гостите ќе им понуди можност за избор – од начинот на порачки и преземање на храната до целосно уживање во јадењето. Визуелниот идентитет во комбинација со иновативниот дизајн на ентериерот го прават просторот посветол и помодерен. Бидејќи Subway е познат по своите сендвичи, на прво место е делот со свеж зеленчук, стои меѓу другото во соопштението. – Новиот дизајн треба да им овозможи на  гостите времето поминато во нашиот ресторан да им биде попријатно. Ресторанот е со свежи бои кои ги следат нашите производи: тазе подготвени сендвичи, салати и wrap-ови. Сакавме со ваквиот дизајн да ја нагласиме понудата на ресторанот – вели Владимир Ханула, сопственик на постојните ресторани и франшизен партнер на Subway во Хрватска.

Можност и за иницијативните

Благодарение на потврдениот деловен модел, Subway ресторанот е одлична можност за претприемачите кои размислуваат за бизнис во угостителството, потсетува Владимир Ханула. Како приматели на Subway франшизата, партнерите добиваат многу можности со оглед на тоа што франшизата се заснива на систем кој постои и кој се унапредува речиси 55 години. Докажаните постапки на работење му го олеснуваат на примателот на франшиза секој чекор во водењето на ресторанот. Системот е едноставен и лесен за водење, нуди флексибилни можности во изборот на локацијата и технички не е сложен, што значи дека може да се имплементира со умерени вложувања. 

 Првиот наш Fresh Forward ресторан е пример за тоа како сакаме натаму да се развиваме на хрватскиот пазар и сите нови ресторани ќе бидат отворени во овој стил. И натаму голем потенцијал гледаме во Загреб, но и во други хрватски градови: Сплит, Ријека, Осиек, Шибеник, Задар, но и во одморалиштата долж автопатот – вели Мартин Принц, Country Director Subway за средна и источна Европа. 

Резултатите од работењето покажуваат дека Subway во Хрватска, на годишно ниво постојано се зголемува. Годишниот пораст на продажбата во Хрватска изнесува 6%, а годишниот профит за примателите на франшизата 9%. Во 2019 година Subway оствари значителен раст во Хрватска. Продажбата се зголеми за 13% во последниот квартал, а 20% минатиот месец. 

Со повеќе од 42.000 ресторани на глобално ниво, Subway е најголемиот синџир на ресторани во светот. Интересен е податокот дека самата компанијата Subway нема ниту еден ресторан во своја сопственост. Имено, сите ресторани им припаѓаат на примателите на франшиза, чија бројка денеска изнесува над 21.000, а дури 70% од примателите на франшиза управуваат со повеќе од еден ресторан. Меѓу нив се и тие кои во своето франшизно портфолио имаат по 100 и повеќе Subway ресторани.

Во регионов, засега Subway работи во Словенија и Хрватска.


Франшизната мрежа е во развој / Subway во Хрватска планира да се шири во Загреб, но и во Сплит, Ријека, Осијек, Шибеник, Задар.
PROFIT system

погледнете ги текстовите

Место на пазарот за познатата пицерија /31.12.2019

Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?

Супи во чаши кои се јадат - украинска франшиза со еколошка амбалажа! /17.11.2019

Украинскиот синџир Soup Culture кој е познат по подготовка и продажба на супи во чаши кои се јадат, има франшизи во седум земји и планира ширење на мрежата низ Европа.

Дали сте за суши? /07.11.2019

Sushi by A's, франшизен концепт кој се заснова на подготовка и продажба на суши во рамките на трговски ланци, ја прошири мрежата во Хрватска и Словенија и најавува влез на нови пазари.

Унгарска франшиза на сладоледи на стапче /11.09.2019

„Сакавме да создадеме место каде секој ден ќе биде лето“ - велат сопствениците на Anjuna, унгарска франшиза за продажба на сладолед на стапче, која сакаат да ја пренесат и на други пазари - вклучително и Македонија.

Icy Bobo од сега е YORTIE /20.07.2019

Франшизниот систем Icy Bobo, како концепт за продажба на сладолед подготвен на тајландски начин, во целост е ребрендиран. Сега работи под брендот YORTIE.

најчитани

Sara Fashion компанија која освојува /08.11.2019

Ѓорѓи Зорзиќ е меѓу првите кои се заинтересирале за добивање на франшизата на Sara Fashion. Пред точно 10 години отворил франшизна единица во Кавадарци. Ѓорѓи смета дека успехот си доаѓа сам по себе, но најважно од се е да се сака работата, така што неизмерно ќе се вложите во неа, а таа ќе возврати.

Брзото читање ја „освои“ и Македонија! /14.01.2020

Франшизниот систем „Училиште за брзо читање и мудро учење“ пристигнува и во нашата земја. Потпишан е договор за мастер франшиза.

Што е тоа франшиза? /17.07.2018

Франшизинг е начин на кој сопствениот бизнис можете да го водите под добро познат бренд! Франшизингот го применуваат и некои од најпознатите светски брендови. Да објасниме што е франшизно работење…

Брзиот транспорт брзо расте /27.06.2019

Flash Europe кој е европски лидер во давање професионални услуги за итен транспорт, започнува со франшизна програма во овој регион. Кој може да стане примател на франшизата, открива франшизниот менаџер Френк ван Дорн.

Храна и козметика од канабис - индустрија која "цути" /05.12.2019

Cbweed е италијански произведувач и дистрибутер на производи на база на коноп, кој своето производство го шири преку франшиза и е заинтересиран продажната мрежа да ја развива низ Европа.

популарно во форумот