JETI MINIE DONUTS
информација за франшизниот ситем
опис на франшизниот систем
Слатка деловна можност која што нуди заработка од 400%
Што мислите, кој дел од денот е надобар за уживање во порција топли и свежо подготвени крофни? Искуството покажува дека вкусните Jeti крофни (minie donuts) се идеални за грицкање во секој делод денот и на било кое место, од една едноставна причина: не можете да се заситите јадејќи ги!
Она по што Jeti крофните се издвојуваат од останатите, ги опфаќаат следните две работи:
- Како што веќе напоменавме, Jeti кровните се исклучително вкусни. Препорачуваме, секако доколку веќе не сте, да ги пробате што поскоро.
- Врвниот квалитет на печените крофни и големата брзина на производство е овозможена со нашиот апарат за крофни (minie donuts) кој што подготвува дури 100 крофни во една минута! Доколку ова го споредиме со вообичаената процедура со која се потребни најмалку пет минути за приготвување на само една порција и услужување на само еден купувач (кој што мора да чека), се согледуваат предностите на Jeti крофните кои што овозможуваат значително скратување на времето на подготовка.
Сега, Ви нудиме единствениот и препознатлив вкус на Jeti крофните, преку франшиза да го претворите во добра деловна можност. Продностите на овој бизнис, кој што преку франшиза може да биде и ваш, се следните:
- Значителна заработка од дури 400% (да, добро прочитавте)
- Најнизок редовен франшизен надоместок: само 2%!
- Ниска конкуренција
- Бизнис кој што се запачнува лесно и се води едноставно
- Едноставна и кратка обука
Бидете безгрижни: ние ве снабдување со 90% од состојките, вклучително и нашата смеса за крофни, направена по успешен семеен рецепт.
Незаборавно искуство на уживање во нашите крофни
Сигурно до сега имате пробано различни врсти на крофни, но 100% сме сигурни дека крофни како нашите немате сеуште пробано. Меки и сочни од внатре, со совршена тенка крцкава кора од надвор, со додаток од шарени „трошки“, преливи или некој друг додаток, Jeti крофните во вашата уста оставаат незаборавен вкус.
Нивниот вкус до ден денешен останува незаборавен од страна на туристите кои што летото 2016 година го посетиле градот Макарска на јадранското крајбрежје. Крофните на фамилијата Вуковиќ на почетокот служеле за честење на туристите,гости на хостелот Jeti, но тие брзо станале причина за повторна посета на овој хостел. Пополарноста на Jeti крофните значително порасна откако почнаа да се продаваат на божиќниот саем, каде што луѓето трпеливо чекале во долгите редици и се враќале по уште, и уште и уште...Причината за тоа секако не беа празничното или божиќното расположение, туку посебниот вкус на Jeti крофните кои што за кратко време станаа омилениот уличен десерт за вистинските гурмани, а чија што популарност расте секоја наредна сезона.
сопствени деловни единици
1
франшизна единица
1
фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза
поддршка за примателот на франшиза
- Одобрување на локацијата;
- Изработка на скица и 3Д план на просторот;
- Дизајн и план за опремување на кујната (вклучително со планот на набавката);
- Градежни работи во објектот – даваме поддршка;
- Оперативен прирачник со сите информации
- Континуирана поддршка
- Логистика – ние ве снабдуваме со 90% од потребните намирници, a за останатите 10% нудиме насоки.
- Поддршка во опремување на деловниот објект;
- Обука за примателите на франшиза и вработените; пред и за време на отварањето, 7 – 10 дена;
- Поддршка при отварање на деловната единица;
Jeti крофни франшизата нуди поддршка за цело времетраење на соработката и Ве води низ целокупниот процес на развој, започнувајќи од обука на примателите на франшизата и вработените, преку подготовка за отварањен на единицата, па се до самото отварање.
Доколку имате било какви прашања поврзани со користењето на апаратите за крофни во текот на самото работење, производството на крофните или набавката на состојките или додатоците, Ви стоиме на располагање. Нашата цел е да Ви обезбедиме профитабилно и успешно работење!
очекувана вкупна инвестиција
- Влезен франшизен надоместок €8.000 - €30.000, во зависност од големината на мобилната единица
- Време потребно од потпишување на договорот до почеток на користење на франшизата: 6 – 12 месеци
- Редовен франшизен надоместок: 2%
- Очекуван ROI (поврат на инвестицијата) се реализира веќе во првата година, како и профитот!
основни барања
- Сите заинтересирани за нашата франшиза треба да поседуваат претприемачки дух и да бидат подготвени за прифаќање на нови процеси кои што би им помогнале во водењето на бизнисот.
- Локација со значителен број на посетители!!
- На примателот на франшизата би можеле да му обезбедиме помош при избирање на соодветната локација.
Сите информации се достапни во брошурата на англиски јазик, а можете да ја добиете доколку пратите барање на e-mail: info@fritule-jeti.com
информација за давателот на франшиза
Dafne d.o.o.
Zrinsko Frankopanska 61, Makarska
+385 99 436 20 63
контакт особа за кандидатите
Klaudija Vuković (+385 91 391 0977) Teo Vuković (+385 99 436 2063)
дознај повеќе
погледнете ги текстовите
најчитани
Cofix, ланецот на кафетерии со поволни цени, се појави на израелскиот пазар како сериозен конкурент на Starbucks. Денес, по постигнатите завидни резултати на постоечките пазари, имаат намера да го прошират својот бизнис низ цела Европа.
Франшизниот ланец МЕРОН планира да го прошири својот концепт на кафетерии во сите земју од Европската Унија. Отворени се за соработка и со претприемачите од земјите во регионот.
Минимален контакт со клиенти, редовна употреба на средства за дезинфекција, и постојана проверка на здравствената состојба на доставувачот - се главните принципи за сигурна достава на храната. Како еден франшизен систем ги применува сите овие принципи во пракса?
Приказната за „Јети фритули“ од Макарска е добар пример како од мал семеен бизнис може да се направи франшиза. Како се градел овој концепт, што е потребно за профитабилно работење и кои би биле посакувани приматели на франшизата?
Првата франшизна единица на сараевскиот ресторан CHIPAS во Босна и Херцеговина се отвара во градот Високо.
Surf'n'Fries, познат по помфрит и оригинална амбалажа, влезе во еден од најпребирливите пазари – американскиот. Како се одвиваа подготовките и какви се реалните можности за развој, открива Андреја Чолак.
Синџирот семејни ресторани Steiku Haoss од Летонија планира да се прошири и на пазарите во светот. Франшизата е достапна и за претприемачите од регионов.
Се повеќе угостители размислуваат за воведување на домашна достава како мерка со која би се намалиле последиците предизвикани од коронавирусот. Да ги разгледаме предностите и недостатоците на оваа стратегија.
McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.
Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска
Ланецот ресторани Surf’n’Fries, познат по помфритот, необичните сосови и оригиналната амбалажа, пристигна и во соседството. Првиот ресторан од овој франшизен ланец отворен е во Белград.
Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.
Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?
Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.
Украинскиот синџир Soup Culture кој е познат по подготовка и продажба на супи во чаши кои се јадат, има франшизи во седум земји и планира ширење на мрежата низ Европа.
PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.