услуги
Достава на храна – предности и недостатоци
Се повеќе угостители размислуваат за воведување на домашна достава како мерка со која би се намалиле последиците предизвикани од коронавирусот. Да ги разгледаме предностите и недостатоците на оваа стратегија.
Едукацијата се сели „онлајн“
Полскиот франшизен синџир на училишта за англиски јазик Early Stage не запре со работата и покрај затворањето на училиштата. Часовите ги одржуваат online. Дали и примателите на франшиза го користат ова решение?
Војна на пилешките сендвичи
McDonald’s одлучи во своите ресторани во Америка да понуди и два сендвичи со пилешко... Зошто ли е тоа толку значајно? Затоа што прашање е дали тоа би се случило доколку примателите на франшиза не направиле притисок, а сето предизвикано од заострената конкуренција.
За добра пица има добар пазар - Domino's се шири во регионот
Domino's, најголемиот синџир на пицерии во светот, пролетва ќе ја добие првата франшизна подружница во Хрватска
Нови млади претприемачи во Скопје: кои се тие и зошто избрале франшиза за образование за деца?
Покрај примателите на мастер франшиза, на „Училиште за брзо читање и мудро учење“ се придружија и два одделни приматели на франшиза во Македонија!
Нови пералници на франшизната мапа - едноставно и профитабилно
Мрежата на пералници за облека LG Laundry Lounge се шири во Хрватска. Оваа франшизна единица отворена е во Кастав, во близината на Ријека.
Одличниот Surf’n’Fries е веќе во Белград. Дали наскоро го гледаме и во Скопје?
Ланецот ресторани Surf’n’Fries, познат по помфритот, необичните сосови и оригиналната амбалажа, пристигна и во соседството. Првиот ресторан од овој франшизен ланец отворен е во Белград.
Нови клиники за убавина во регионот - јасна цел за 2020
Почетокот на годината обично е време за рекапитулација и анализа на претходното работење. Што го обележи португалскиот ланец за депилација DepilConcept во овој период ни кажува Алешандре Лоренсо, сопственикот на брендот.
Случајот на Edukido - што е неопходно за успех во едукативна франшиза?
„Практиката покажува дека колку повеќе примателите на франшиза се потпираат на нашето искуство и препораки, толку им се подобри резултатите во работењето“ вели Ана Јурак, менаџер во одделението за деловни корисници на едукативниот концепт Edukido.
Брзото читање ја „освои“ и Македонија!
Франшизниот систем „Училиште за брзо читање и мудро учење“ пристигнува и во нашата земја. Потпишан е договор за мастер франшиза.
Безбедноста како премиум услуга според американски стандард
Од САД на пазарите во регионов стигна Signal 88 Security, франшизен систем специјализиран за давање услуги за обезбедување. Кој може да биде примател на оваа франшиза?
Автоматизиран „Sид за пијалоци“, угостителски концепт од иднината
Оригиналниот концепт на услуги по кој се препознаваат рестораните EasyBeer и EasyWine посебно е интересен за гостите, а нивната исплатливост, за претприемачите кои се заинтересирани за оваа франшиза.
Место на пазарот за познатата пицерија
Pizza Hut започнува со ширење на франшизната мрежа во централна и источна Европа. Што е потребно за отворање на ресторан и колку чини да се работи под овој бренд?
Секој далечен пат започнува со... удобен превоз до аеродром!
Инспирацијата како да стигнат до аеродром лесно и удобно, ги натерало да започнат сопствен бизнис. Така настанал GoOpti, компанија специјализирана за превоз на патници. Денеска своите услуги ги нуди во пет земји, со намера франшизната мрежа да ја прошири и надвор од овој регион.
Коцка, коцка, коцкичка... учиме со Едукидо
Полскиот едукативен концепт Едукидо планира ширење на франшизната мрежа надвор од границите на Полска. Покрај национална мастер франшиза се нуди и одделна франшиза.
Нов Subway во Загреб
Subway, најголемиот франшизен ланец на ресторани во светот, кон крајот на ноември го отвори и вториот ресторан во главниот град на Хрватска, Загреб.
Создавање на нови искуства - оваа франшиза од регионот така го освојува светот!
Carwiz е rent-a-car франшизa од Хрватска која продолжува со ширењето на мрежата на неколку континенти. Ни откриваат како го создале франшизниот систем и што е потребно за освојување на светските пазари.
Eфикасно управување со недвижнини - шанса за брз развој
Кој пазар е „посакувана дестинација“ за развој на франшизна мрежа, кои се идеални партнери и колку треба да се инвестира во оваа туристичка франшиза, открива Нино Дубретиќ, ко-сопственик на Direct Booker.
Мобилна апликација која ќе ви донесе профит
ProfitApp International е сопственик на истоимената апликација во чија основа е програмата за лојалност, која ги поврзува компаниите од различни гранки со купувачите. Ова е прва црногорска франшиза која бележи експанзија во регионот.
Се зголемуваат хотелските франшизи и во Европа
Големите хотелски ланци во Европа се почесто се определуваат за франшизниот модел на работење, се наведува во извештајот „Hotel Franchising in Europe 2019“ на консултантската куќа HVC.