Edukido

информација за франшизниот ситем

опис на франшизниот систем

Едукидо е:

  • Оригинална полска едукативна програма со Lego®коцки наменети за деца од 3 до 12 години
  • Серија едукативни работилници кои децата треба подобро да ги запознаат со светот на природата, техниката, науката преку забава!
  • Училишни и предучилишни работилници приспособени на наставните програми на одредената институција
  • Тематски курсеви
  • Организирање на роденденски прослави во светот наLego®  коцките.

Наши цели:

  • Со размислување и љубопитност да се срушат вештачките пречки помеѓу општествените и природните науки
  • Сакаме децата да ја развиваат и применуваат просторната имагинација и вештини во решавањето на проблемите – без користење на шема
  • Сакаме да побудиме љубопитност за светот и способност за апстрактно мислење засновано на пракса
  • Сакаме да поттикнеме синергија помеѓу создавањето и логиката преку креативни игри
  • Бараме примател на мастер франшиза кој би ја развивал мрежата на локалниот пазар – во Србија, Хрватска, Словенија, Босна и Херцеговина, Македонија, Албанија, Црна Гора

Откријте зошто децаа ги сакаат нашите програми!

сопствени деловни единици

2 (Полска)

франшизна единица

27 (Полска)

фотографија на деловна единица
информација за примателот на франшиза

поддршка за примателот на франшиза

  • Почетна обука за примателот на франшиза и неговите вработени (производ, продажба, менаџмент, инструктори); обука на полски со превод
  • Збирки на игри (детални планови за едукативни активности, работилници  во училиштата и градинките, роденденски прослави и слично), кои постојано се надградуваат
  • Дополнителна опрема за училниците
  • Наставни планови (на англиски)
  • Платформа со едукативни материјали за примателите на франшиза (на англиски)
  • Сеопфатна интернет платформа и веб-страница (на англиски)
  • Основни графички решенија (на англиски)
  • База на фотографии
  • Образци за договор за франшиза и други документи (на англиски)
  • Детален оперативен прирачник (на англиски) – со стандардни постапки во областа на промоцијата и продажбата, управување со односите со клиентите, водење на час
  • Водич за настава (на англиски)
  • Деловен консалтинг (продажба, маркетинг, услуги за клиентите итн.) во секојдневните деловни операции – планирање, продажба, развивање на пазарот
  • Постојана поддршка на менаџерот задолжен за странските партнери
  • Маркетиншка поддршка: помош при планираање на маркетиншките активности на локалниот пазар
  • Постојано развивање на производната линија, подобрување на производите и нови можности за заработка
  • Дополнителна поддршка на партнерот, во зависност од потребата на локалниот пазар
  • Можност за користење на специјализиран CRM системот (на англиски)

очекувана вкупна инвестиција

Инвестицијата за одделните приматели на франшиза има три дела:

  • Почетна набавка на Legoкомплети – околу 3000 евра
  • Материјали за маркетинг – околу 350 евра
  • Влезен надомест, во зависност од големината на подрачјето на кое дејствува – од 700 евра (за подрачје со 20.000 жители) до 4200 евра (за подрачје со 120.000 жители)

Инвестицијата за мастер франшизата ја сочинуваат трошоците за:

  • Отворање на пилот единица (прва набавка на  Legoкомплети + материјали за маркетинг)
  • Превод на сите материјали од англиски или полски јазик и регрутирање на одделните приматели на франшиза
  • Надомест за влез за Северна Македонија – 5000 евра

Примателот на мастер франшизата заработува од своите активности, но и од надоместот од одделните приматели на франшизата. Делот кој примателот на мастер франшиза го зема од надоместот од одделнитеприматели е 75%.


основни барања

  • Добро познавање на локалниот пазар
  • Претприемнички дух и способности за управување
  • Финансиска солвентност
  • Искуство во сферата на продажбата и маркетингот
  • Комуникациски вештини
  • Трудољубивост, систематичност, одговорност, трпеливост
  • Познавање на англискиот јазик
  • Способност за пренесување на знаење
  • Искуство во областа на едукацијата
  • Искуства со франшизингот е предност

информација за давателот на франшиза

Edukido Polska Sp. z o.o.

ul. Pana Balcera 6/4, 20-631 Lublin, Polsko

+48 570 194 000

franchising@edukido.com.pl

edukido.com.pl

контакт особа за кандидатите

Joanna Malek

дознај повеќе

Пополнете ја контакт формата подолу доколку сакате повеќе информации, информациите содржани во формата ќе бидат проследени директно до Edukido

порака
Име и презиме *
Град *
Телефон *
E-mail *

погледнете ги текстовите

најчитани

Дигиталните вештини во основата на бизнисот /31.07.2019

Вложувањето во образование е исплатливо, велат основачите на полското училиште за програмирање Coding Giants. Можност им се дава и на идните приматели на франшиза од овој регион.

Франшизно училиште во 21 век /23.05.2019

Канадскиот франшизен образовен систем Maple Bear започнува со развивање на мрежата во земјите од централна и источна Европа. Кој може да стане и што можат да очекуват примателите на оваа франшиза?

Со упорност до успех /30.04.2019

Што е клучно за ширење надвор од домашниот пазар, како може да се контролира франшизната мрежа и на кој начин да се заштити од плагијат, зборува Владимир Новицки, идејниот творец на системот „Малац генијалац“

Програмирано за во иднина /14.04.2019

Зошто и компаниите од регионов би требале да размислат за полската франшиза за училиштето за програмирање Coders Lab открива Гжегош Моравски, задолжен за франшизниот развој на овој концепт.

Брзото читење го освојува регионот /01.03.2019

Франшизниот концепт „Училиште за брзо читање и мудро учење“ наменет главно за деца кои сакаат да научат брзо читање и техники на учење и помнење, пристига на пазарот во Хрватска.

PROFIT franchise services, дел од групацијата PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), како издавач на Franchising.mk ве информира дека не собира ниту обработува податоци испратени преку формуларот за контакт (образец за контакт). Сите информации внесени во образецот за контакт се испраќаат по електронска пошта до организаторот на франшизниот систем, како што е наведено во каталогот. Системот што ги прима испратените податоци ќе ги користи за да повратно пружи повеќе информации за сопствениот бизнис. Испраќањето на лични податоци е доброволно, а организаторот на системот кој прима податоци од образецот за контакт е воедно субјектот одговорен за собирање и обработка на лични податоци.